مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش کننده تفاله زیتون دامی باکیفیت

آنچه در این مقاله میخوانید...

بررسی مواد مغذی موجود در تفاله زیتون دامیراهنمای خرید تفاله زیتون دامی باکیفیتفروش مستقیم تفاله زیتون دامی باکیفیت

پخش کننده تفاله زیتون دامی ابتدا به بیان ویژگی ها و تبلیغ محصول خود می پردازد و از فواید این خوراک مقوی بر روی تمام دام ها توضیح میدهد این پخش کننده برای گسترش فروش و پخش کن می تواند از طریق اینترنت و وب سایت مخصوص این محصول با کیفیتی عالی اقدام به فروش و توزیع محصول نماید

عرضه تفاله زیتون با کیفیت از طریق اینترنت در واقع یکی از کارساز ترین و راحترین روش ها در زمینه ی پخش محصولات است در این راه باید تا حدودی از نحوه ی تبلیغات در دنیای مجازی و اینترنت آشنا بود تا بتوان به نحوه گسترده اقدام کرد به طوری که کل دامداران کشور ازاین محصول و وجود این شرکت آگاه باشند.

پخش کننده تفاله زیتون دامی باکیفیت

بررسی مواد مغذی موجود در تفاله زیتون دامی

بررسی مواد مغذی موجود در  تفاله زیتون دامی

کشاورزان در فصل برداشت زیتون بعد از چیدن و برداشت دانه های زیتون از درختان، زیتون ها را به کارخانه های روغن کشی می برنددر ابتدای روغن گیری هسته داخل زیتون را باید از خود زیتون جدا کنند در مراحل دیگر خود این هسته ها را آسیباب می کنند

زیتون ها را درون دیگ های بزرگ ریخته واز طریق حرارت دادن زیتون های بدون هسته روغن آرام روغن از آنها جدا می شود.بعد از استخراج روغن چیزی که می ماند تفاله زیتون نام دارد که متخصصان از باقی مانده زیتون ها اقدام به تولید غذایی دام کردند.

ابتدای این امر تفاله ی باقیمانده از زیتون را با هسته زیتون آسیاب شده دوباره با هم آسیاب می کنند تا خیلی خوب با هم ترکیب شوند بعد از ترکیب باید بطور کامل خشک شود بعد از مرحله خشک کردن که هدف آن گرفتن رطوبت کامل تفاله زیتون است.

بعد از مرحله خشک کردن محصول تبدیل به موادی می شود که دام و حتی طیور هم می توانند از این محصول فرآورده شده به عنوان غذایی مفید استفاده کنند. تفاله زیتون باکیفیت مثل خود زیتون دارای مواد مفید و عالی می باشد که می توان به عنوان غذایی دامی وحتی در مرغداری ها از این محصول استفاده کنند.

روغن امگا۳ یکی ازویتامین های مهم و اساسی زیتون است که تفاله زیتون هم این نوع روغن را به مقدار خیلی زیاد در خود دارد که دام می توانداز آن بهره کافی ببرد. دلیل ترکیب هسته زیتون با تفاله تولید شده محصول این است که دارای فیبر کافی برای غذای دام باشد مقدار هسته آسیاب شده موجود میزان فیبر را مشخص می کند

راهنمای خرید تفاله زیتون دامی باکیفیت

راهنمای خرید تفاله زیتون دامی باکیفیت

راههای خرید تفاله زیتون دامی با کیفیت راههای مختلفی وجود دارد از جمله: مراجع حضوری نزد کشاورز و مراجعه به فروشگاه های فروش غذای دام کشور است. در دنیای پیشرفته امروزی روش های راحتری برای خرید از جمله خرید تفاله زیتون وجود دارد که زحمت طی کردن مسافت را متحمل نشویم همان اینترنت است.

خرید از اینترنت و وب سایت های این محصول باعث می شود که خریداران با مراجعه و از طریق اینترنت و بصورت آنلاین با همه ی فروشندگان تفاله در تماس باشند. ارتباط مجازی این امکان را برای خریدار فراهم می کند که واسطه ها را از میان بر دارد و بطور مستقیم با تولید کننده مواد غذایی دام وارد مذاکره شود.

اطلاع یافتن از کیفیت و خواص محصول و ویژگی دیگر تفاله زیتون و اطلاع یافتن از قیمت واقعی محصول از مزایای استفاده از خرید اینترنتی در دنیای مدرن امروز ی می باشد که افراد می توانند از طریق همین سایت به انواع م مواد غذایی دام مطلع شوند

فروش مستقیم تفاله زیتون دامی باکیفیت

فروش مستقیم تفاله زیتون دامی باکیفیت

برای فروش مستقیم زیتون دامی با کیفیت یکی از راههای که امروز انواع صنف ها از آن برای فروش و تبلیغات کار و حرفه و محصول خود بکار میبرند استفاده از اینترنت است. استفاده از این روش فرد را از بسیاری از مشکلات خرید و فروش رو در رو دور نگه میدارد این افراد براحتی تمام مشخصات محصول خود را در صفحه وب سایت خود جا میدهند.

ما برای فروش عالی و کسب درآمد احتیاج داریم که تبلیغات همه جانبه و فراگیر داشته باشیم و اینترنت این امکان را با کمترین هزینه و زحمت به تمام تولید کنندگان به منظور تبلیغ و فروش همه جانبه محصولات خود می دهند

لذا با تشکیل وب سایت در اینترنت می توانیم به معرفی تمام خصوصیات تفاله زیتون دامی و مراحل تولید این محصول بپردازیم. فروشندگان از این طریق می توان ارتباط مستقیم با خریدار غذای دامی برقرار کنند و بدون واسطه مذاکره و معامله انجام شود.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید