مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش مستقیم تفاله زیتون ارزان قیمت

آنچه در این مقاله میخوانید...

مزایای استفاده از تفاله زیتون در خوراک دامبررسی مشخصات مهم تفاله زیتون ارزانعمده فروشان بهترین تفاله زیتون ارزان قیمت

یکی از محصولات جانبی که از زیتون به دست می آید، مربوط به تفاله زیتون است، این محصول از هسته و گوشت زیتون درست می شود و کاربرد آن به عنوان خوراک دام بسیار محبوب و کاربردی می باشد، به همین دلیل پخش مستقیم تفاله زیتون ارزان قیمت به صورت کلی انجام می شود و با استقبال زیادی مواجه است و روز به روز رایج تر می گردد.

پخش مستقیم تفاله زیتون ارزان قیمت

مزایای استفاده از تفاله زیتون در خوراک دام

مزایای استفاده از تفاله زیتون در خوراک دام استفاده از زیتون برای همه موجودات چه انسان و دیگر حیوانات بسیار مفید و مناسب است، از این رو، برای این که دیگر حیوانات هم بتوانند از زیتون استفاده کنند، از تفاله و کنجاله زیتون استفاده می گردد.

تفاله زیتون از هسته و گوشت زیتون به دست می آید و به صورت خمیری تولید می شود، با این وجود برای این که از این محصول در تغذیه حیوانات استفاده شود، به کنجاله تبدیل می گردد که مراحل و روندهای خاص خود را دارد، ولی با این وجود استفاده از آن در خوراک دام دارای مزیت های زیادی است که از جمله این مزیت ها می توان به این موارد اشاراه کرد:

  • داشتن امگا 3 بالا: یکی از اصلی ترین و مهمترین مزیت های این محصول برخورداری آن از روغن امگا 3 بسیار بالا می باشد، که برای سلامتی دام بسیار مفید و موثر است.
  • داشتن فیبر بالا: از دیگر مزیت های این محصول برخورداری آن از فیبر می باشد، برای این که از این مزیت استفاده گردد، باید گوشت زیتون را با نهاده های دیگر مانند ذرت ترکیب کرد، تا فیبر موجود در آن متعادل شود.

اینها، تنها بخشی از مزایای استفاده از تفاله زیتون در خوراک دام است، با استفاده از این محصول می توان گوشت و فرآورده های دائمی مرغوب و با کیفیت تر و در حجم بالا تولید و برای فروش به بازار عرضه نمود.

بررسی مشخصات مهم تفاله زیتون ارزان

بررسی مشخصات مهم تفاله زیتون ارزان به دلیل این که بازار این محصول روز به روز پر رونق تر می شود، امروزه انواع و اقسام تفاله زیتون در بازار وجود دارد، که مشتریان و خریداران لازم است قبل از خرید به مشخصات و ویژگی های مهم تفاله زیتون ارزان دقت و توجه کنند و سپس اقدام به خرید نمایند. از جمله مهمترین و اصلی ترین مخشخصاتی که این محصول دارد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تازه بودن: تغذیه دام بسیار مهم است و باید از تفاله هایی در خوراک آنها استفاده شود که تازه می باشند و دچار خرابی و فساد نشده باشند، چرا که در این صورت می تواند سلامتی دام به خطر بیافتد.
  • داشتن کیفیت بالا: از دیگر مشخصات این محصول می توان به برخورداری آن از کیفیت بالا اشاره نمود، بهترین و مرغوب ترین تفاله ها از زیتون های مرغوب به دست می آیند و با کیفیت تر می باشند.

علاوه بر اینها، می توان به دیگر مشخصات این محصول مانند داشتن قیمت مناسب، سهولت در خرید و تهیه و غیره اشاره کرد، همه اینها سبب شده است که بازار خرید و فروش تفاله زیتون عمده روز به روز گسترده تر و پر رونق تر شود.

عمده فروشان بهترین تفاله زیتون ارزان قیمت

عمده فروشان بهترین تفاله زیتون ارزان قیمت فروشنده تفاله زیتون امروزه این محصول را به قیمت ارزان تر و به صورت کلی در بازار به فروش می رساند، قیمت تفاله زیتون بستگی به عوامل مختلفی دارد که از جمله آنها می توان به نوع آسیاب و شکل ظاهری محصول اشاره کرد.با این وجود قیمت کلی این محصول در مقایسه با دیگر محصولات مشابه موجود در بازار ارزان تر است و به صرفه تر می باشد، از این رو، بازار پر رونقی دارد و بسیاری از افراد ترجیح به خرید و استفاده از این محصول در خوراک دام خود دارند.

برای خرید از عمده فروشان می توان همین اکنون دست بکار شد و بدون هر گونه نگرانی و معطلی سفارشات خود را به صورت اینترنتی ثبت نمود تا در اسرع وقت خریدهای خود را انجام داد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید