مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش عمده تفاله گوجه فرنگی خوراک طیور

آنچه در این مقاله میخوانید...

مزایای مصرف تفاله گوجه در جیره طیورمرکز خرید تفاله خشک گوجه خوراک طیور

امروزه به خاطر کمبود به غذای دام و طیور تصمیم گرفته شد از پسماندهای محصولات مختلف از جمله گوجه و انگور هم برای مصرف خوراک دام و طیور استفاده کنند. رسم آنها شامل تفاله گوجه می باشد که ما می‌خواهیم در اینجا مرکزی را به شما معرفی کنیم که در زمینه پخش عمده تفاله گوجه خوراک طیور و دام فعالیت دارد چراکه تفاله گوجه فرنگی بسیار مفید برای طویل می باشد در مرغ و خروس ها با خوردن این توپ‌ها تمام مواد مورد نیاز بدنشان را تامین می کنند.

پخش عمده تفاله گوجه فرنگی خوراک طیور

مزایای مصرف تفاله گوجه در جیره طیور

مزایای مصرف تفاله گوجه در جیره طیور

تفاله گوجه خواص بسیار زیادی دارد و در هنگام آبگیری این محصول قسمتی از خواص گوجه فرنگی در توالی آن باقی می‌ماند و به صورت زباله و پسماند دور ریخته می شود و تصمیم گرفته شد به خاطر کمبود مواد غذایی برای دام و طیور از این اطفال های گوجه برای خوراک آنها استفاده شود چرا که خواص بسیار زیادی دارد این سفال ها را اول در آفتاب خشک می کنند تا به صورت پودر در بیاورند و در مورد مصرف طیور ترکیب می کنند و به خوردن مرغ و خروس ها در مرغداری ها می دهند تا به راحتی مواد مورد نیاز این تالار را برای بدن مرغ و خروس ها تامین کنند.

مرغ هایی که از تفاله ی گوجه فرنگی تغذیه می‌کنند به خاطر اینکه سرشار از ویتامین سی است و این مواد به بدن آنها می رسد کمتر دچار بیماری می‌شوند و همین طور در تعیین رنگ زرده تخم مرغ بسیار تاثیر می گذارد باعث زرد تر شدن زرده تخم مرغ های تولید شده از مرغ هایی می باشد که این تفاله های گوجه را مصرف می‌کنند.

باید در نظر داشت که در هنگام تغذیه مرغ ها از این اطفال ها نباید بیش از اندازه مصرف کرد یا به مدت طولانی از این تغذیه سفالی گوجه به آنها داده را که در طولانی مدت ممکن است به موها آسیب بزند و بدن آنها تحمل این حجم از مواد معدنی و ویتامین ها را نداشته باشد و مرور باعث تلفات مرغ ها شود.

مرکز خرید تفاله خشک گوجه خوراک طیور

مرکز خرید تفاله خشک گوجه خوراک طیور برای تهیه تفاله مورد نظر برای استفاده از دام و طیور باید به مراکزی که این محصولات را استفاده می‌کنند مراجعه کردنی کارخانه های رب سازی بهترین مکان برای تهیه این تشکل ها می باشد چون که برای آنها هیچ کاربردی ندارد و به عنوان ضایعات گوجه به دور ریخته می شود.

خرید خوراک طیور از این مرکز که به شما معرفی کردیم باعث می شود تا شما توفاله مورد نظرتان را کاملاً بهداشتی تهیه کنید و از پسماندهای کثیف و آلوده استفاده نکنید. مرکز همچنین تفاله خشک گوجه فرنگی را هم با کیفیتی عالی به فروش می‌رساند و شما بنابر نیازی که دارید تفاله مورد نظرتان را از این مرکز خریداری و برای خوراک دام و طیور تان از آن استفاده می کنید.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید