مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش عمده تفاله سیب مرغوب

آنچه در این مقاله میخوانید...

مزایای استفاده از تفاله سیب مرغوب برای پرورش دامعوامل موثر بر قیمت تفاله سیب مرغوبتوزیع کنندگان بهترین تفاله سیب مرغوب

پخش عمده تفاله سیب مرغوب چه مزایایی برای دامداران دارد؟ آیا دلیل افزایش مصرف تفاله سیب در سال های اخیر در جیره غذایی دام ها را می دانید؟ قیمت تفاله سیب براساس چه فاکتورهایی تعیین می شود؟ در این مقاله سعی داریم اطلاعات مفیدی در این مورد در اختیارتان قرار دهیم پس اگر قصد خرید عمده این محصول را دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتها، همراه ما باشید.

پخش عمده تفاله سیب مرغوب

مزایای استفاده از تفاله سیب مرغوب برای پرورش دام

مزایای استفاده از تفاله سیب مرغوب برای پرورش دام امروزه صنعت دامپروری از رشد چشمگیری برخوردار است و متخصصین این حوزه به دنبال پیدا نمودن راهی هستند تا بتوانند علاوه بر کاهش هزینه های دامداران، کیفیت محصول دام ها را نیز بالا ببرند همچنین همانطور که می دانید غذای اصلی دام ها گندم، جو و یونجه می باشد که امروزه از قیمت بالایی برخوردار بوده و بسیاری از دامداران نمی توانند از پس خریداری این جیره های غذایی بر آیند.

از طرفی می توان گفت تفاله میوه هایی همچون سیب به دلیل دارا بودن انواع ویتامین ها و پروتئین، می تواند جایگزین خوبی برای غذای دام ها باشد و از نظر اقتصادی نیز، بسیار مقرون بصرفه است بنابراین دامداران می توانند به راحتی این محصول را از کارخانه های آبمیوه گیری با قیمت بسیار پایین خریداری کنند و بدین ترتیب غذای دام های خود را تامین نمایند.

آیا می دانید مزایای استفاده از تفاله سیب برای دام ها چیست؟ در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • خوش خوراک بودن تفاله سیب و در نتیجه وزن گیری سریع و مطلوب دام ها
  • دارا بودن فیبر بالا و موثر در گوارش دام
  • قیمت مناسب
  • دارا بودن املاح و ویتامین های فراوان
  • و …

عوامل موثر بر قیمت تفاله سیب مرغوب

عوامل موثر بر قیمت تفاله سیب مرغوب حال که از مزایای مصرف تفاله سیب در جیره غذایی دام ها، مطلع شدید بهتر است بدانید که عوامل مهمی می تواند در قیمت این محصول موثر باشد که از جمله مهمترین آن ها می توان به کیفیت تفاله سیب و خرید مستقیم از تولید کننده اشاره نمود.

قیمت مناسب و مقرون بصرفه یکی از فاکتورهای مهم در جذب مشتری می باشد و به همین دلیل فروشندگان سعی دارند برای اینکه در عرصه رقابت از دیگر رقبای خود عقب نمانند، بهترین قیمت را با شرایط استثنایی به خریداران پیشنهاد می دهند و این خود باعث جذب بیشتر مشتری می شود.

مراکز عرضه تفاله سیب می توانند در صورت نیاز به دامداران مشاوره رایگان دهند و بدین ترتیب اطلاعات مفیدی در اختیار آن ها قرار می گیرد و همین امر می تواند در پرورش و بالا رفتن کیفیت شیر و گوشت دام آن ها بسیار موثر باشد.

ولی به دلیل اینکه این تفاله مرطوب بوده و ممکن است در مدت زمان کوتاهی دچار فساد شود، بهتر است به اندازه نیازتان خریداری کنید تا از ضررهای احتمالی جلوگیری شده و متضرر نشوید.

توزیع کنندگان بهترین تفاله سیب مرغوب

توزیع کنندگان بهترین تفاله سیب مرغوب توزیع کنندگان بهترین تفاله سیب برای عرضه محصولشان راه های متعددی را در نظر گرفته اند که از جمله آن ها می توان موارد زیر را نام برد:

  • مراجعه به فروشگاه های محصولات دام و خرید محصول مورد نظر
  • مراجعه به تولید کننده و خرید مستقیم از آن ها

ولی هر یک از روش های بالا دارای معایبی بوده که می توان به عدم دسترسی به این فروشگاه ها و تولید کنندگان در سراسر کشور اشاره نمود.
همچنین مراجعه حضوری کاری سخت و وقت گیر بوده که با وجود مشغله های امروزی، مورد پسند همگان نیست.

از اینرو ما سعی نموده ایم برای رفاه حال بیشتر مشتریان، امکان خرید غیرحضوری را از طریق سایت های آنلاین فراهم کنیم و بدین ترتیب مشتریان عزیز می توانند محصولات مورد نیاز خود را به قیمت تولیدی و در زمان کوتاه، بدون هیچگونه محدودیتی، خریداری نمایند در این سایت ها امکان مشاهده لیست قیمت فراهم شده است و به همین دلیل خریداران می توانند آسان و سریع به مقایسه پرداخته و بعد از اطمینان کافی، خرید خود را انجام دهند.

پس پیشنهاد می کنید که همین حالا سری به وب سایت فروش ما بزنید و خریدی بدون واسطه و مقرون بصرفه را در منزل خود تجربه کنید.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید