مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش عمده تفاله جو دامی مرغوب

آنچه در این مقاله میخوانید...

راهنمای خرید تفاله جو دامی مرغوبفروشگاه مرکزی تفاله جو دامی مرغوب

برای خرید تفاله جو دامی مرغوب می توانید آن را طریق بازارها و از فروشگاه های فروش محصولات دامی خریداری کنید این محصول از ضایعات کارخانه ای که کنسانتره ی دامی را تولید می کنند به بازار فروش عرضه می شود. کنسانتره جو به صورت فله را تا یک هفته می توان نگهداری کرد بعد کپک می زند ولی برای نگهداری برای مدت یک و یا دو ماه بهتر است بسته بندی شوند تا هوا داخل آن نشود.

پخش عمده تفاله جو دامی مرغوب

راهنمای خرید تفاله جو دامی مرغوب

راهنمای خرید تفاله جو دامی مرغوب تهیه خوراک مرغوب برای دام یکی از دغدغه های دامداران می باشد چرا که اهمیت رشد و تغذیه دام برای آن ها اهمیت دارد برای همین از هر راهی که بتوانند نیاز دام را به انواع ویتامین ها و مواد معدنی تامین نمایند دست می زنند.

تفاله جو یکی از این مواد ویتامینی و مفید برای دام می باشد و به خاطر ارزش غذایی زیادی که دارد توانسته تاثیر زیادی در افزایش رشد و پرورش دام داشته باشد از ارزش غذایی جو می توان به کربوهیدرات ، پروتئین ، قند و فیبر فراوان اشاره کرد این ماده غذایی که به عنوان یک مکمل غذایی برای دام محسوب می شود سبب شده تا دام تمایل زیادی نسبت به خوراک خود پیدا کند و آن را مصرف کند.

از فواید تفاله جو می توان به:

1-باعث سلامتی دام می شود .

2-دارای مقدار زیادی انرژی می باشد .

3- باعث افزایش سوخت وساز در بدن دام می شود.

4-حیوان دارای عضله های قوی می شود و هزاران فواید دیگر برای دام می باشد.

همانطوری که می دانید جو یک غذای مقوی برای دام می باشد و برای همین تفاله جو نیز خیلی از خاصیت های جو را دارا می باشد این محصول دارای ارزش غذایی زیادی برای دام به حساب می آید فروش تفاله جو به صورت کیلو و فله صورت می گیرد این محصول دارای قیمت مناسب تر از جو برای دام ها می باشد و مقرون به صرفه می باشد .

اگر هنگام خرید این تفاله ها را در بسته بندی های پلاستیکی قرار دهید تا مدت دو ماه شاید هم بیشتر می توان آن را استفاده کرد از ویژگی های این تفاله می توان :

1- دارای انرژی بالایی می باشد.

2- یک جایگزین عالی برای ذرت علوفه ای در دام های بزرگ و سبک می باشد .

3- دارای قیمت مناسب می باشد و ارزش غذایی زیادی را برای دام دارد.

4- سریع الهضم بوده و حیوان دچار نفخ نمی شود.

در کارخانه هایی که کنسانتره دامی تولید می کنند در این کارخانه ها تفاله جو با قیمت مناسب به بازار عرضه می شود برای خرید این تفاله ها بهتر است یا از نوع بسته بندی خریداری کنید و یا خودتان آن را بسته بندی کنید تا دارای ماندگاری زیاد باشد.

برای خرید این محصول می توانید برای اینکه از لحاظ اقتصادی به صرفه تر باشد مقدار یک یا دو تن و یا بیشتر را به صورت فله ای خریداری کنید و خودتان در خانه آن را در پلاستیک ها بزرگ بسته بندی کنید و یا با فرد دیگری شریک شوید و با هم این کار را انجام دهید که به صرفه تر می باشد.

هنگام خرید توجه داشته باشید که تفاله جو تازه باشد و دارای کپک و ماندگاری نباشد چون اگر شما هم خواسته باشید برای مدت طولانی آن را نگهداری کنید زودتر از وقتش خراب نشود.

فروشگاه مرکزی تفاله جو دامی مرغوب

فروشگاه مرکزی تفاله جو دامی مرغوب عرضه تفاله جو بسته بندی برای دام توسط شرکت های تولید کننده این محصول صورت می گیرد شرکت هایی که تولید کنسانتره دارند ضایعات جو که به عنوان تفاله به فروش می رسد را به صورت عمده به بازار عرضه می کنند.

خرید عمده این محصول علاوه بر این که دارای قیمت مناسب می باشد باعث می شود که خریدار و فروشنده به سود قابل توجهی دست پیدا کنند در این میان حضور واسطه ها کمرنگ می شود و این به سود خریدار می باشد.

به صورت جزئی نیز می توانید این محصول را از فروشگاهای فروش خوراک دام با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری کنید این محصول را می توانید از سایت های اینترنتی به صورت غیر حضوری و به صورت عمده خریداری کنید و با قیمت مناسب تر آن را تهیه کنید .

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید