مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش تفاله جو بسته بندی درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید...

بهترین روش بسته بندی برای تفاله جو دام مرغوبعوامل موثر بر کیفیت تفاله جو بسته بندیصادر کننده انواع تفاله جو بسته بندی درجه یک

تفاله جو از مهمترین محصولات مورد استفاده در تغذیه انواع حیوانات محلی بوده و از پرخاصیت ترین تفاله های غذایی در صنعت دامپروری به حساب می آید. مرکز پخش تفاله جو بسته بندی درجه یک در ایران با ارائه مرغوبترین و تازه ترین نوع این محصول، توانسته در سطح داخلی و بین المللی به عنوان یک مرجع معتبر در این عرصه مطرح شود. این محصول توسط این مجموعه با قیمت های بسیار مناسب و بسته بندی های استاندارد به روش اینترنتی و حضوری توزیع می گردد.

مرکز پخش تفاله جو بسته بندی درجه یک

بهترین روش بسته بندی برای تفاله جو دام مرغوب

بهترین روش بسته بندی برای  تفاله جو دام مرغوب جو از جمله گیاهانی است که در شرایط آب و هوایی نسبتا نامساعد و خشک، محصول بیشتری در مقایسه با گندم و دیگر غلات تولید می کند. این گیاه از حدود ۵ هزار سال پیش تا امروز در زمره پرمصرف ترین غلات برای انسان و دام محسوب شده و از ویژگی های مثبت زیادی برخوردار است. کشورهای ایران، روسیه، کانادا، ترکیه و استرالیا از بزرگترین تولیدکنندگان این محصول در سطح دنیا به حساب می آیند. تفاله جو نیز از فرآورده هایی می باشد که از این گیاه بدست آمده و به سبب خصوصیات مطلوبی که دارد بسیار مورد استقبال شرکت های دامپروری و مرغداریها قرار گرفته است. از آنجایی که این خوراک دام پرطرفدار از پروتئین و لیزین بسیار غنی بوده و همچنین فاقد ویتامین a, d می باشد، استفاده از انواع دام و طیور تاثیر مطلوبی بر رشد آنها خواهد داشت.

به دلیل اهمیت زیاد این فرآورده، نحوه بسته بندی و فروش آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

در ادامه این مطلب به تشریح بهترین روش های بسته بندی این محصول خواهیم پرداخت :

  • تفاله جو می بایست در شرایطی کاملا حرفه ای و بهداشتی بدست آمده و از رطوبت استاندارد برخوردار باشد.
  • پس از فرآیند تولید می بایست تفاله بدست آمده را به سیلوهایی مخصوص و کاملا بهداشتی منتقل کرد تا از هرگونه آلودگی و رطوبت محیطی مصون باشد.
  • این غذای دام را در اوزان مختلف و بنا به خواست مشتریان می توان بسته بندی کرد.
  • برای انجام این کار باید از جدیدترین دستگاه ها و تکنولوژی روز دنیا بهره برده تا محصولی باکیفیت به دست خریداران برسد.
  • لزوم استفاده از کیسه های مخصوص باکیفیت و پک های استاندارد انواع تفاله دام، دارای اهمیت بسیار زیادی در این رابطه می باشد.
  • برای خرید تفاله جو باکیفیت بسته بندی شده می توانید از طریق مراجعه به این سایت اینترنتی اقدام نموده و از محصولی درجه یک بهره مند شوید.

عوامل موثر بر کیفیت تفاله جو بسته بندی

عوامل موثر بر کیفیت تفاله جو بسته بندی با توجه به اهمیت استفاده از تفاله جو در خوراک دام و مزیت هایی که از نظر ارزش غذایی برای رشد و پرورش بهتر دام ها دارد، تهیه و تولید آن توسط مراکز متعددی انجام می شود. با توجه به اینکه بسیاری از فعالان این عرصه کلیه نکات استاندارد و ضروری را در تولید تفاله جو رعایت نمی کنند، دانستن نکاتی ضروری در این زمینه حائز اهمیت است.

به همین علت در مطلب ذیل مهمترین عوامل موثر بر کیفیت جو دامی بسته بندی شده می پردازیم :

  • این محصول می بایست دارای میزان خشکی در اندازه ۹۰ درصد به بالا باشد تا پس از خرید، وزن اولیه خود را از دست نداده و دچار کپک زدن نشود.
  • در هنگام تولید این محصول می بایست از مواد افزودنی و نگهدارنده های شیمیایی و غیر طبیعی استفاده نکرد.
  • تفاله جو دامی می بایست عاری از هرگونه ناخالصی مانند سنگ و شن ریزه باشد.
  • علاوه بر این موارد، میزان مواد غذایی و ویتامین های موجود در این محصول قبل از بسته بندی باید کاملا آزمایش گردیده تا از حد استاندارد کمتر نباشد.

صادر کننده انواع تفاله جو بسته بندی درجه یک

صادر کننده انواع تفاله جو بسته بندی درجه یک صادرات تفاله جو با بهترین کیفیت توسط مرکز تولید و فروش آن از طریق همین سایت اینترنتی، به صورت بی واسطه و مستقیم بسته بندی می شود. این مجموعه تازه ترین انواع این محصول را که در شرایطی کاملا بهداشتی و استاندارد زیر نظر کارشناسان خبره این عرصه، تهیه شده به بازار عرضه می کند. جالب است بدانید که تفاله جو درجه یک ارائه شده از قیمت های مناسبی نیز برخوردار بوده و به همین علت مورد استقبال دامپروران و مرغداری ها قرار گرفته است.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید