مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز عرضه تفاله خشک گوجه فرنگی

آنچه در این مقاله میخوانید...

بررسی کیفیت تفاله خشک گوجه فرنگیراهنمای تولید تفاله خشک گوجه فرنگیفروشنده عمده تفاله خشک گوجه فرنگی

تفاله خشک گوجه فرنگی یکی از انواع تفاله هایی است که توانسته در مدت زمان بسیار کمی فروش و کارایی بالایی را به خود جلب کند.این محصولات را در انواع خوراک های دام و طیور استفاده می شود.سایت ما به عنوان بهترین مرکز عرضه تفاله خشک گوجه فرنگی شناخته شده است که توانسته در مدت زمان بسیار کمی با استفاده از کیفیت بالا،قیمت مناسب، اعتماد بسیاری از مصرف کنندگان را به خود اختصاص دهد.

مرکز عرضه تفاله خشک گوجه فرنگی

بررسی کیفیت تفاله خشک گوجه فرنگی

بررسی کیفیت تفاله خشک گوجه فرنگی فروش تفاله گوجه فرنگی امروزه ارزش اقتصادی زیادی پیدا کرده است و توانسته در انواع خوراک های دام و طیور استفاده شود. این محصول دارای انواع مواد مغذی،و معدنی،پروتئین ها،کربوهیدارت ،فیبر ها و مواد مورد نیاز بدن موجودات و…است.مزایا و ویژگی های آن عبارتند از:

  • کیفیت بالا
  • طعم ماندگار
  • مواد لازم بدن
  • مواد معدنی
  • طبیعی و ارگانیک بودن
  • بهداشتی بودن
  • قیمت مناسب
  • بسته بندی مختلف
  • بسته‌بندی آسان
  • حمل و نقل سریع
  • و ….

از این محصول میتوان به صورت پودر شده در انواع غذا ها و خورشت ها به عنوان لعاب دهنده غذا و خوشرنگ کننده غذا ها استفاده کرد.همچنین در انواع ترشی ها و مواد غذایی مخلوط استفاده می شود.در تهیه انواع دسر ها ومیکس ها نیز استفاده شده و باعث افزایش جلوه و رنگ این محصولات میشود.

علاوه بر این به همراه سبوس گندم،تفاله جو،تفاله زیتون، تفاله سیب،تفاله ذرت و… در انواع خوراک های دام خوراک های گوسفند،خوراک گاو،خوراک پرنده ها و حیوانات اهلی استفاده کرد.امروزه شرکت های تولیدی و بسته بندی زیادی در حال تولید و عرضه انواع خوراک های دام هستند که توانسته اند بخش زیادی از مصرف داخلی کشور را تامین کنند و علاوه بر این توانسته اند این محصول را با کیفیت بالا و مرغوبیت زیاد به سایر کشورهای جهان صادر کرده و فروش گسترده ای را به خود اختصاص دهند.

اگر شما هم به دنبال خرید خوراک مقوی و سرشار از انرژی و مواد معدنی هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از خوراک هایی است که در تهیه آنها از انواع تفاله های میوه ها و محصولات کشاورزی استفاده شده است.زیرا این محصولات نسبت به دیگر نمونه های خوراک ها دارای مواد معدنی بیشتر و کامل ترین هستند.

راهنمای تولید تفاله خشک گوجه فرنگی

راهنمای تولید تفاله خشک گوجه فرنگی امروزه شرکت ها و کارگاه های تولیدی زیادی در حال تولید و پخش انواع تفاله های محصولات مختلف کشاورزی هستند.تولید تفاله خشک شده گوجه فرنگی نیز به مقدار زیاد در کشور انجام می‌شود. برای تولید این تفاله ها بهتر است که ای گوجه فرنگی ها را با استفاده از دستگاه های پیشرفته و جدید جهانی گرفته سپس تفاله ها و پوست گوجه ها را در شرایط بهداشتی خشک کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار میدهند.

تولید تفاله گوجه فرنگی در کارگاه های تولیدی معتبر و با استفاده از دستگاه های پیشرفته جهانی انجام می‌شود.البته در روش طبیعی و سنتی میتوان ابتدا گوجه ها را مقداری بخارپز کرده و پس از نرم شدن پوسته خارجی آنها آب این گوجه ها را گرفته و تفاله های آنها را گرفته و سپس خشک کرد. سایت ما تفاله گوجه فرنگی را با استفاده از بهترین و مرغوب ترین دستگاه های پیشرفته و مدرن جهانی تولید کرده و در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار میدهد. علاوه بر این تفاله گوجه فرنگی عمده را نیز در مقدار های زیاد و متنوعی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد.

فروشنده عمده تفاله خشک گوجه فرنگی

فروشنده عمده تفاله خشک گوجه فرنگی سایت ما به عنوان بهترین فروشنده عمده تفاله خشک گوجه فرنگی در کشور شناخته شده است که توانسته با استفاده از کیفیت بالا، قیمت مناسب،و مقدار زیاد،و عملکرد خوب محصولات خود در مدت زمان بسیار کمی اعتماد و فروش گسترده ای را به خود اختصاص دهد.قیمت محصول ما نسبت به نمونه های مشابه موجود در بازار بسیار کمتر است زیرا در فرآیند توزیع ما واسطه وجود ندارد و عرضه به صورت مستقیم صورت می گیرد.اگر شما هم به دنبال خرید محصول خوب،بهداشتی، استریل ، و تهیه شده از گوجه های مرغوب و سالم ،قیمت مناسب و ارزان هستید حتماً سایت ما را دنبال کنید.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید