مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز عرضه تفاله خرما درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید...

بررسی مواد معدنی موجود در تفاله خرماتفاله خرما درجه یک چه ویژگی هایی دارد؟فروشنده بهترین تفاله خرما درجه یک

مرکز عرضه تفاله خرما درجه یک، حجم انبوهی از این محصولات را در بالا ترین سطح درجه کیفی و با قیمت مناسبی از کارخانه های تولید فرآورده های خرما خریداری کرده و به صورت بسته بندی یا کیلویی با همان کیفیت و قیمت ارزان به صورت عمده یا جزئی در اختیار دامداران قرار می دهد این مرکز از آن جایی که توانسته روند عرضه تفاله خرما ارزان را به صورت اینترنتی انجام دهد مورد استقبال خریداران زیادی قرار گرفته از این رو بازار عرضه پر رونقی داشته است.

مرکز عرضه تفاله خرما درجه یک

بررسی مواد معدنی موجود در تفاله خرما

بررسی مواد معدنی موجود در تفاله خرما تفاله خرما از جمله ضایعات حاصله از کارخانه های تولید شیره خرما، هسته گیری، تولید قند، لواشک سازی و… می باشد که به دلیل داشتن انواع املاح معدنی، تاثیر بسزایی در سلامت دام ها و مغذی کردن جیره دام در دامداری ها دارد امسال با توجه به خشکسالی و کمبود خوراک دام نظیر؛ جو و گندم استفاده از این محصول بسیار گسترش یافته است چرا که علاوه بر در دسترس بودن، هزینه های خوراک را کاهش می دهد.

از جمله مواد معدنی موجود در تفاله خرما می توان؛ فیبر و پروتئین بالا را نام برد از این رو فرآیند هضم جیره غذایی دام را بالا برده و با افزایش دادن اشتها، کمک زیادی به وزن گیری و پروار شدن دام می کند از این رو می تواند جایگزین مناسبی برای جو و ذرت باشد از طرفی انرژی بسیار زیادی به دام منتقل می کند و سایر محصولات جانبی گوسفند و گاو نظیر؛ شیر، گوشت، کره و… افزایش می یابد.

با این اوصاف ارزش غذایی خوراک را بالا برده و دامداران می توانند به راحتی و با خیال راحت آن را در حجم های انبوه خریداری کنند در داخل کشور نخلستان های زیادی وجود دارد که هر ساله از آن ها خرمای زیادی را برداشت می کنند از این رو از لحاظ عرضه تفاله خرما هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

تفاله خرما درجه یک چه ویژگی هایی دارد؟

تفاله خرما درجه یک چه ویژگی هایی دارد؟ از آن جایی که خوراک دام اصلی ترین جزء پرورش صحیح و راندمان دهی دام است بنابراین باید از همه لحاظ درجه یک و ممتاز باشد حال تفاله خرما هم که جایگزین مناسبی برای خوراک های دیگر در نظر گرفته شده باید خصوصیات و ویژگی های مطلوبی داشته باشد که در ادامه ذکر می کنیم. بهترین تفاله خرما به طور کاملا بهداشتی و با رعایت اصول خاصی از کارخانه های شیره پزی، تولید لواشک و… تولید می شود که به طور کاملا طبیعی خشک شده و عاری از هر گونه بوی کپک زدگی و ترشیدگی است بلکه بوی طبیعی خرما می دهد و طعم مطلوبی نیز دارد.

تفاله خرما درجه یک بافت کاملا خشک و رنگ روشنی دارد که درون آن ناخالصی و مواد آلوده به هیچ وجه به چشم نمی خورد این تفاله علاوه بر کاربرد برای خوراک دام، برای تغذیه طیور نیز استفاده می شود و می تواند تمام نیاز های دام و پرندگان را به فیبر، پروتئین و مواد دیگر تامین کند. اگر این محصول مرغوب باشد در مدت زمان کوتاهی شاهد افزایش وزن گیری و محصولات دامی خواهید بود البته از دیگر نشانه های آن که کیفیت تفاله خرما را تعیین می کند، بسته بندی درست به همراه تاریخ تولید، انقضا و پروانه بهداشتی است.

فروشنده بهترین تفاله خرما درجه یک

فروشنده بهترین تفاله خرما درجه یک بهترین تفاله خرما درجه یک و در عین حال ارزان را می توان از فروشنده برتر آن در سطح بازار خریداری نمود زیرا این افراد شناخت کاملی از خصوصیات و ویژگی های محصول باکیفیت دارند و می توانند در امر خرید بهترین راهنما باشند این فروشنده به صورت عمده انواع این محصول را از درب کارخانه با کمترین قیمت عرضه می کند و با حذف واسطه ها و هزینه های مازاد بر فروش، فرصتی عالی و استثنائی را برای خریداران عمده فراهم نموده تا آنان بتوانند با خیال راحت خرید خود را انجام دهند.

یکی دیگر از خدمات این فروشنده، طراحی سایت فروش اینترنتی بوده تا زمینه خرید راحت و کم هزینه برای کسانی که در نقاط دور دست قرار دارند فراهم گردد و آنان بتوانند بدون محدودیت و با صرف هزینه های اندک به میزان محصول بیشتری دست یابند. شما برای دسترسی آسان به این فروشنده کافی است وارد سایت فروش تفاله خرما شده و سفارشات خود را ثبت نمایید.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید