مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرجع فروش تفاله جو دامی باکیفیت

آنچه در این مقاله میخوانید...

آشنایی با ارزش غذایی تفاله جو دامیراهنمای تولید تفاله جو دامی تازهتولید کنندگان بهترین تفاله جو دامی باکیفیت

تفاله جو دامی محصولی است که از کارخانجات تولید کننده انواع نوشیدنی ها از قبیل دلستر به دست می‌آید و می‌تواند به عنوان یک ماده با ارزش غذایی بسیار بالا در تغذیه دام مورد استفاده قرار بگیرد؛ این تفاله دارای ویژگی های منحصر به فردی است و به همین دلیل پرورش دهندگان دام های سبک و سنگین از آن استفاده می‌کنند همچنین برای خرید این محصول می‌توان با مرجع فروش تفاله باکیفیت مذکور ارتباط برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز در مورد قیمت این تفاله را به دست آورد و در نهایت ثبت سفارش آن را انجام داد.

مرجع فروش تفاله جو دامی باکیفیت

آشنایی با ارزش غذایی تفاله جو دامی

آشنایی با ارزش غذایی تفاله جو دامی تفاله جو دامی محصولی است که از هر نظر می تواند برای تغذیه دام ها مناسب باشد به این جهت که این محصول دارای ارزش غذایی فوق العاده بالایی است زیرا از دانه های پر پروتئین و پر انرژی به دست آمده است و طبیعتاً دارای خصوصیات زیادی است از جمله این که این محصول حاوی ۹۶ درصد ماده خشک است به این معنی که رطوبت موجود در آن بسیار کم است و ارزش تغذیه ای آن بسیار بالا می باشد.

این محصول حاوی حدود ۲۰ درصد پروتئین است که بسیار زیاد قابل توجه است همچنین طی تولید تفاله جو محصولات مختلف از جمله کربوهیدرات های موجود در آن خارج نمی‌شود بنابراین از نظر انرژی نیز بسیار غنی می باشد و می تواند به عنوان منبع تامین انرژی نیز مطرح باشد.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به وجود فیبر فراوان در آن اشاره کرده که برای دام ها به ویژه نشخوار کنندگان اهمیت بسیار زیادی دارد و ضامن عملکرد مناسب دستگاه گوارش آنها است؛ ارزش غذایی این محصول به دلیل داشتن کمترین میزان ناخالصی در آن بالا است و اینکه هیچ نوع مواد افزودنی وارد آن نشده است و نهایتاً این که این محصول بسیار خوش خوراک است و می‌تواند برای شکمبه گوساله ها بسیار مفید و تقویت کننده باشد.

راهنمای تولید تفاله جو دامی تازه

راهنمای تولید  تفاله جو دامی تازه تولید تفاله جو دامی تازه توسط تولیدکننده این محصول در کشور ما نیز انجام می‌شود و به همین دلیل دسترسی به نوعی از این محصول به راحتی امکان پذیر است؛ در تهیه این تفاله تنها از دانه‌های جو استفاده می‌شود که عصاره آن در مراحل قبلی تخمیر گرفته شده است و آنچه که باقی می ماند به همراه مقدار مناسبی از کربوهیدرات و پروتئین است.

این محصول از نظر ویتامین و مواد معدنی نیز مناسب است و تهیه آن با قیمت ارزانی که دارد از نظر اقتصادی بسیار به صرفه می باشد؛ تولید این محصول در کارخانه های ساخت نوشیدنی‌های مختلف الکلی و غیر الکلی به مقدار زیادی انجام می‌گیرد و این تفاله که برای آنها هیچ نوع فایده‌ای ندارد می‌تواند توسط دامداران خریداری و مورد استفاده قرار بگیرد.تفاله جو مقوی می‌تواند در مورد گاوهای شیری باعث افزایش تولید شیر آنها به مقدار زیاد شود و در دام ها پرواری نیز سرعت رسیدن به وزن مورد نظر را بالا می برد.

تولید کنندگان بهترین تفاله جو دامی باکیفیت

تولید کنندگان بهترین تفاله جو دامی باکیفیت بهترین تفاله جو دامی با کیفیت توسط تولیدکنندگان این محصول به خریداران آن در بازار ارائه می گردد و کسانی که قصد تهیه این تفاله را دارند می‌توانند برای تامین نیاز خود با این تولیدکنندگان ارتباط برقرار کنند و اطلاعات مورد نیاز در مورد کیفیت و قیمت روز آن را به دست آورند. این تولیدکنندگان کمترین هزینه ممکن را برای تهیه این تفاله انجام می‌دهند زیرا این محصول به جز برای دامداران هیچ استفاده دیگری ندارد بنابراین خریداران می توانند از آن برای تغذیه دام ها استفاده کنند و تولید محصولات خود را بالا ببرند.

ارتباط بین تولید کنندگان از طریق همین سایت برای همه خریداران فراهم شده است و آنها می توانند نیاز خود را به صورت مستقیم با کیفیت عالی تامین کنند و به این شکل است که ارتباط مستقیم آنها با تولیدکنندگان نیاز به واسطه ها را به طور کل از بین می برد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید