مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز پخش تفاله گوجه دامی عمده

آنچه در این مقاله میخوانید...

تفاله گوجه دامی چه مواد معدنی دارد؟صادر کنندگان انواع تفاله گوجه دامی عمده

برای خرید تفاله گوجه عمده شما می توانید به مراکز عرضه و فروش پخش مراجعه کنید. در تمام کارخانجات تولیدی تفاله به عنوان یک منبع ارزان تامین کلسیم تولید می شود، کارخانه های تولید کننده تلاش می کنند که این محصول را باکیفیت و با قیمت پایین تولید و عرضه نمایند. تولیدکنندگان و فروشندگان پودر تفاله در بازار ایران می کوشند، تفاله گوجه ارزان اما باکیفیت را به مشتری ارائه دهند، این محصول در کیفیت خوب و عالی برای مصرف خوراک دام تولید می شود.

مراکز پخش تفاله گوجه دامی عمده

تفاله گوجه دامی چه مواد معدنی دارد؟

تفاله گوجه دامی چه مواد معدنی دارد؟

در اصل، تفاله گوجه البته سالم است، همه موافق هستند. آنها حاوی بسیاری از مواد مفید هستند که به سختی می توان همه آنها را فهرست کرد. اول از همه، حدود 95 درصد، یک گوجه از آب تشکیل شده است. این عارضه جانبی مفیدی دارد که یک درمان بسیار کم کالری با 75 کیلوژول (کیلوژول) در 100 گرم است. همچنین های متعددی تفاله گوجه وجود دارد ویتامین در : A، B1، C، E و نیاسین. همچنین حاوی مواد معدنی مهمی مانند پتاسیم، منیزیم، کلسیم و عناصر کمیاب است.

همچنین دارای مواد شیمیایی گیاهی برای ارائه است. این مواد ثانویه نامیده می شوند زیرا به طور خاص در گیاهان برای نیازهای آن ها تولید می شود. در مورد تفاله گوجه، مواد رنگ آمیزی و طعم دهنده از جمله این ترکیبات ثانویه هستند.

تفاله گوجه سرشار از ویتامین است . آنها حاوی ویتامین A، C و E و همچنین چندین ویتامین از سری B هستند. این ها از متابولیسم و ​​همچنین سلامت دام حمایت می کنند. همچنین دفاع بدن دام با ویتامین ها تقویت می شود. این به ویژه به دلیل محتوای بالای ویتامین C در میوه ها است. مواد معدنی موجود در تفاله گوجه بسیاری از عملکردهای مهم دام را پشتیبانی می کند : پتاسیم برای عملکردهای اصلی سلولی و سایر متابولیسم ها مهم است.

کارخانجات تولید کننده پودر تفاله گوجه در ایران بسیار هستند. این کارخانجات می کوشند، محصولی را که تولید می کنند باکیفیت باشد، و در عین حال ارزان تر به دست مشتری برسد، تفاله در کنار دریا به وجود می آید و با گذشت زمان تبدیل به فسیل می شود، این تفاله چون فسیلی است، عاری از هر گونه آلودگی است و سرشار از کلسیم است.

تفاله گوجه در کارخانجات تولیدی تبدیل به پودر تفاله می شود، و در صنعت دام به کار می رود، مراکز پرورش دامداری های سراسر کشور از کارخانجات پودر تفاله می خرند و همراه با جیره غذایی به حیوانات می دهند، کلسیم موجود در این محصول موجب زیاد شدن شیر دام ها می شود، قیمت تفاله گوجه بسته به نوع مصرف متفاوت است.

تولیدکنندگان بزرگ روزانه چندین تن تفاله گوجه تولید می کنند و در بازارهای ایران می فروشند، فروش تفاله گوجه به دامداران و گاوداران در سراسر کشور صورت می پذیرد، دامداران صنعتی بسته به نوع دامی که پرورش می دهند، این محصول را خریداری می کنند.قیمت پودر تفاله ی خوراک دامی نسبت به بازار عرضه و تقاضا مختلف است. کارخانه های تولید کننده پودر تفاله اغلب از مکان های تولید و پرورش گوشت قرمز دور می باشند، دامداری ها اغلب از طریق سایت های مختلف اقدام به خرید از کارخانجات تولید تفاله گوجه می نمایند و این کارخانجات با ماشین ها محصول را برای دامداری ها می فرستند، که هزینه ی راننده و کارگر و هزینه ی بار هم به قیمت محصول اضافه می شود. خریداران اغلب به صورت عمده ای خرید می کنند، خرید عمده ای باصرفه تر و ارزان تر از خرید جزئی می باشد.

صادر کنندگان انواع تفاله گوجه دامی عمده

صادر کنندگان انواع تفاله گوجه دامی عمده در سرزمین ما ایران محصولات بسیار زیاد و متنوعی وجود دارد. این محصولات سبب می شوند که ایران از نظر تولید کالاهای مختلف در تمامی جهان سرآمد باشد. استفاده از تمامی امکاناتی که خداوند به ما عطا فرموده است، سبب پیشرفت و رونق اقتصادی در تمامی کشورمان می شود.تفاله گوجه محصولی است که مواد مغذی بسیار زیادی دارد، اما انسان نمی تواند آن را مصرف کند، ولی برای خوراک دام کاملا مناسب و ایده ال می باشد. از این رو بسیاری از دامداری ها در سراسر جهان خواهان خرید آن می باشند.

برای دامداران تنها چیزی که اهمیت دارد این است که بتوانند مواد اولیه مورد نیاز خود را با قیمت بسیار ارزان تری خریداری نمایند. از این رو تلاش می کنند به فروشندگانی که ارزانترین قیمت را دارند مراجعه کنند. از آن جایی که قیمت بسیاری از مواد در ایران بسیار ارزان است، ما از این فرصت می توانیم استفاده می کنیم و اقدام به صادرات تفاله گوجه دامی نماییم.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید