مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز پخش تفاله خرما خوراک دام

آنچه در این مقاله میخوانید...

بررسی میزان مرغوبیت تفاله خرما خوراک دامعلن محبوبیت استفاده از تفاله خرما برای خوراک دامفروشگاه مرکزی تفاله خرما خوراک دام

یکی از بزرگترین نخلستان های دنیا را ایران دارد که هر ساله مقدار زیادی خرما از آن تولید می شود در مقابل کارخانجات زیادی هم هستند که محصولات خرما را تولید می کنند در نتیجه سالانه حجم زیادی تفاله خرما تولید می شود. که به همان نسبت خرما دارای ویتامین ها و مواد مغذی بسیاری است.

یکی از مراکز پخش تفاله خرما تازه برای خوراک دام این مجموعه می باشد که تفاله خرما خوراک دام را با بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت در اختیار دامداران قرار می دهد.

مراکز پخش تفاله خرما خوراک دام

بررسی میزان مرغوبیت تفاله خرما خوراک دام

بررسی میزان مرغوبیت تفاله خرما خوراک دام همانطور که در اسلاید بالا گفته شد تفاله خرما یک خوراک مغدی و سرشار از ویتامین و همچنین مقرون به صرفه برای دامداران است. خواص فوق العاده ای برا دام دارد از جمله تامین انرژی روزانه دام ها و کمک به افزایش اشتهای آن ها و همچنین با کیفیت تر شدن محصولات دامی مانند گوشت و شیر دام که رابطه مستقیمی با افزایش درآمد برای دامداران دارد.

عداوه بر تفاله خرما پودر هسته خرما نیز یکی دیگر از خوراک های مقرون به صرفه و مقوی دام محسوب می شود. به طور کلی کیفیت و میزان مرغوبیت تفاله خرما و پودر هسته خرما به نوع خرما و و درصد تفاله ای که از آن حاصل می شود بستگی دارد. همچنین رنگ تفاله خرما و میزان رطوبت ان یکی از ویژگی های تشخیص کیفیت این خوراک محسوب می شود. این خوراک یک جایگزین مناسب برای جو و ذرت می باشد و امروزه بسیاری از دامداران از این خوراک برای تامین دام های خود استفاده می کنند .

علن محبوبیت استفاده از تفاله خرما برای خوراک دام

علن محبوبیت استفاده از تفاله خرما برای خوراک دام امروزه با افزایش قیمت خوراک دام مانند جو و ذرت و … بسیاری از دامداران در پی یک خوراک مناسب برای دام های خود هستند که علاوه بر مغذی بودن برای دام قیمت مناسبی نیز داشته باشد.

تفاله خرما یکی از این مواد خوراکی است که تمام خواص و ویتامین های خرما را دارا می باشد و علاوه بر آن برای دامداران بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

تفاله خرما در مقابل قیمت مناسب فواید زیادی برای دام ها خواهد داشت زیرا با خوردن آن انرژی روزانه دام تامین می شود و یکی دیگر از مهمترین علت های محبوبیت آن خوش خوراک بودن آن برای دام است به طوری که با استفاده از ان مشاده کردند اشتهای دام افزایش می یابد و در نتیجه باعث افزایش وزن دام ها می شود. و افزایش اشتهای دام برابر با افزایش محصولات دامی و همچنین افزایش کیفیت آن ها مانند گوشت و شیر است که در مقابل سود زیادی برای دامداران خواهد داشت.

و همچنین مواد مغذی و ویتامین های موجود در تفاله خرما نقش موثری در سلامت دام ها دارد که بیسار حائز اهمیت بوده و یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این خوراک در بین دامداران می باشد‌.

فروشگاه مرکزی تفاله خرما خوراک دام

فروشگاه مرکزی تفاله خرما خوراک دام اگر به دنبال یک مجموعه مطمئن و عالی برای خرید تفاله خرما با کیفیت و مرغوب و با قیمت مناسب برای دام های خود هستید بی شک محصولات این مجموعه به تمام نیاز های شما پاسخ می دهد. این مجموعه با سابقه فروش طولانی رضایت بالای مشتری و کیفیت بالای محصولات و مرغوبیت مواد اولیه خود در توانسته جایگاه خود را در بین مشتریان خود به خوبی حفظ کند.

اگر به دنبال یک خرید انلاین و مطمئن هستید این مجموعه یکی از گزینه های عالی برای انتخاب شماست. این مجموعه در تولید تفاله خرما مرعوب و همچنین پخش و فروش آن به صورت تفاله خوراک دام عمده در وزن های مختلف با مناسب ترین قیمت در حجم انبوه سابقه طولانی دارد که همین موضوع نشان از اعتبار بالای این مجموعه محسوب می شود. و فروشگاه مرکزی تفاله خرما خوراک دام به صورت فعال در اختیار مشتریان و خریداران می باشد.

این مجموعه علاوه بر تفاله خرما در خصوص تفاله خوراک دام و طیور که شامل تفاله گوجه، تفاله جو، تفاله سیب، تفاله خرما، تفاله زیتون، تفاله هویج و …فعالیت دارد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید