مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز توزیع تفاله گوجه فرنگی عمده

آنچه در این مقاله میخوانید...

بهترین نوع تفاله گوجه فرنگی کدام است؟ویژگی بارز تفاله گوجه فرنگی ترفروشگاه مرکزی تفاله گوجه فرنگی عمده

مراکز توزیع تفاله گوجه فرنگی عمده در واقع بهترین و باکیفیت ترین نوع این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه های تولید سس و رب خریداری کرده و با قیمت مناسبی در سرتاسر کشور به روش های مختلفی توزیع می کنند در واقع توزیع اینترنتی سبب بازار فروش پر رونق این مراکز بوده است. خریداران عمده می توانند به راحتی وارد وب سایت تخصصی این مراکز شده و پس از مشاهده انواع مختلف تفاله به صورت بسته بندی یا کیلویی و بررسی کیفیت و قیمت، آن را با قیمت استثنایی خریداری کنند.

مراکز توزیع تفاله گوجه فرنگی عمده

بهترین نوع تفاله گوجه فرنگی کدام است؟

بهترین نوع تفاله گوجه فرنگی کدام است؟ تفاله گوجه فرنگی از جمله ضایعات گوجه فرنگی نظیر؛ دانه، پوست، خمیر و فیبر می باشد که تاثیر زیادی روی سلامت دام و افزایش محصولات دامی دارد این محصول به صورت تر، خشک شده و پودر شده در سطح بازار موجود است که در ادامه ذکر می کنیم کدام نوع بهتر و باکیفیت تر است.

بهترین نوع تفاله گوجه فرنگی، نوع خشک شده و پودر شده آن است زیرا عاری از رطوبت است و از لحاظ اقتصادی برای دامدار مقرون به صرفه تر بیرون می آید هم چنین از آن جایی که امکان کپک زدگی و ایجاد بوی ترشیدگی در نوع تر بیشتر است، قابلیت نگهداری طولانی مدتی ندارد نوع خشک شده، قابلیت حمل و نقل راحتی دارد و از نظر بهداشتی سالم تر است.

مشخصات ظاهری و طعم و بو می توان نشانگر تفاله گوجه تازه یا کهنه باشد مسلما اگر این محصول به میزان زیادی در انبار ذخیره شود رنگ تیره و بوی نامطبوعی می گیرد و ممکن است کرم ها و کپک ها داخل آن رشد کنند پس بهترین نوع کاملا خشک، دارای رنگ روشن، بوی طبیعی گوجه و طعم مطبوع است و در کمترین زمان ممکن تاثیرات چشمگیری روی وزن دام و شیردهی آن دارد.

نوع بسته بندی، نام کارخانه تولید کننده و قیمت تفاله نیز نشان می دهد تفاله مرغوب است یا خیر همیشه محصولی را خریداری کنید که در بسته بندی مطلوب به همراه نشان استاندارد و قیمت مناسبی باشد بسیاری از سودجویان تفاله نامرغوب را درون بسته بندی های بی نام و نشان و با قیمت ارزانی عرضه می کنند به هیچ وجه چنین محصولی را نخرید.

ویژگی بارز تفاله گوجه فرنگی تر

ویژگی بارز تفاله گوجه فرنگی تر تفاله گوجه فرنگی تر می تواند جایگزین مناسبی برای خوراک دامی باشد متاسفانه امساله با توجه به کمبود بارندگی، خوراک دام اعم از؛ گندم و جو سخت به گیر می آید از آن جایی که تفاله گوجه فرنگی در کارخانه های تولید رب به میزان زیادی تولید می گردد می توان آن را در جیره غذایی دام قرار داد چرا که این محصول ویژگی های قابل توجهی دارد که در ادامه به ذکر آن ها می پردازیم.

یکی از ویژگی های بارز تفاله گوجه فرنگی تر، ارزش غذایی بالای آن است در حقیقت این محصول تمام ویتامین ها و پروتئین مورد نیاز گاو و گوسفندان را تامین می کند و با افزایش دهی میزان اشتهای دام و هضم راحت تر خوراک، سبب افزایش وزن و قدرت بدنی دام می گردد. مزیت دیگر آن کاهش مرگ و میر در بین دامداری ها است چرا که بدن دام را در برابر انواع عفونت ها مقاوم نموده و محصولات دامی نظیر؛ شیر، کره، گوشت و… را افزایش می دهد.

تفاله گوجه فرنگی تر حاوی ویتامین C و فیبر زیادی است از این رو از ایجاد سایر التهابات و عوامل بیماری زا و زخم های عفونی پیشگیری نموده و در کل سلامت بدن دام ها را تضمین می کند.

فروشگاه مرکزی تفاله گوجه فرنگی عمده

فروشگاه مرکزی تفاله گوجه فرنگی عمده فروشگاه مرکزی تفاله گوجه فرنگی در واقع مرکز بزرگ و معتبری است که قرار داد های متنوعی با کارخانه های تولید فراورده های گوجه دارد و به صورت عمده این محصولات را خریداری کرده و با همان کیفیت و به صورت تازه و خشک شده و به روش های مستقیم و غیر مستقیم به فروش کلی می رساند.

این فروشگاه علاوه بر عرضه محصولات خود به صورت فیزیکی، عرضه اینترنتی نیز دارد که این روش بازده بسیار خوبی در پی داشته چرا که بسیاری از افراد به دلیل مشغله های کاری و جهت تسهیل روند خرید، ترجیح می دهند راحت در منزل یا محل کار خود نشسته و از طریق سایت معتبر فروشگاه سفارشات خود را ثبت کنند همین فروش اینترنتی باعث جذب مشتریان زیاد و پر رونق تر شدن بازار فروش تفاله گوجه شده است بهتر است بدانید معتبر ترین مرکز فروش محصول مورد نظر، فروشگاه آنلاین اینترنتی است.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید