مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز توزیع تفاله گوجه دامی باکیفیت

آنچه در این مقاله میخوانید...

آشنایی با بهترین نوع تفاله گوجه دامیعوامل موثر بر کیفیت تفاله گوجه دامیخرید مستقیم تفاله گوجه دامی باکیفیت

هرگاه یک صنعت شروع به کار می کند در وهله اول به دنبال راهی است تا علاوه بر اینکه خودش نیاز بازار را تامین کن؛ بتواند با کمترین هزینه ممکن برای خود منفعت زایی کند. در صنعت پرورش دام و طیور نیز این موضوع صادق است و پروش دهندگان دام به دنبال راهی هستند تا با هزینه کمتر دام های خود را با بهترین کیفیت تغذیه کنند چراکه اگر دامی به خوبی تغذیه شود در نهایت بازدهی بیشتری خواهد داشت و پرورش دهنده دام سود خواهد برد. یکی از خوراک های دام که این نیاز را برای دامداران تامین می کند؛ تفاله گوجه دامی است. مرکز توزیع تفاله دامی باکیفیت در متن زیر سعی دارد تا اطلاعات لازم را در این زمینه در اختیار شما قرار دهد.

مراکز توزیع تفاله گوجه دامی باکیفیت

آشنایی با بهترین نوع تفاله گوجه دامی

آشنایی با بهترین نوع تفاله گوجه دامی موضع خوراک و تغذیه دام ها یکی از موضوعاتی است که از ابتدای پروش دام اهمیت دارد و دامدار باید به خوبی به این موضع توجه کند و سعی کند که خوراکی را تهیه کند که بهترین کیفیت ممکن را داشته باشد . چراکه در زمینه پرورش دام اگر تغذیه به خوبی انجام شود دام بهره وری بهتری دارد و در نهایت باعث سوددهی بیشتر برای دامدار می شود.
همانظور که اشاره شد یکی از بهترین خوراک ها برای تغذیه دام تفاله گوجه است. این تفاله ها مهمولا شامل پوست و دانه گوجه می شود. و گاهی میزان کمی از قیمت گوشت گوجه نیز در آن وجود دارد. برای خرید بهترین تفاله باید توجه داشت که آن را از مراکزی خریداری کنید که معتبر باشند و هنگام خرید دقت کنید که گوجه فاسد و کپک زده نباشد. چراکه این موضوع در شیر دام تاثیر منفی خواهد گذاشت. تفاله گوجه باکیفیت یک منبع ساده و ارزان قیمت برای تامین پروتیین مورد نیاز است. بهترین تفاله دامی می تواند در میزان شیر دهی دام نیز موثر واقع شود.

عوامل موثر بر کیفیت تفاله گوجه دامی

عوامل موثر بر کیفیت تفاله گوجه دامی هرگاه موضوع خرید و تهیه خوراک برای دام می شود همه دامداران و پرورش دهندگان دام به این موضوع توجه می کنند که حتما باید خوراک تهیه شده کیفیت مطلوبی داشته باشد چراکه در غیر این صورت سلامت دام به خطر خواهد افتاد و دامدار هزینه های زیادی با متضرر خواهد شد. یکی از خوراک های ارزان و مفید برای دام ها تفاله گوجه است این خوراک چند سالی است که در بازار فروش خوراک دامی به خوبی شناخته شده است و با کیفیت مطلوبی عرضه می شود. اما باید دقت داشت که عواملی وجود دارند که در کیفیت این تفاله دخیل هستند.
یکی از این عوامل مراحل و نحوه فراوری خوراک دام است. تفاله باکیفیت باید به صورت تمیز و با رعایت بهداشت تهیه شود و ضایعات دیگری در آن نباشد چراکه وجود ضایعات بر کیفیت تفاله خریداری شده برای دام موثر است. یکی دیگر از عواملی که در کیفیت خوراک دام موثر است مواد افزودنی است که در برخی از تفاله های دامی اضافه می شود. این مواد افزودنی می تواند مواد معدنی و یا نیاز های دیگر دام باشد که افزودن آنها بر کیفیت تفاله دامی می افزاید.

خرید مستقیم تفاله گوجه دامی باکیفیت

خرید مستقیم تفاله گوجه دامی باکیفیت همانطور که اشاره شد خوراک دام و کیفیت آن برای دام داران از اهمیت بالایی برخوردار است؛ به همین منظور همواره تلاش می کنند تا خرید خود را به گونه ای انجام دهند که اطمینان داشته باشند. فروشندگان تفاله گوجه سعی کرده اند تا با روش های مختلف رضایت خریدارن را کسب کنند. یکی از این روش ها خرید به صورت مستقیم است. در روش عرضه تفاله گوجه خشک به صورت مستقیم و بدون واسطه؛ این امکان به خریدار داده می شود که از نزدیک محصول را ببیند و از سلامت و کیفیت خرید خود به طور کامل مطلع شود. علاوه بر این خرید مستقیم تفاله گوجه یک مزیت دیگر هم دارد و این است که مشتری به علت حذف واسطه ها قیمت کمتری به ازای خرید این محصول می پردازد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید