مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز توزیع تفاله سیب مرغوب ارزان قیمت

آنچه در این مقاله میخوانید...

بهترین نوع تفاله سیب دام چه ویژگی هایی دارد؟عوامل موثر بر کیفیت تفاله سیب تر مرغوبفروشگاه مرکزی تفاله سیب مرغوب ارزان قیمت

تفاله سيب، نوعی محصول دور ریختنی است که حاصل گرفتن آب میوه گیری در کارخانه ها و تولیدی های بزرگ است. این محصول به دلیل املاح معدنی می تواند در دادن غذا به دام و طیور مناسب باشد.تفاله سیب مرغوب مدل زیادی دارد فروش تفاله سیب بسیار راحت است تفاله سیب ارزان کارایی زیادی دارد تفاله سیب تر کارایی زیادی دارد در ادامه به بهترین نوع تفاله سیب دام چه ویژگی هایی دارد؟ و عوامل موثر بر کیفیت تفاله سیب تر مرغوب می پردازم.

مراکز توزیع تفاله سیب مرغوب ارزان قیمت

بهترین نوع تفاله سیب دام چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین نوع  تفاله سیب دام چه ویژگی هایی  دارد؟ تفاله سیب به دو صورت تر و خشك شده مورد استفاده قرار می گیرد که بر عملکرد دام به ویژه گاوهای شیرده تاثیر زیادی می گذارد. تفاله ها علاوه بر تاثیر مثبتی که برای رشد دام و طیور دارند، سبب کاهش آلودگی های زیست محیطی نیز می شوند.

به دلیل افزایش قیمت خوراک اصلی دام، تفاله ها جایگزین مناسبی برای دام و طیور هستند. تفاله سیب یکی از محصولات دامی به شمار می رود که با توجه به ویتامین های فراوانی که دارد، می تواند جایگزین بخشی از یونجه و علوفه باشد. خواص استفاده تفاله سیب در تغذیه دام تنوع در مزه و مواد مغذی، اقتصادی بودن، کیفیت بالا سرشار از ویتامین تاثیر مثبت تفاله سیب پروتئین بالا است. خوراک دام بعد از کیفیت و انرژی زا بودن، قیمت مناسب آن است،

که باعث پرطرفدار بودن آن شده، و تفاله سیب این ویژگی را دارا می باشد. تفاله سیب حاوی مقادیر زیادی مواد مغذی و خاصیت آنتی اکسیدانی است، که این مسئله آن را به خوراکی با ارزش برای دام تبدیل می کند.

عوامل موثر بر کیفیت تفاله سیب تر مرغوب

عوامل موثر بر کیفیت تفاله سیب تر مرغوب تفاله سيب برای دام و طیور از لحاظ مواد مغذی بسیار گزینه مناسبی است. یک تفاله مناسب که بتواند جای خوراک اصلی دام را بگیرد باید دارای پروتئین، كربوهيدرات، چربی، مواد معدنی و ویتامین ها باشد، که تفاله سیب سرشار از املاح ذکر شده است‌.تفاله سیب با وجود پروتئین کم، اما یک منبع خوب و سرشار از فیبر برای دام است. این تفاله به دلیل ویتامین های فراوان، خوش خوراکی بالایی دارد و بهترین جایگزین برای علوفه خشک است. افزایش تعداد دامپروری ها باعث افزایش میزان تقاضای خوراک دام شده است.

به دلیل افزایش قیمت خوراک اصلی، دامداران از پس هزینه های سنگین برنیامده و به سمت خرید تفاله سیب دامی روی آورده اند، زیرا که این تفاله ها علاوه بر کیفیت بالا و ویتامین های فراوان دارای قیمت مناسبی هستند. تفاله سیب مرغوب محصولی است که باید یک دست و عاری از هرگونه کپک زدگی و قارچ و ناخالصی باشد. استفاده از تفاله سیب مرغوب باعث می شود که میزان رشد دام و طیور شما بیشتر شده و به خاطر داشتن املاح فراوان و ریزمغذی های زیاد پرورش دام نیز با سرعت بیشتری انجام گرفته و رونق پیدا خواهد کرد.

فروشگاه مرکزی تفاله سیب مرغوب ارزان قیمت

فروشگاه مرکزی تفاله سیب مرغوب ارزان قیمت با توجه به رشد زیادی که در صنعت دامپروری و طیور دیده می شود، میزان استفاده از تفاله سیب مرغوب نیز بسیار بالا رفته است. بسیاری از تولیدکنندگان به جای علوفه های خشک گرانقیمت و بی‌خاصیت به این گونه محصولات روی آورده اند و توانسته اند از این طریق دام و طیور عالی و با کیفیت پرورش دهند. به همین دلیل است که توزیع کننده بهترین تفاله سیب مرغوب توانسته است محصولی اعلا و در حد کیفیت بسیار بالایی تهیه و در اختیار متقاضیان محترم قرار دهند. این محصول بهترین گزینه برای خوراک دام و طیور بوده و می تواند بسیاری روی رشد این حیوانات تاثیر مثبتی بگذارد.

محصولات این بازرگانی ها بسیار با کیفیت بوده و به دور از هرگونه ناخالصی کپک زدگی و به صورت یک دست و در بسته بندی های متفاوتی به شما متقاضیان محترم ارائه می گردد. عرضه تفاله سیب در بازارهای مختلف توسط بازرگانی ها و تولیدی‌های انجام می‌شود که این محصول را با کیفیت و قیمت مناسب و همچنین با ارسال مستقیم به متقاضیان ارائه می‌کنند.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید