مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت تفاله سیب بسته بندی خوراک دام

آنچه در این مقاله میخوانید...

ارزش غذایی تفاله سیب برای دامفروش تفاله خشک سیب بسته بندی خوراک دام

با توجه به افزایش چشم گیر نرخ گندم و جو در طی سال های اخیر، میزان تقاضای دامداران برای دریافت تفاله سیب بالا رفته است. این محصول سرشار از خاصیت بوده و به عنوان یکی از جیره های دوست داشتنی برای دام می باشد. عضلات و استخوان های او را تقویت کرده تا بهترین عملکرد را در زمینه های متفاوت از خود بروز دهد. به منظور آشنایی با آخرین قیمت تفاله سیب بسته بندی خوراک دام، می توانید تا پایان این مقاله جذاب با ما همراه باشید. 

قیمت تفاله سیب بسته بندی خوراک دام

ارزش غذایی تفاله سیب برای دام

ارزش غذایی تفاله سیب برای دام تفاله خشک سیب، به عنوان محصول دوم در کارخانه های آبمیوه گیری سیب می باشد. در نتیجه نرخ کمتری داشته و گزینه ایده آلی برای جیره غذایی دام ها به شمار می آید. کالری فوق العاده ای که در این محصول وجود دارد، می تواند جیره ای لذیذ و دوست داشتنی برای دام ها رقم زده باشد.

سرشار از پروتئین بوده که می تواند تامین کننده انرژی لازم برای تولید شیر در دام ها باشد. هم چنین کیفیت محصول نهایی چندین و چند برابر ارتقا پیدا خواهد نمود. به علاوه ویتامین ها و مواد معدنی بی شماری نیز دارد. به همین خاطر بالا برنده حجم عضلات در ارقام گوشتی خواهد بود. 

با توجه به موارد ذکر شده می توان نتیجه گرفت که خرید این محصول به هر صورت برای مشتری مقرون به صرفه خواهد بود. به صورت فشرده شده راهی بازار هدف می شود تا بهترین نتیجه ها را ایجاد کرده باشد.

فروش تفاله خشک سیب بسته بندی خوراک دام

فروش تفاله خشک سیب بسته بندی خوراک دام امروزه به خاطر همه گیر بالا رفتن سرعت زندگی در زمینه های متفاوت، همه افراد به دنبال تهیه محصولی با کیفیت در سریع ترین زمان ممکن می باشند. بنابراین فروش خوراک دام در این مرکز نیز به صورت غیر حضوری می باشد. یعنی تنها کاری که مخاطب باید انجام دهد این می باشد که در هر مکانی که قرار دارد، تلفن همراه هوشمند خود را برداشته و یکی از اعداد قید شده در سایت را شماره گیری نماید.

ارسال اقلام در بسته بندی های ویژه شکل می گیرد تا هنگامی که به دست متقاضی رسید سالم بوده و هیچ گونه خسارتی ندیده باشد. یعنی عوامل بیماری زا نظیر باکتری ها و قارچ ها، توانی برای نفوذ و خسارت زایی پیدا نخواهند نمود. 

حجم درخواستی خود را در ابعاد عمده تعیین کرده تا آن را در بازه کوتاهی بدست آورید. به این ترتیب، از اتلاف در پرداخت هزینه و انرژی مصرفی خود جلوگیری کرده تا خریدی رضایت بخش را تجربه نموده باشید. به همراه بار اصلی، برگه های آزمایشگاهی حاوی درصد هر یک از مواد بکارگیری شده در تفاله، صادر می شود تا دیگر نگرانی از بابت کیفیت کار وجود نداشته باشد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید