مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت تفاله جو مخصوص خوراک طیور

آنچه در این مقاله میخوانید...

مزایای استفاده ازتفاله جو در تغذیه طیورفروش بهترین تفاله جو مخصوص خوراک طیور

گیاه جو به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی منحصر به فردی که دارد، از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است. به همین علت مورد ایده آلی برای جیره بندی خوراک دام و طیور بوده و رویکرد مساعدی را به نمایش خواهد گذاشت. سرعت رشد آنها را زیاد کرده تا سود آوری محشری را به ارمغان بیاورند. به منظور دست یابی به آخرین قیمت تفاله جو مخصوص خوراک طیور، می توانید تا پایان این مقاله دوست داشتنی و جذاب با ما همراه باشید.

قیمت تفاله جو مخصوص خوراک طیور

مزایای استفاده ازتفاله جو در تغذیه طیور

مزایای استفاده ازتفاله جو در تغذیه طیور تفاله جو سرشار از فیبر می باشد. از جمله خوراکی های مورد علاقه طیور بوده و به سرعت از آن استفاده می کنند. مورد مناسبی برای پرورش مرغ های گوشتی و تخم گذار می باشد. افزایش حجم ماهیچه ها را به خاطر پروتئین های زیادی که دارد، انجام داده و ضخامت های تخم های گذاشته شده را بالا می برد.

هیچ گونه ماده شیمیایی در خود ندارد، تا از وارد آمدن آسیب های احتمالی در حیوانات پیشگیری به عمل آید. افزایش دهنده متابولیسم سلولی بوده تا انجام فعالیت های مختلف، با قدرت و سرعت بیشتری اتفاق افتاده باشد.

برخلاف نمونه های مشابه، مشکلی در زمینه واردات نداشته و همواره در دسترس می باشد. هضم ساده ای را برای حیوان مهیا کرده تا دفع مواد ضایعاتی نیز بدون هر گونه درد و مسئله ای اتفاق افتاده باشد. به علاوه جذب عناصر غذایی در سنگدان و چینه دان نیز با کیفیت بهتری رقم می خورد تا کالری بالاتری برای طیور رقم زده باشد.

نگهداری آسانی داشته و با گذشت ایام طولانی، ماندگاری خود را به صورت ویژه حفظ خواهد نمود.

فروش بهترین تفاله جو مخصوص خوراک طیور

فروش بهترین تفاله جو مخصوص خوراک طیور فروش بهترین تفاله جو مخصوص خوراک طیور، به صورت اینترنتی انجام می شود تا مشتری دیگر نیازی به ترک منزل و قرار گیری در وضعیت کرونا موجود در کشور نداشته باشد. بلکه در ساده ترین حالت ممکن، رایانه همراه خود را به وب سایت رسمی شرکت ارجاع داده و تفاله جو مورد نظر خود را شناسایی نماید.

مقاله های درج شده در خصوص کالا را مطالعه نموده تا به اطلاعات بیشتری در این زمینه دسترسی داشته باشد. جزئیات کار را بدست آورده تا خریدی هوشمندانه انجام شده باشد. به علاوه همکاران در واحد پشتیبانی، آماده پاسخ گویی به هر گونه پرسش احتمالی از جانب مخاطبین می باشند.

وزن سبکی داشته و به آسانی جابجایی می شود. درون بسته بندی های پلاستیکی پلمب شده قرار می گیرد تا عوامل بیماری زا توانی برای خسارت زایی از طریق افزایش رطوبت محیط نداشته باشند. به این ترتیب در کوتاه ترین بازه زمانی در اختیار متقاضی قرار گرفته تا خریدی رضایت بخش انجام شده باشد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید