مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش کلی تفاله سیب مرغوب

آنچه در این مقاله میخوانید...

تفاله سیب مرغوب در چه مواردی استفاده می شود؟تفاله سیب مرغوب چه مشخصاتی دارد؟توزیع کننده بهترین تفاله سیب مرغوب

استفاده از تفاله سیب درجه یک در بسیاری از دامپروری ها و مرغداری‌ ها رواج گسترده ای پیدا کرده است. این محصول گزینه مناسبی به جای علوفه های گران قیمت است و دارای مواد مغذی فراوان نیز می باشد و می تواند گزینه مناسبی برای خوراک دام های شما باشد. فروش کلی تفاله سیب مرغوب توسط بازرگانی هایی انجام می‌ شود که در این زمینه توانایی ارائه این محصولات در تناژ های بالا دارند و آن را با کیفیتی عالی در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.

فروش کلی تفاله سیب مرغوب

تفاله سیب مرغوب در چه مواردی استفاده می شود؟

تفاله سیب مرغوب در چه مواردی استفاده می شود؟ تفاله سيب، نوعی محصول دور ریختنی است که حاصل گرفتن آب میوه گیری در کارخانه ها و تولیدی های بزرگ است. این محصول به دلیل املاح معدنی می تواند در دادن غذا به دام و طیور مناسب باشد. تفاله سیب به دو صورت تر و خشك شده مورد استفاده قرار می گیرد که بر عملکرد دام به ویژه گاو های شیرده تاثیر زیادی می گذارد.

بیشترین میزان مصرف تفاله سیب برای دام و طیور استفاده شده و داشتن انواع ویتامین‌ ها و همچنین فیبر های زیادی که این محصول دارد می تواند روی رشد دام و طیور تاثیر بگذارد. خواص منحصر به فرد این محصول به جای علوفه های گران قیمت بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

امروزه استفاده از تفاله سیب مرغوب به دلیل انرژی زا بودن و همچنین ارزان قیمت بودن می تواند در اختیار شما متقاضیان محترم قرار گرفته و با توجه به در دسترس بودن و خرید سریع و آسان می توان آن را به راحتی از تولیدی‌ های مختلف تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. تفاله سیب به دلیل این که سرشار از مواد مغذی و فیبر است می تواند بر روی رشد دام و طیور اثر مثبت و مستقیمی بگذارد.

تفاله سیب مرغوب چه مشخصاتی دارد؟

تفاله سیب مرغوب چه مشخصاتی دارد؟ امروز استفاده از دو خالی سیب به دلیل داشتن مواد مغذی و فیبر ویتامین‌ ها و ریز مغذی های فراوانی که در آن وجود دارد مورد توجه قرار گرفته است بیشترین میزان این محصول برای دام و طیور است که به صورت فرآوری شده به آنها داده می‌ شود تفاله سیب مرغوب دارای ویژگی‌ های بارز و متعددی است اما در ادامه به بررسی این مشخصات می پردازیم.

با گران شدن علوفه برای دام ها و مشکل دامپروری ها در خرید علوفه خوب و با کیفیت، پیشنهاد بسیاری از کارخانجات که تفاله سیب دامی مرغوب دارند باعث شده دامپروری ها به این محصول و خریداران روی آورده و با توجه به قیمت بسیار مناسبی که دارد و همچنین کیفیت خوب و تغذیه سالمی که برای دام های آنها محسوب می شود خریداران اصلی این گونه محصولات توسط کارخانه ها هستند.

تفاله سیب مرغوب محصولی است که باید یک دست و عاری از هرگونه کپک زدگی و قارچ و نا خالصی باشد. استفاده از تفاله سیب مرغوب باعث می شود که میزان رشد دام و طیور شما بیشتر شده و به خاطر داشتن املاح فراوان و ریز مغذی های زیاد پرورش دام نیز با سرعت بیشتری انجام گرفته و رونق پیدا خواهد کرد.

توزیع کننده بهترین تفاله سیب مرغوب

توزیع کننده بهترین تفاله سیب مرغوب با توجه به رشد زیادی که در صنعت دامپروری و طیور دیده می شود، میزان استفاده از تفاله سیب مرغوب نیز بسیار بالا رفته است. بسیاری از تولیدکنندگان به جای علوفه های خشک گران قیمت و بی‌ خاصیت به این گونه محصولات روی آورده اند و توانسته اند از این طریق دام و طیور عالی و با کیفیت پرورش دهند.

به همین دلیل است که توزیع کننده بهترین تفاله سیب مرغوب توانسته است محصولی اعلا و در حد کیفیت بسیار بالایی تهیه و در اختیار متقاضیان محترم قرار دهند. این محصول بهترین گزینه برای خوراک دام و طیور بوده و می تواند بسیاری روی رشد این حیوانات تاثیر مثبتی بگذارد.

محصولات این بازرگانی ها بسیار با کیفیت بوده و به دور از هرگونه نا خالصی کپک زدگی و به صورت یک دست و در بسته بندی های متفاوتی به شما متقاضیان محترم ارائه می گردد. عرضه تفاله سیب در بازارهای مختلف توسط بازرگانی ها و تولیدی‌ های انجام می‌ شود که این محصول را با کیفیت و قیمت مناسب و همچنین با ارسال مستقیم به متقاضیان ارائه می‌ کنند.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید