مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم تفاله هویج بسته بندی ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید...

بررسی ویژگی های تفاله هویج بسته بندیعوامل موثر بر کیفیت تفاله هویج ارزانتوزیع کننده انواع تفاله هویج بسته بندی ارزان

تفاله هویج ارزان را می توان بصورت عمده از توزیع کنندگان معتبر انواع تفاله میوه و صیفی جات که برای خوراک دام و طیور مناسب سازی شده است، خریداری کرد. استفاده از تفاله هویج در رژیم غذایی انواع دام علاوه بر تنوع بخشیدن به غذای حیوان موجب رساندن مواد مغذی بیشتر به آن می شود. انواع تفاله ها برای دام بسیار خوش خوراک هستند و با توجه به اینکه طبیعی تولید می شوند، نسبت به افزودنی های دیگر سالم تر و البته ارزان تر به شمار می آیند.

فروش مستقیم تفاله هویج بسته بندی ارزان

بررسی ویژگی های تفاله هویج بسته بندی

بررسی ویژگی های تفاله هویج بسته بندی چگونگی تغذیه دام و طیور در دامداری و یا مرغداری های بزرگ همواره یک چالش جدی برای مالکان آن به حساب می آید. هدف از برپایی این مراکز تولید دام و یا مرغ های پروار و گوشتی است، پس خوراک حیوان باید به نحوی باشد که با میل بالا آن را بخورد و سریع تر به وزن دلخواه برسد.

برای تامین خوراک دام باید از مواد مغذی و ویتامین هایی در کنار غذای اصلی حیوان که معمولا انواع علوفه است، استفاده کرد تا دام را دربرابر بیماری های متعدد مقاوم کند. مکمل های غذایی فراوانی در بازار وجود دارد که ممکن است از مواد شیمیایی و یا موادخوراکی طبیعی درست شده باشند. به دلیل قیمت ارزان، اطمینان از طبیعی بودن و علاقه دام به خوردن تفاله میوه و صیفی جات، بیشتر دامداران ترجیح می دهند از این نوع مکمل غذایی طبیعی برای دام خود استفاده کنند.

در صنایع مختلف آبمیوه گیری و یا تهیه رب گوجه فرنگی، همواره بخشی از محصول به صورت تفاله درمی آید که دیگر برای انسان غیرقابل مصرف است. اما تفاله هایی مانند تفاله گوجه، تفاله جو، تفاله سیب، تفاله خرما، تفاله زیتون، تفاله هویج و … خوراک بسیار دلچسبی برای انواع دام هستند. بیشتر دامپروران از تفاله هویج برای تغذیه مکمل گوسفندان خود استفاده می کنند زیرا دارای خواص فراوانی است که به سلامت دام هم کمک می کند.

انواع تفاله هویج برای ماندگاری بهتر درون بسته بندی های پلاستیکی نگهداری می شود. این محصول به دو صورت تر و خشک به فروش می رسد که در هر دو مورد دام علاقه زیادی به آن دارد.

عوامل موثر بر کیفیت تفاله هویج ارزان

عوامل موثر بر کیفیت تفاله هویج ارزان تفاله هویج باکیفیت از کارخانجات آبمیوه گیری خریداری می شود که پس از آبگیری کامل به شکل ضایعات برای انسان بدون استفاده باقی می ماند. برای اینکه کیفیت تفاله کاهش پیدا نکرده و مناسب مصرف دام باشد باید بدون اتلاف وقت برای مصرف به عنوان خوراک دام بسته بندی شود. تفاله هویج به دو صورت تر و خشک به فروش می رسد که نوع تر آن مدت نگهداری کوتاهتری دارد.

این نوع تفاله دارای فیبر فراوانی است که به کارکرد شکمبه حیوان و هضم بهتر غذا کمک می کند. ویتامین A و دیگر ویتامین های ضروری دام را به بدن او می رساند و به رشد بهتر حیوان کمک می کند. تفاله هویج دارای موادی است که به استحکام استخوان کمک کرده و از لخته شدن خون جلوگیری می کند.اگر تفاله هویج از جایی مطمئن تهیه شود که مواد اولیه مرغوب برای آبگیری استفاده کرده باشند، تمامی خواص هویج در تفاله آن نیز وجود خواهد داشت. حتی در نوع تفاله خشک و کاملا آب گرفته هم باید مدت زمان مفید استفاده از تفاله را درنظر داشت و از دادن تفاله های قدیمی و تاریخ گذشته به دام جدا خودداری کرد.

توزیع کننده انواع تفاله هویج بسته بندی ارزان

توزیع کننده انواع تفاله هویج بسته بندی ارزان خرید عمده انواع تفاله هویج به صورت بسته بندی و با قیمتی ارزان از طریق توزیع کنندگان مطرح حوزه خوراک دام ممکن شده است. تفاله هویج را می توان در حجم کلی و یا جزئی از عاملان فروش خریداری کرد. این محصول با بسته بندی های استاندارد به دست مصرف کننده می رسد تا بتواند در مدتی چند ماهه از آن نگهداری کند.

سفارش این محصول از طریق سایت های اینترنتی معتبر ممکن شده است و مشتری بدون نیاز به مراجعه حضوری می تواند تفاله هویج مورد نیاز دام خود را خریداری کند. برای راحتی بیشتر مشتریان، قیمت روز محصول همراه با دیگر مشخصات آن بر روی سایت قرار داده شده است.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید