مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم تفاله خوراک دام درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید...

راهنمای استفاده از تفاله خوراک دام درجه یکبررسی مواد مغذی موجود در تفاله خوراک دام درجه یکتولید کننده انواع تفاله خوراک دام درجه یک

فروش مستقیم تفاله خوراک دام درجه یک در مرتبه اول از طریق تولید کنندگان این محصول به صورت عمده و جزئی انجام می گردد. بنابراین اگر خریدار و فروشنده تفاله خوراک دام باکیفیت و ارزان قیمت هستید، بهتر است در ابتدا به این تولید کنندگان مراجعه کنید و از آنها خریداری نمایید. در این صورت هم صاحب خوراک مرغوب و سالم خواهید شد و هم هزینه خرید شما بسیار کاهش می یابد.

فروش مستقیم تفاله خوراک دام درجه یک

راهنمای استفاده از تفاله خوراک دام درجه یک

راهنمای استفاده از تفاله خوراک دام درجه یک بهتر است تفاله بر اساس نوع دام استفاده شود، مثلا دام های کوچکی چون مرغ به تفاله های کمتر و سبک تر از لحاظ غذایی دارند ولی برای دام های بزرگی چون گاو یا گوسفند باید میزان بیشتری تفاله و آن هم از نوعی که مواد غذایی بیشتری داشته استفاده کرد تا دام به اندازه بخورد و املاح مورد نیاز بدنش تامین شود.

برای داشتن دام سالمی که پربارتر باشد باید از تفاله های خوراک دام مرغوبی که سرشار از مواد و املاح مغذی و مقوی است و همچنین کیفیت خوبی داشته و سالم یاشد و فاقد قارچ و کپک است، استفاده کرد تا دام مریض نشود. برای هر دام تفاله مناسب آن انتخاب شود تا سیرکننده باشد و دامدار مجبور نباشد به طور مداوم تفاله خریداری کند و مجبور به صرف هزینه زیاد باشد. از این رو بهتر است تفاله های پر انرژی باکیفیتی که در عین حال قیمت مناسبی دارد، به کار برد و آن را مستقیما از تولید کنندگان یا فضای مجازی تهیه نمود.

بررسی مواد مغذی موجود در تفاله خوراک دام درجه یک

بررسی مواد مغذی موجود در تفاله خوراک دام درجه یک تفاله خوراک دام اگر چه از پسماندها و تفاله موادی تولید می شود که قابل استفاده برای انسان نیست، اما برای دام ها بسیار مناسب بوده و مواد مغذی زیادی دارد. چغندر و یا انواع میوه ها و نیز خرما و انگور از موادی می باشد که با آنها تفاله دامی تهیه می شود.

مثلا تفاله چغندر سرشار از قند و سلولز می باشد و پروتئین یا فسفر و نشاسته کمتری دارد. همین سلولز برای حیوانات بسیار مفید بوده و موجب پایداری شکمبه حیوان می شود. برخی از تفاله خوراک مقوی مانند تفاله گوجه فرنگی ویتامین C زیادی دارد که از دام در برابر گرما زدگی یا سرما خوردگی محافظت می کند. مواد مغذی حتی بر محصولات حاصل از پرورش دام نیز تاثیر دارد، مثلا اینکه تفاله گوجه فرنگی بر رنگ زرده تخم مرغ اثر می گذارد.

کالری و فیبر و پروتئین برخی تفاله ها مثل تفاله جو نیز بسیار زیاد است و این املاح را برای بدن دام تامین می کند و هضم آسانی هم دارد. به طور کلی هر چه میزان مواد مغذی در تفاله دامی بیشتر و مرغوب تر باشد دام خوراک سالم داشته و سلامت و قوی خواهد بود و در نتیجه استفاده ییشتری دارد و هر آنچه از دام به دست آید نیز کیفیت بالایی خواهد داشت.

تولید کننده انواع تفاله خوراک دام درجه یک

تولید کننده انواع تفاله خوراک دام درجه یک تفاله خوراک دام از مواد ضروری و مورد نیاز دامپروران و کشاورزان می باشد که به صورت تر یا خشک تهیه می شود و در بازار با کیفیت و قیمت های مختلف عرضه و توسط مراکز حضوری و مجازی به فروش می رسد و از این رو تولید تفاله دامی رونق خوبی دارد.

اگر تولید کننده انواع تفاله خوراک دام آن را با کیفیت خوبی تهیه و روانه بازار کند و آن را با قیمت ارزانتر از سایر رقیبان خود به خریداران داخلی و خارجی عرضه کرده و به فروش رساند می تواند مشتریان بیشتری جذب کرده و به بازار فروش تفاله خوراک دام رونقی فراوان ببخشند.

برخی از تولید کنندگان تفاله دامی مرغوب برای فروش بهتر تفاله با سایت های اینترنتی مانند سایت حاضر همکاری کرده و با تبلیغ محصول شرایط خرید و فروش را برای خریداران سهل و آسان و کم هزینه تر می سازند و در نتیجه سود بیشتری کسب می کنند که با خرید از این مراکز مجازی به دلیل حذف دلال ها قیمت تفاله دامی ارزان تر می شود.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید