مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم تفاله جو دامی ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید...

تفاله جو دامی در چه مواردی استفاده می شود؟بررسی میزان مرغوبیت تفاله جو دامی ارزانصادرات بهترین تفاله جو دامی ارزان

فروش مستقیم تفاله جو دامی ارزان به وسیله برترین‌ شرکت پخش انجام می شود، فرآورده هایی مانند این به دلیل این که ریز مغذی های‌ بسیار زیادی دارند و در پرورش انواع حیوانات مفید هستند، از بازار خوبی نیز برخوردار می باشند، به هر صورت عرضه تفاله جو مرغوب را فروشنده با قیمت های مناسب و همچنین به روش عمده روی دست گرفته و آنان را به همه نقاط ایران ارسال می کند، البته تفاله جو صادراتی را نیز به فروش می رساند.

فروش مستقیم تفاله جو دامی ارزان

تفاله جو دامی در چه مواردی استفاده می شود؟

تفاله جو دامی در چه مواردی استفاده می شود؟ امروزه به دلیل این که از پسماند‌های گیاهی و کشاورزی به خوبی استفاده شود و در همین حال به علت کمبود مواد غذایی برای پرورش دادن دام، از تفاله ها به شکل گسترده ای استفاده می نمایند، یکی از این فرآورده ها نوع جو بوده که مخصوص دام می باشند، یعنی این که در مراکزی که پرورش گوسفند، بز، گوساله، گاوهای شیری و گوشتی را انجام می دهند، از آنان استفاده می کنند.

این کار سبب می شود تا حیوانات به خوبی رشد کرد‌ه، شیر بیشتری دهند، گوشت بهتری داشته باشند و از سویی جلوی دور ریختن مواد غذایی گرفته شود و همچنین دامداران راحت تر‌ به مواد اصلی مغذی دسترسی پیدا کنند، به هر حال ارزش چنین فرآورده هایی بالا است و می بینیم که برای تهیه خوراک به خوبی از آنان بهره می برند.

این نکته را هم اضافه کنیم که بیشتر مشتریان چنین تفاله هایی دامداری های بزرگ می باشند که می توانند به صورت کلی آنها را به دست آورده و استفاده نمایند، خلاصه این که این محصولات ویژگی های متعددی داشته و همه از نظر کیفی با هم دیگر‌ یکسان نیستند، ولی مرغوبیت فرآورده را ما در بحث بعدی بیشتر توضیح می دهیم.

بررسی میزان مرغوبیت تفاله جو دامی ارزان

بررسی میزان مرغوبیت تفاله جو دامی ارزان تفاله جو دامی ارزان یکی از محصولات پر فروش‌ بوده که اصولاً پس از آبگیری‌ ارائه می شوند، به آنان مالت جو هم می گویند، به هر صورت چنانچه خواسته باشیم به بررسی میزان مرغوبیت آن بپردازیم، باید چند نکته مهم را در نظر گرفته که به برخی از آنها ما به صورت خلاصه در زیر می خواهیم اشاره نماییم:

  • در آنان مواد افزودنی شیمیایی وجود ندارد و به همین دلیل بوده که برای سلامتی حیوانات مضر نمی باشند.
  • این نوع از فرآورده ها میزان رطوبت کمتری داشته، یک نوع مکمل غذایی به شمار می رود و به آسانی هم با انواع خوراک های دیگر مخلوط می گردند.
  • ناخالصی ندارند، یعنی این که شما هیچ نوع تفاله دیگر را در فرآورده مشاهده نمی کنید، ضمن این که شن ریزه و آلودگی های دیگر در آن دیده نمی شود.
  • محصولاتی کاملاً خوش خوراک هستند، میزان فیبر و همچنین انواع املاح معدنی، ویتامین ها و پروتئین های متعدد را در خود دارند و به همین جهت مفید می باشند.

بهترین ها را عرضه کننده معتبر به فروش می رساند، ضمن این که در کیسه های کاملاً بدور از آلودگی و به شکل استاندارد آنها را ارائه می نماید، به هر ترتیب نمونه های‌ درجه یک ویژگی های خاصی دارند که مثال های ذکر شده در هنگام داد و ستد به شما کمک زیادی کرده، اما برای تهیه حتماً به فروشنده قابل اعتماد مراجعه کنید.

صادرات بهترین تفاله جو دامی ارزان

صادرات بهترین تفاله جو دامی ارزان شرکت های تجاری متعدد صادرات بهترین تفاله جو دامی ارزان را انجام می دهند، آنها را عموماً به کشورهایی پخش می نمایند که در مجاورت ما حضور دارند، البته باید توضیح داد که این کار خود می تواند سود بالایی را نصیب بازرگانان و همینطور تولیدی های آن نماید، روی هم رفته باید بگوییم که مرغوب ترین‌ ها برای صادرات انتخاب می شوند.

اما اگر شما هم در این حوزه فعالیت دارید، می توانید که این تفاله ها را به صورت آنلاین و از همین مرکز به دست آورید، فروشنده از راه دور درخواست را می پذیرد که این خود باعث کاهش مخارج شده و وقت هم تلف نمی گردد، البته در مدت زمان کوتاهی نیز آنها را به نشانی که از قبل داده اید، ارسال می کند.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید