مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده تفاله گوجه خشک با قیمت ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید...

با موارد استفاده از تفاله گوجه خشک آشنا شویدمراکز پخش تفاله گوجه خشک در مشهد

فروش عمده تفاله گوجه خشک با قیمت ارزان در راستای استفاده از این محصول برای تولید جیره غذایی دام و طیور انجام می پذیرد. تفاله گوجه خشک یک محصول استحصال شده از فرآیند گوجه ‌فرنگی برای تغلیظ  رب، سس و پوره می باشد.

فروش عمده تفاله گوجه خشک با قیمت ارزان

با موارد استفاده از تفاله گوجه خشک آشنا شوید

با موارد استفاده از تفاله گوجه خشک آشنا شوید قبل از اینکه با موارد استفاده از تفاله گوجه خشک آشنا شوید، بهتر است بدانید تفاله گوجه فرنگی چیست؟ و دارای چه فوایدی می باشد؟

تفاله گوجه فرنگی در واقع یک محصول استحصال شده از فرآیند گوجه فرنگی با هدف تغلیظ خمیر، عصاره، پوره، رب و سس گوجه است. تفاله گوجه فرنگی در واقع شامل پوست، دانه های گوجه فرنگی، مقدار فیبر و خمیر چسبیده به آنها است.

تفاله گوجه فرنگی به عنوان ضایعات مورد استفاده قرار می گیرد و این ضایعات به دلیل مواد آلی موجود در آن ها می ‌تواند مشکلات متعدد را از طریق رویش گیاهان فاضلابی، جویباری و رودخانه ایجاد نماید.

در راستای این موضوع امروزه از انواع تفاله گوجه فرنگی برای تهیه علوفه و خوراک دام و طیور در کشور استفاده می‌شود. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در زمان استفاده از تفاله گوجه خشک در صنعت تولید علوفه و خوراک دام و طیور متوجه تولید کنندگان می شود این است که این محصول می تواند در کاهش هزینه های تولیدی موثر باشد و همچنین استفاده از این محصول از بروز مشکلات زیست محیطی که حاصل از دفع غیر اصولی این ماده مفید خوراکی است جلوگیری می کند.

با استفاده از تفاله گوجه فرنگی در جیره غذایی طیور به بهبود رنگ و کیفیت زرده تخم مرغ این جانداران کمک زیادی شده است. همچنین با وارد کردن تفاله گوجه فرنگی در این صنعت به جلوگیری از بروز مشکلات هضمی کمک زیادی شده است. این موضوع در راستای خاصیت آنتی اکسیدانی است که باعث بهبود کیفیت غذا و بهداشت می شود.

مراکز پخش تفاله گوجه خشک در مشهد

مراکز پخش تفاله گوجه خشک در مشهد در راستای کاربرد تفاله گوجه خشک در صنعت تولید جیره غذایی دام و طیور این محصول در مراکز پخش متفاوتی در شهر های ایران به مشتریان معرفی می شود. به عنوان مثال تفاله گوجه خشک در مشهد به صورت عمده به منظور استفاده از این محصول در صنایع تولیدی خوراک دام و طیور پخش می‌شوند.

قیمت تفاله گوجه خشک در راستای میزان سورت این محصول مشخص می شود. منظور از سورت تفاله گوجه فرنگی این است که این محصول چه مقدار گوشت و چه مقدار دانه دارد. به عبارت دیگر هر چه تفاله گوجه فرنگی دارای گوشت و فیبر بیشتری باشد می ‌تواند دارای قیمت فروش بیشتری باشد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید