مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده تفاله زیتون ارزان صادراتی

آنچه در این مقاله میخوانید...

مزایای استفاده از تفاله زیتون برای تغذیه دامهمه چیز درباره مشخصات ظاهری تفاله زیتون صادراتیخرید مستقیم تفاله زیتون ارزان صادراتی

کشاورزان در فصل برداشت زیتون بعد از چیدن و برداشت دانه های زیتون از درختان زیتون ها را به کارخانه های روغن کشی می برند در ابتدای روغن گیری هسته داخل زیتون را باید از خود زیتون جدا کنند و ادامه در مراحل دیگر خود این هسته ها را آسیباب می کنند. سپس زیتون ها را درون دیگ های بزرگ ریخته و از طریق حرارت دادن زیتون ها ی بدون هسته روغن اندک اندک از آن جدا می شود.تفاله زیتون ارزان مدل زیادی دارد

فروش عمده تفاله زیتون ارزان صادراتی

مزایای استفاده از تفاله زیتون برای تغذیه دام

مزایای استفاده از  تفاله زیتون برای تغذیه دام بعد از استخراج روغن چیزی که می ماند تفاله زیتون نام دارد که متخصصان از باقی مانده زیتون اقدام به تولید غذایی دام کردند ابتدای این امر تفاله ی باقیمانده از زیتون را با هسته زیتون آسیاب شده دوباره با هم آسیاب می کنند تا خیلی خوب باهم ترکیب شوند بعد ترکیب باید این محصول بطور کامل خشک شود که به اصطلاح به آن عملیات خشک کردن می گویند تا رطوبت محصول را بگیرند بعد از مرحله خشک کردن محصول را به کنجاله تبدیل می کنند

که دام و حتی طیور هم می توانند از این محصول فرآورده شده به عنوان غذایی مفید استفاده کنند. تفاله زیتون باکیفیت مثل خود زیتون دارای مواد مفید می باشد که می توان به عنوان غذایی دام و حتی مرغداران از آن استفاده کنند.روغن امگا۳ یکی از اجزای جدا نشدنی از زیتون است که تفاله زیتون هم این نوع روغن را به مقدار خیلی زیاد در خود دارد که دام ها می تواند از آن بهره ببرد . دلیل ترکیب هسته زیتون با تفاله تولید محصولی است که دارای فیبرکافی برای دام باشد مقدار هسته میزان فیبر را مشخص می کند

همه چیز درباره مشخصات ظاهری تفاله زیتون صادراتی

همه چیز درباره مشخصات ظاهری تفاله زیتون صادراتی فواید تفاله زیتون‌ها سرشار از اسیدهای چرب تک غیراشباع هستند. این اسیدهای چرب در واقع نوعی چربی هستند که موجب کاهش LDL (کلسترول بد) و در عین حال حفظ HDL (کلسترول خوب) می‌شوند. از طرفی خواص آنتی‌اکسیدانی بسیار قوی پلی‌فنول‌های موجود در زیتون از استرس اکسیداتیو و التهاب مزمن که از عوامل مهم ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی هستند، محافظت می‌کنند.

علاوه بر این‌ها شواهد درازمدت نشان داده است، افرادی که روزانه روغن زیتون فوق بکر مصرف می‌کنند، کمتر در معرض خطر ابتلا به حمله‌ی قلبی، فشارخون بالا و مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلب و عروقی نسبت به افرادی که از این روغن استفاده نمی‌کنند، هستند.

زیتون‌ و بهبود جریان خون فایده‌ی زیتون برای سلامتی ترکیبات گیاهی موجود در زیتون می‌توانند تولید اکسید نیتریک را افزایش دهند و در نتیجه عملکرد عروقی را با افزایش جریان خون به سمت عضلات شما بهبود بخشند. این اتفاق هم برای سلامت کوتاه مدت و هم درازمدت شما سودمند است، زیرا گردش خونِ بهتر همه چیز را تحت شعاع قرار می‌دهد؛ از دویدن در ورزشگاه گرفته تا کاهش خطر بیماری‌های مزمن. علاوه بر این، برخی از انواع زیتون‌ها می‌توانند تا 25٪ از نیاز بدن شما به آهن را فراهم کنند. این ماده‌ی معدنی برای بدن بسیار مهم است زیرا به حمل و رساندن اکسیژن به اندام‌ها کمک می‌کند.

زیتون‌ و رفع التهاب‌ پلی‌فنول‌های موجود در انواع زیتون می‌توانند به کاهش التهاب مزمن با ممانعت از شروع آسیب‌های بافتی در اندام‌ها کمک کنند. زیتون‌ها به دلیل نقش اصلی‌شان در رژیم‌های مدیترانه‌ای که بر پایه‌ی سبزیجات، میوه‌ها و دانه‌های کامل هستند و به سلامت بدن کمک می‌کنند، به خوبی شناخته شده‌اند. به همین دلیل مهم است که بر مصرف آن‌ها در رژیم غذایی‌تان چه به عنوان میان وعده و چه به عنوان یک وعده‌ی غذایی کامل تمرکز کنید.

خرید مستقیم تفاله زیتون ارزان صادراتی

خرید مستقیم تفاله زیتون ارزان صادراتی فروشگاه مرکزی تفاله زیتون دامی امروزه این محصول را با کیفیت استثنایی و عالی به میزان انبوه به فروش می رساند که این یک گزینه عالی برای افراد که دامداری های بزرگ دارند به شمار می آید چون به کمک این محصول بی نظیر به راحتی می توانند دام های خود را به مناسب ترین جیره پرورش دهند.

فروش تفاله زیتون امروزه از طریق شبکه ارتباطی این محصول به مناسب ترین شکل انجام می شود که امروزه دامپروران زیادی نسبت به خرید این محصول اقدام می کنند که این امر بسیار عالی است چون دام های خود را با مقوی ترین خوراک تغذیه می کنند که در نهایت یک نتیجه مطلوبی را در پی دارد.

تفاله زیتون صادراتی مدل زیادی دارد تفاله زیتون عمده کارایی زیادی دارد تفاله خوراک دام مدل زیادی دارد

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید