مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش تفاله گوجه خوراک دام گاو

آنچه در این مقاله میخوانید...

تفاله گوجه جایگزینی مناسب در تغذیه داممرکز پخش تفاله گوجه خوراک دام ارزان

امروزه فروش تفاله گوجه خوراک دام به روش عمده و مستقیم و بدون واسطه در سراسر کشور امکان پذیر است زیرا این ماده از ارزش غذایی بالایی جهت تغذیه و خوراک دام مانند: گاو برخوردار بوده چرا که تنوع در کیفیت غذای دام و تنوع بخشیدن به آن در افزایش تولیدات بیشتر محصول و نیز راندمان بالای محصولات دامی بسیار حائز اهمیت می باشد.

شایان ذکر است که این محصول عمده از طریق کارخانه جات تولیدی رب گوجه فرنگی تهیه می شود که از ارزش غذایی زیادی برای دام ها برخوردار می باشد.

فروش تفاله گوجه خوراک دام گاو

تفاله گوجه جایگزینی مناسب در تغذیه دام

تفاله گوجه جایگزینی مناسب در تغذیه دام

در حال حاضر یکی از پرمصرف ترین، پرکاربرد ترین و پرفروش ترین محصولی که امروزه برای تغذیه و خوراک انواع دام و طیور می توان از آن استفاده کرد تفاله گوجه فرنگی است که جایگزینی مناسب در تغذیه دام به حساب می آید. این محصول عمده اغلب به دو روش تازه و خشک برای تغذیه انواع دام ها استفاده می شوند که ارزش غذایی ویژه ای برای دام ها دارد.

باید متذکر شد که تفاله گوجه دارای خواص منحصر به فرد بوده که شامل انواع پروتئین ها می باشد که علاوه بر خوراک دام برای جیره طیور بخصوص مرغ قابل استفاده می باشد.

امروزه مناطق مختلفی از کشور از جمله استان های بوشهر، کرمان، فارس، اصفهان، کرمانشاه و غیره توانسته اند این محصول غذایی با ارزش برای دام ها را با کیفیت مرغوب تولید و با قیمت مناسب روانه بازارهای هدف نمایند که از لحاظ بهداشتی ، ارگانیک و استاندارد بودن در سطح بالایی قرار دارند.

همچنین استفاده از تفاله گوجه فرنگی به عنوان مکمل غذایی و پروتئینی برای تغذیه دام ها می تواند کمک شایانی به افزایش شیر آن ها، پرورش دام بیشتر، پیشرفت اقتصاد کشور، کیفیت برتر محصولات بدست آمده از دام، و نیز جلوگیری از آلودگی های محیط زیست شود.

مرکز پخش تفاله گوجه خوراک دام ارزان

مرکز پخش تفاله گوجه خوراک دام ارزان

مرکز پخش خوراک دام ارزان به صورت عمده و مستقیم توانسته بهترین و مرغوب ترین نوع تفاله گوجه را برای استفاده در خوراک دام در بازار عرضه نماید که عرضه به روش عمده و مستقیم و نیز با حذف واسطه یا از طریق سایت اینترنتی محصول بسیار ارزان و مقرون به صرفه برای خریداران محصول بوده و نیز فروشنده آن هم به سود و منفعت اقتصادی و مالی خود می رسد.

همچنین این مراکز سعی می کنند تا با راهنمایی و مشاوره های لازم در خصوص محصول خود آن را با بالاترین درجه کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهند که روش مستقیم و سایت اینترنتی محصول دو روش مورد اطمینان، آسان، ازان و سریع برای دسترسی به محصول می باشد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید