مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش تفاله سیب خوراک دام عمده

آنچه در این مقاله میخوانید...

تعيين ارزش غذايی تفاله سيب خوراک دامعرضه تفاله خشک سیب خوراک دام ارزان

تفاله سیب یکی از لذیذ ترین جیره های غذایی برای دام می باشد تا به صورت شایسته مزیت های زیادی را برای او رقم زده باشد. شیر دهی را زیاد نموده و افزایش دهنده حجم عضلات در بازه زمانی کوتاهی می باشد. بنابراین از هر نظر ایده آل بوده و بهترین رویکرد را به ثبت می رساند. فروش تفاله سیب خوراک دام عمده به صورت مستقیم انجام می شود تا مشتری در هر مکانی که قرار داشته باشد، بتواند نرخ کمتری را برای دریافت این محصول پرداخت نموده باشد.

فروش تفاله سیب خوراک دام عمده

تعيين ارزش غذايی تفاله سيب خوراک دام

تعيين ارزش غذايی تفاله سيب خوراک دام تفاله سیب خشک از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد. یعنی به دلیل وجود پروتئین های سرشار در خود، در اولین باری که زیر زبان حیوان قرار می گیرد، شیرینی غیر قابل وصفی را برای او به وجود آورده تا دیگر توانی برای رهایی از کالا نداشته باشد.

نسبت به جیره های مشابه هم چون گندم و جو، نرخ کمتری داشته تا از متقاضیان بالاتری برخوردار باشد. ویتامین های متعدد موجود این امکان را فراهم می سازد تا هضم مواد غذایی در دستگاه گوارش دام به صورت عالی رقم خورده و عناصر غذایی در بهترین صورت ممکن جذب جداره روده باریک شود.

دفع مواد ضایعاتی را ساده کرده تا بهترین رویکرد را به ثبت رسانده باشد. انرژی بالایی را به سمت شریان های اصلی بدن هدایت نموده تا فعالیت های روزانه حیوان با دقت و سرعت بیشتری شکل گرفته باشد.

عرضه تفاله خشک سیب خوراک دام ارزان

عرضه تفاله خشک سیب خوراک دام ارزان عرضه تفاله خشک سیب خوراک دام ارزان قیمت به صورت غیر حضوری انجام می شود. به این ترتیب مشتری خرید خود را در هر مکانی می تواند انجام دهد. یعنی دیگر نیازی به ترک منزل یا محیط کار برای سفارش دهی نخواهد بود. بلکه در ساده ترین صورت ممکن تلفن همراه هوشمند خود را برداشته و با یکی از شماره های قید شده در سایت ارتباط برقرار نماید.

پاسخ سوال های مطرح شده در ذهن خود را در خصوص محصول از کارشناسان فروش دریافت نموده تا به این ترتیب خریدی هوشمندانه را رقم زده باشد. در بسته بندی های پلمپ شده قرار می گیرد تا آفات و عوامل بیماری زا توانی برای نفوذ و خسارت در کالا نداشته باشند. بنابراین بسیار اقتصادی بوده و مزیت های زیادی را برای دام رقم می زند.

در صورت نگهداری صحیح تا ماه های طولانی قابل بهره برداری بوده و قدرت انبار داری زیادی دارد. تفاله سیب به عنوان کالای فرعی در کارخانه های اسانس گیری تهیه می شود. بنابراین به خاطر نرخ ارزان و کیفیت بالایی که دارد، مناسب ترین مورد برای جیره دام می باشد. خوراک دام ارزان قیمت راندمان مناسبی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید