مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه مرکزی تفاله گوجه مرغوب درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید...

بررسی مشخصات تفاله گوجه مرغوب درجه یکراهنمای استفاده از تفاله گوجه مرغوبتولید کننده انواع تفاله گوجه مرغوب درجه یک

فروشگاه مرکزی تفاله مرغوب درجه یک فله بر اساس هر بریکس آن محاسبه می شود و معمولا با توجه به افزایش و یا کاهش تولید تفاله گوجه بین 300 تا 560 تومن برای هر بریکس به صورت فله و یا اسپتیک می باشد. تفاله گوجه فرنگی زمانی که در قوطی، شیشه و یا حلب ریخته نشده است، به صورت فله می باشد. تفاله گوجه مرغوب فله به صورت اسپتیک برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد و تفاله فله معمولی برای بسته بندی به شکل قوطی، شیشه و حلب مصرف می گردد.

فروشگاه مرکزی تفاله گوجه مرغوب درجه یک

بررسی مشخصات تفاله گوجه مرغوب درجه یک

بررسی مشخصات تفاله گوجه مرغوب درجه یک

بررسی مشخصات تفاله گوجه مرغوب درجه یک سالم برای خانواده دغدغه بوده است که این امر سبب می شود تا حتی در مورد تفاله گوجه فرنگی هم انواع خانگی را در اولویت تهیه قرار دهیم. این که یک محصول غذایی چقدر سالم باشد، تا حدود زیادی به این بر می گردد که طرز تهیه آن ها چگونه بوده است. مثلاً برای تهیه تفاله گوجه خانگی این که سالم تر از انواع تفاله گوجه فرنگی صنعتی باشد، مراحل تغلیظ بر روی حرارت هر چند مستقیم است، باید در ظروف مسی انجام شود. در حالی که اغلب خانم های خانه از جوشاندن در دیگ های آلومینیومی استفاده می کنند که با توجه به اسیدی بودن گوجه سبب ترکیب شدن این آلیاژ با تفاله گوجه شده و خطراتی را برای سلامت خواهند داشت.

اگر چه می دانید که در تفاله های خانگی حرارت مستقیم موجب می شود تا بیشتر ویتامین ها از بین برود، ولی اولاً به عدم وجود مواد افزودنی در آن ها ایمان دارید و ثانیاً می دانید که شرایط بهداشتی برایشان رعایت شده. خبر های چندش آوری از تولید تفاله های بدون پروانه بهداشتی می شنویم که در مورد تفاله های صنعتی حتی وجود مارمولک در قوطی یا سبزیجاتی مثل کدو و سیب زمینی را تأیید می کند.

راهنمای استفاده از تفاله گوجه مرغوب

راهنمای استفاده از تفاله گوجه مرغوب

راهنمای استفاده از تفاله گوجه مرغوب که در غذاهای مختلف به عنوان یکی از مهم ترین چاشنی ها استفاده می شود ، علاوه بر شیوه های سنتی، به عنوان یک محصول غذایی صنعتی هم تولید انبوه دارد. ایران دارای انواع کارخانه های مختلف است که خوشبختانه تفاله گوجه باکیفیت مختلف تولید می کنند. اما دقت داشته باشید که نکات بهداشتی را باید در مورد تفاله گوجه فرنگی کاملاً دانست و رعایت کرد. برای این که انواع تفاله گوجه فرنگی را بتوان مدت ها نگهداری کرد، باید مانع از ورود میکروارگانیسم ها به تفاله شد.

این میکروارگانیسم ها خطر کپک را به همراه دارند. پس قبل از این که درب تفاله را باز کنید، حتماً ظرف تفاله گوجه فرنگی که قوطی یا شیشه است را کامل شستشو داده و سپس تفاله را باز کنید. مابقی تفاله باید در یک ظرف شیشه ای ریخته شود و با محکم کردن درب آن را در یخچال نگهداری کنید. البته در خود کارخانه در مراحل بسته بندی هم قوطی های تفاله را استریل می کنند، با فرو بردن در آب جوش و آب سرد. ولی خب در حین انتقال به هر حال امکان آلودگی وجود دارد.

ذرات ناخالصی از این دست در تفاله گوجه فرنگی هم بو و هم عطر نامطبوع را ایجاد می کنند و شما با ریختن یک قاشق از تفاله روی سطحی صیقلی می توانید به وجود ذراتی غیر از گوجه در تفاله گوجه پی ببرید. پیشنهاد ما را در مورد خرید تفاله گوجه فرنگی معتبر با پروانه بهداشت جدی بگیرید. زیرا نکات بهداشتی در مورد آن ها رعایت شده و البته ویتامین های بیشتری هم از تفاله های خانگی در آن ها با عدم حرارت مستقیم حفظ شده است.

تولید کننده انواع تفاله گوجه مرغوب درجه یک

تولید کننده انواع تفاله گوجه مرغوب درجه یک

تولید کننده انواع تفاله گوجه مرغوب درجه یک مرغوب با بسته بندی مناسب و قیمت عالی در حال عرضه در سایت گوجه ایران می باشد.تفاله گوجه را شاید شما هم برای یکبار هم که شده در خانه تهیه کرده باشید. اما دقت نمایید که این نوع از تفاله ها را که تقریباً همان مراحل کلی تولید تفاله در کارخانه است، می توان از ارزش غذایی کمی برخوردار دانست. علت اصلی هم مشخص است چون تفاله های خانگی بر روی اجاق های خانه با حرارت مستقیم غلیظ می گردند.

اما در کارخانه های تولید رب از حرارت مستقیم استفاده نمی شود. تفاله های فله می توانند از نمونه های ارگانیک با رنگ بیش از 2.2 درصد باشد. فروش تفاله گوجه فله و مرغوب که این روز ها توانسته اند، در بازار جایی برای خود باز کنند، قطعاً از گوجه هایی تولید شده اند که از نظر آزمایشات کنترل کیفی مناسب بوده و مواد شیمیایی خارج از استاندارد به آن ها نزده اند.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید