مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه مرکزی تفاله گوجه دامی

آنچه در این مقاله میخوانید...

بررسی میزان مرغوبیت تفاله گوجه دامیدانستنی هایی جالب درباره تفاله گوجه دامیتولید کنندگان عمده تفاله گوجه دامی

فروش تفاله گوجه دامی مرغوب و باکیفیت توسط فروشگاه مرکزی این محصول انجام می‌شود و کسانی که قصد خرید این تفاله را دارند می توانند اثر فروشگاه نیاز خود را به طور خاص و ویژه تامین کنند و برای خرید هر تن از آن کمترین مقدار ممکن از هزینه را انجام دهند؛ خریداران می توانند در ارتباط مستقیم با این فروشگاه نیاز خود را برآورده سازند و به این ترتیب این محصول را برای آدرس مورد نظر خود در مقدار مناسب و مورد نیاز درخواست دهند.

فروشگاه مرکزی تفاله گوجه دامی

بررسی میزان مرغوبیت تفاله گوجه دامی

بررسی میزان مرغوبیت تفاله گوجه دامی میزان مرغوبیت تفاله گوجه دامی قبل از خرید آن باید مورد بررسی قرار بگیرد چون این تفاله قرار است به عنوان یک منبع غذایی برای تهیه شیر و گوشت مورد استفاده قرار بگیرد و باید ارزش غذایی آن اندازه‌ای باشد که بتواند احتیاجات دام را تامین کند.

تفاله باکیفیت دارای خوشرنگی زیادی است و می‌توان یک رنگی را در آن مشاهده کرد همچنین این تفاله بوی ترشیدگی نمی دهد علاوه بر این بافت آن به اندازه کافی خشک شده و به حمل و نقل و بسته بندی آن نیز کمک می نماید همچنین این تفاله باکیفیت برای دام خوشمزه می باشد و تازه بودن آن می تواند دلیلی بر بالا بودن کیفیت این محصول باشد.

بررسی میزان مرغوبیت این محصول نشان می‌دهد که در تولید تفاله گوجه از گوجه فرنگی های مناسب استفاده شده است و به دلیل این که این نوع ضایعات از گوجه فرنگی ها باکیفیت تولید شده است محصول نهایی نیز خارج بوده و فاقد کمترین میزان ضایعات نیز می باشد علاوه بر این فرآیند حرارت و سایر کارهایی که روی گوجه فرنگی برای آبگیری انجام شده است کاملا استاندارد و مناسب بوده تا به این ترتیب این تفاله ارزش بالایی داشته باشد.

دانستنی هایی جالب درباره تفاله گوجه دامی

دانستنی هایی جالب درباره تفاله گوجه دامی تفاله گوجه دامی محصولی است که در کارخانه های تولید رب گوجه فرنگی پس از این که وارد خط تولید شدند و آب آنها گرفته شد به دست می‌آید و به وسیله دستگاه‌های آبگیری مجهز تولید می گردد که طراحی آنها به گونه ای است که حداکثر آب را از گوجه فرنگی می گیرند و آنچه از تفاله از دستگاه خارج می شود دارای رطوبت بسیار کمی خواهد بود.

از همه انواع گوجه فرنگی می تواند برای تهیه تفال استفاده کرده و تفاله نیز دارای میزان پروتئین و انرژی پایین است اما در عوض میزان آنتی اکسیدان ها در آن بسیار فراوان است که به همراه ویتامین C فراوان در آن می‌تواند سیستم ایمنی را به شدت تقویت نمایند؟ این تفاله می‌تواند در درصدهای زیر بیست در تغذیه و خوراک دام ها مورد استفاده قرار گیرد زیرا بیشتر از این میزان باعث می‌شود که جیره با کمبود انرژی و پروتئین مواجه شود؛ تفاله می توانید به صورت فله و بسته بندی ارائه شود که در هر دو صورت باید میزان آب موجود در آن کمتر از این مقدار باشد و تا طعم آن دچار تغییر نشود.

تولید کنندگان عمده تفاله گوجه دامی

تولید کنندگان عمده تفاله گوجه دامی تولیدکنندگان عمده تفاله گوجه دام اقدام به ارائه بهترین این تفاله گوجه با قیمت مناسب کرده‌اند و خریداران می توانند از طریق این تولیدکنندگان نیاز خود را به طور کامل تامین نمایند؛ این تولیدکنندگان در واقع کارخانه های تولید کننده تفاله گوجه عمده هستند که یکی از ضایعات آنها تفاله مذکور است و می‌تواند برای صنعت دام طیور گزینه مناسبی در جهت جایگزین کردن برخی از اقلام گرانقیمت جیره باشد.

این تولیدکنندگان قیمت این محصول را پایین ترین مقدار ممکن در نظر گرفته اند تا به دامداران و مرغداران در تیره ارزان‌تر جیره کمک کنند همچنین تولید کنندگان پس از تولید، آن را در شرایط انبارداری مناسب قرار می‌دهند تا کیفیت آن کاهش نیابد و به این ترتیب خریداران عمده از قیمت و کیفیت این محصول کاملا راضی باشند و آن را با اطمینان کافی در تغذیه دام ها و طیور خود مورد استفاده و کاربرد قرار دهند.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید