مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه مرکزی تفاله گوجه خشک شده ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید...

تفاله گوجه خشک شده چه مواد مغذی دارد؟مراحل تولید تفاله گوجه خشک شده چگونه است؟تولید کننده بهترین تفاله گوجه خشک شده ارزان

تفاله گوجه خشک شده از محصولاتی است که بسیاری از دامداران برای تغذیه و خوراک دام خود آنها را تهیه می‌کنند. کارخانه‌هایی که انواع مختلف محصولات مانند رب گوجه‌فرنگی را از گوجه تازه تهیه می‌کنند تفاله و پسماند آن را به عنوان دور ریز هدر نمی‌دهند و این تفاله‌ها را پس از خشک شدن در اختیار دامداران قرار می‌دهند. فروشندگان انواع تفاله‌های خشک شده این محصولات را باکیفیت بسیار بالا تولید کرده و در کنار سایرمحصولات خود به متقاضیان عرضه می‌دارند.

فروشگاه مرکزی تفاله گوجه خشک شده ارزان

تفاله گوجه خشک شده چه مواد مغذی دارد؟

تفاله گوجه خشک شده چه مواد مغذی دارد؟ آیا شما می دانید تفاله گوجه فرنگی مرغوب چه مشخصات تغذیه‌ای دارد؟ با ما همراه باشید تا با این مشخصات را برای شما به صورت واضح بیان کنید تا شما از مزایای این محصول با خبر باشید. اولین مزایای تغذیه ای محصول دارد این است که سرشار از مواد مغذی می باشد

در واقع تفاله گوجه فرنگی بسیار لذیذ و خوشمزه است و انواع ویتامین ها را دارا می باشد دامداران برای اینکه دام های آنها سالم بماند می بایست این محصول پر ویتامین را به آنها بدهند در واقع گوجه فرنگی سرشار از کلسیم و پروتئین و فسفر است به همین دلیل از تمامی آن مواد مغذی را دارا می باشد و ما به شما توصیه می کنیم این محصولات را در برنامه غذایی خود نگهداری کنید.

نکته دیگر اینکه این محصول بسیار لذیذ و خوشمزه می باشد در واقع دامها این محصول خود را دوست دارند و از آن استفاده بسیار زیاد می‌کند از بین محصول برای آنها راحت و آسان می باشد و در نتیجه عملکرد حزب برای آنها مشکلی را ایجاد نمی‌کند دام های کوچک برای اینکه خوب رشد کنند می باید از این محصول استفاده نمایند این محصول سرشار از مواد بسیار خوبی است کاملاً خالص می باشد و هیچ گونه مواد نگهدارنده را برای خود قرار نداده است.

قیمت تفاله گوجه در این مرکز با توجه به کیفیت آن بسیار مناسب می باشد این مرکز بهترین و با کیفیت ترین گوجه های خشک شده را دارا می باشد که قیمت آن بسیار مناسب و ارزان است ما به شما یک مرکز و معرفی می کنیم که شما با اطمینان کامل است کیفیت و مرغوبیت این مرکز مراجعه نمایید و این محصولات با پایین ترین قیمت تهیه نمایید اشتباه برداشت نکنید ارزان بودن این محصول به دلیل بر بی کیفیت بودن آن نمی باشد.

در واقع شما به آن دلیل این محصولات را ارزان تهیه می‌کنید که به صورت مستقیم با تولید کننده آن ارتباط برقرار نموده اید و تمامی واسطه ها را حذف کرده و به همین دلیل قیمت تمام شده آن برای شما بسیار پایین تر از قیمت بازار خواهد بود.

مراحل تولید تفاله گوجه خشک شده چگونه است؟

مراحل تولید تفاله گوجه خشک شده چگونه است؟ تفاله گوجه ارزان جز محصولاتی است که ارزش غذایی بالایی دارد و به دلیل وجود مقادیر زیاد پروتئین در بین دامداران بسیار محبوب است، زیرا می تواند دام را علاوه بر تقویت برای مدت طولانی سیر نگه دارد. معمولاً دامداران علاقه دارند تا انواع تفاله را به صورت خشک شده تهیه کنند تا بتوانند آن را برای مدت طولانی تری نگهداری کنند.

بسیاری از افراد پس از آنکه انواع تفاله خشک را خریداری کردند آن را در سوله ها و انبارهای متعددی نگهداری می‌کنند و هنگام استفاده با خیساندن و مرطوب کردن آنها می تواند بهترین خوراک را در اختیار دام خود قرار دهند. تولید تفاله گوجه در این مجموعه امکان پذیر است.

تفاله خشک شده گوجه شامل پوست، تخمه و مقدار بسیار کمی از گوشت گوجه نیز می باشد. به طور کلی همه خواص گوجه به صورت یکجا در این تفاله های خشک شده موجود می‌باشد. تغذیه دام از تفاله ها اصلا کار سختی نخواهد بود و شما می توانید با حداقل زحمت و خیس کردن آنها در ظروف مشخص، خوراک دام خود را آماده نمایید.

تولید کننده بهترین تفاله گوجه خشک شده ارزان

تولید کننده بهترین تفاله گوجه خشک شده ارزان تفاله گوجه کیلویی با توجه به مشخصاتی که دارد، دارای مشتریان زیادی می باشد. تفاله گوجه صادراتی هم چنین توانسته توجه بسیاری از دامداران در کشورهای دیگر را نیز به خود جلب کند. ما در این مرکز توانسته ایم این محصول را در تناژ بالا برای مصرف تمامی دامداران در تمامی کشور عرضه نماییم. فروش تفاله گوجه به دلیل فصلی بودن این محصول در ماه های خاصی از سال و به صورت محدود صورت می گیرد. شما دامدار گرامی برای اطلاع از قیمت ها و تهیه این محصول می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید