مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه مرکزی تفاله هویج بسته بندی ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید...

بررسی مشخصات تفاله هویج بسته بندی درجه یکنکاتی کاربردی برای نگهداری از تفاله هویج خشکتولید کننده انواع تفاله هویج بسته بندی ارزان

در کارخانجات تولید آبمیوه که از میوه های مختلف استفاده می کنند پوست و قسمت هایی از میوه ها که آب آنها گرفته شده است باقی می ماند که به عنوان تفاله و ضایعات میوه شناخته می شود. این تفاله ها برای خوراک دام و طیور استفاده می شود. این تفاله ها برای دام و طیور مناسب تر است چرا که هم هضم آسان تری دارند و هم خوش طعم هستند از طرفی قیمت پایین تری نسبت به دیگر خوراک دامی دارند. یکی از این ضایعات، تفاله هویج ارزان قیمت است که توسط فروشگاه مرکزی تفاله انواع میوه ها عرضه می شود.فروشگاه مرکزی تفاله هویج بسته بندی ارزان

بررسی مشخصات تفاله هویج بسته بندی درجه یک

بررسی مشخصات تفاله هویج بسته بندی درجه یک تفاله هویج ارزش تغذیه ای بیشتری نسبت به بقیه خوراک دامی دارد و در رشد و پرورش دام تاثیر گذار است البته نباید در مصرف آن زیاده روی شود یا به طور مداوم از یک نوع تفاله استفاده شود امروزه تفاله های هویج در بسته بندی های در نایلون ها قرار می دهند و در سردخانه ها یا یخچال ها نگهداری می کنند که می تواند تا ۴ ماه بدون هیچ مشکلی سالم بمانند. تفاله هویج بسته بندی شده پس از این مدت باید در خوراک دامی استفاده شود نکته قابل توجه این است که این تفاله ها فصلی هستند و ممکن است در ماه هایی از فصل سرما به سختی یافت شود.

تفاله ها ی میوه هایی مانند هویج موارد مصرفی دیگری هم دارند مثلا اگر درخانه آب هویج بگیریم تفاله های آن باقی می ماند می توان این تفاله ها را بسته بندی کرد و در فریز نگهداری کرد تا در زمان پختن غذاهایی مثل سوپ از آن برای خوش طعم و رنگی غذا استفاده کرد.

نکاتی کاربردی برای نگهداری از تفاله هویج خشک

نکاتی کاربردی برای نگهداری از تفاله هویج خشک تفاله هویج را برای مصارف مختلفی مانند تولید محصولات جدید یا برای افزایش طول عمر نگهداری خشک می کنند. خشک کردن هویج باید به گونه ای باشد تمام خواص مغذی خود را حفظ کند و دچار آسیب نشود چرا که در این صورت نه تنها بر رشد دام و طیور تاثیر ندارد بلکه ممکن است مضراتی نیز داشته باشد.

تفاله هویج علاوه بر موارد ذکر شده خواص فوق العاده ای دارد برای مثال بخش بزرگی از فیبر غذایی موجود در هویج در پوست آن است که با آبمیوه گیری به تفاله تبدیل می شود و فیبر در تفاله ها باقی می ماند حال شاید نتوان تفاله را به همان صورت خورد اما می توان به بعضی غذاها اضافه کرد. از ترکیب تفاله هویج و عسل و زیتون می توان به عنوان ماسک صورت استفاده کنیم و موجب درخشندگی پوست شویم.

تولید کننده انواع تفاله هویج بسته بندی ارزان

تولید کننده انواع تفاله هویج بسته بندی ارزان تولید تفاله هویج توسط کارخانجاتی که از میوه هایی مانند هویج یا سیب یا انواع میوه ها آبمیوه یا محصول دیگری تولید می کنند انجام می شود و آن ها با قیمت پایین تر و مناسب تر این تفاله ها را بسته بندی کرده و به بازار های فروش توزیع می کنند صاحبان کارخانجات دام و طیور هم از این مراکز تفاله هویج خشک یا تر و یا تفاله میوه های دیگر را تهیه می کنند و برای مصارف دامی استفاده می کنند. در بیشتر موارد تولید کنندگان محصولات دام و طیور یا دامداران به صورت مستقیم با عقد قراردادی با کارخانه های تولید تفاله به صورت عمده و ارزان و بدون واسطه خریداری می کنند که مقرون به صرفه تر است و در برآورد میزان جیره دام و طیور، هزینه نگهداری و پرورش آن و هزینه های دیگر تاثیر می گذارد و در نهایت دام یا طیور با قیمت پایین تری برای تولید کننده در می آید.

همان گونه که مشاهده می کنید بسیاری از موادی که از نظر ما دور ریختنی هستند امروزه چقدر می توانند مفید ظاهر شوند تفاله های میوه های مختلفی که تا قبل از چند دهه اخیر به عنوان زباله شناخته می شدند چقدر در رشد و پرورش دام و طیور تاثیر گذارند و می توانند بخشی از مایحتاج جیره غذایی آن ها را تامین کنند.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید