مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه مرکزی تفاله جو خوراک دام عمده

آنچه در این مقاله میخوانید...

تفاله جو خوراک دام چه ویژگی هایی دارد؟بررسی مواد مغذی موجود در تفاله جو خوراک دامشرکت عرضه تفاله جو خوراک دام عمده

تفاله جو خوراک دام جیره غذایی مخصوص دام های پرورشی است که از نظر ترکیبات غذایی کامل بوده و به راحتی می تواند احتیاجات غذایی دام ها را برآورده کرده و آنها را پروار نموده و همچنین از بروز بیماری های مختلف در جسم آنها جلوگیری نماید. این تفاله در بازار شهرهای کشورمان با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت برای پرورش دهندگان دام ها آماده شده است.

فروشگاه مرکزی تفاله جو خوراک دام عمده

تفاله جو خوراک دام چه ویژگی هایی دارد؟

تفاله جو خوراک دام چه ویژگی هایی دارد؟ تفاله جو یکی از تولیداتی ست که در ترکیبات اصلی خوراک دام کاربرد دارد. این جو مد نظر بسیاری از کارخانه های تولید کننده بوده و همواره در راستای تولید و عرضه بهترین ها اقدام خواهند کرد. تفاله جو مخصوص خوراک دام ساختاری تخصصی داشته و همواره کارخانه های بزرگ در این زمینه اقدامات لازم را صورت می دهند. به این ترتیب در سالهای اخیر شرکت های بزرگ توانایی خود را افزایش داده و توانسته اند انواع تولیدات باکیفیت را در بازار ایران ارائه دهند.

شرکت های تولید کننده خوراک دام که قصد خرید تفاله جو با بالاترین کیفیت را دارند، امروزه از مجموعه های بزرگ تولید کننده کمک می گیرند. این شرکت ها می توانند با ارائه تولیدات استاندارد و درجه یک بهترین نوع این تفاله های جو را راهی بازار نموده و قیمت مشخصی را اعلام دارند. با در نظر گرفتن ساختار و کیفیت تفاله جو پودری و محلول می تواند از مجموعه هایی کمک گرفته که به صورت حرفه ای فعالیت داشته و تفاله های جو خوب را راهی بازار می کنند. این عرضه کننده ها هم به قیمت روز انواع جو دامی توجه داشته و هم بهترین ها را پیشنهاد می دهند.


بررسی مواد مغذی موجود در تفاله جو خوراک دام

بررسی مواد مغذی موجود در تفاله جو خوراک دام جو غلات با مشخصات تغذیه ای بسیار بالا به شمار می رود، منبع ارزشمندی از پروتئین، ویتامین ها، مواد معدنی، اما مهمتر از همه فیبرها به شمار می آید. همچنین هنگام درست کردن آن یک غذای همه کاره محسوب می شود، زیرا با انواع نوشیدنی ها، غلات و سبزیجات ترکیب می شود. مزایای آن شامل دریافت کالری متعادل است که جو را به یکی از سلاح های اصلی برای مبارزه با اضافه وزن، دیابت و سایر بیماری های خطرناک تبدیل می کند.

تفاله جو دام به شیوه ای تهیه شده است که تمامی این نیازها را بررسی کرده و در ترکیبات خود انواع ارزش های غذایی را به صورت یکجا دارد و به همین سبب نیازی به خرید این مواد به صورت جداگانه نیست و همین موضوع باعث بالا رفتن صرفه اقتصادی این تفاله ها شده و دامداران را ترغیب به تهیه آن نموده است. در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که این تفاله ها در کارخانجات و تولیدی های معتبری که تهیه شده اند، به خوبی حرارت دیده اند و همین موضوع مدت زمان ماندگاری آنها را افزایش داده است.

بی شک بسیاری از تولید کننده های خوراک دام با بهره گیری از شرایط خوب انواع تفاله های جو مد نظر خود را تولید و راهی بازار می کنند. این مجموعه ها با بهره گیری از دانش روز توانسته اند استانداردهای لازم را در رابطه با انواع خوراک دام رعایت کرده و تفاله های جو خوب را به بازار عرضه کنند. همانطور که می دانید تفاله جو یکی از مهمترین موضوعاتی ست که در رابطه با انواع خوراک دام مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل شرکت هایی که سعی در تولید و عرضه بهترین نوع خوراک داشته، تفاله های جوی خوب را راهی بازار خواهند کرد.

تفاله جو مقوی دام از جمله مهمترین تولیداتی ست که باید در شرایط ویژه تولید شده و در دسترس شرکت های بزرگ قرار گیرد. این جو ترکیبی از مواد اولیه لازم بوده و همواره در بهترین شرایط تولید می شود. شرکت های تولید کننده تفاله جو دام به استانداردهای مهم توجه داشته و همواره تفاله های جوی را به بازار عرضه داشته که دارای مزیت های لازم می باشند.

شرکت عرضه تفاله جو خوراک دام عمده

شرکت عرضه تفاله جو خوراک دام عمده سفارش تفاله جو عمده از طریق شرکت های فروشنده تفاله دامی می باشد؛ بسیار خوشحالیم که مجموعه ما نیز سالهاست در این زمینه به فعالیت مشغول است و تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بهترین و باکیفیت ترین نوع این تفاله ها را با قیمت مناسب برای مشتریان خویش جو نماید. خوشبختانه با گذر زمان و اطلاعات و آگاهی هایی که پرورش دهندگان دام در مورد جیره های غذایی دام ها به دست آورده اند.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید