مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه عمده تفاله گوجه فرنگی مرغوب

آنچه در این مقاله میخوانید...

تفاله گوجه فرنگی چگونه تولید می شود؟راهنمای خرید تفاله گوجه فرنگی درجه یکسفارش انبوه تفاله گوجه فرنگی مرغوب

تفاله گوجه فرنگی یکی از فراورده های فرعی رب گوجه فرنگی است که از آن به عنوان یک منبع تغذیه ای مناسب و مقرون به صرفه در تغذیه دام استفاده فراوانی می شود، قیمت فروش این محصول به میزان زیادی به کیفیت و درصد مواد مغذی و همچنین نحوه سفارش و عرضه آن بستگی دارد، لذا جهت خرید این محصول با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب سفارش عمده از طریق فروشگاه عرضه مستقیم آن از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

فروشگاه عمده تفاله گوجه فرنگی مرغوب

تفاله گوجه فرنگی چگونه تولید می شود؟

تفاله گوجه فرنگی چگونه تولید می شود؟ جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی تولید تفاله گوجه فرنگی و اهمیت و ارزش خوراکی آن در تغذیه دام و طیور لطفا با تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید تفاله گوجه از ضایعات کارخانه های تولید کننده رب گوجه فرنگی به دست می آید، اما به علت داشتن ترکیبات مغذی از آن به عنوان نوعی خوراک کم هزینه با ارزش تغذیه ای مناسب برای خوراک دام و طیور استفاده می نمایند.

پس از آنکه گوجه فرنگی به کارخانه های تولید کننده رب گوجه فرستاده شد شسته شده و قسمت های خراب آن جدا می گردد، پس آن اقدام به پخت رب گوجه می نمایند، پس آنکه رب گوجه خوب پخته شد جهت یکدست شدن رنگ و ترکیبات رب آن را از صافی عبور می دهند.

در این مرحله موادی که در صافی باقی می مانند شامل پوست گوجه، دانه گوجه و کلاهک سبز آن است که هنوز از مواد مغذی و ارزش غذایی برخوردار می باشند، این مواد باقی مانده که به اصطلاح به آنها تفاله گوجه فرنگی می گویند پس آنکه خشک شدند جهت تغذیه دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرند.

اما در خصوص ارزش تغذیه ای تفاله گوجه باید خدمتتان عرض کنیم که این محصول حاوی پروتئین بالایی است و به دلیل قیمت مناسب، خوشخوراکی بالا، نگهداری و حمل و نقل آسان و راحت به عنوان یک جایگزین بسیار عالی جیره غذایی در تغذیه دام و طیور به خصوص دام های شیرده و مرغ های تخم گذار مورد استفاده می گیرند.

راهنمای خرید تفاله گوجه فرنگی درجه یک

راهنمای خرید تفاله گوجه فرنگی درجه یک از مهمترین نکات حائز اهمیت در خرید تفاله گوجه فرنگی به دلیل اهمیت بحث سلامت دام و طیور و فراورده های غذایی حاصل از این دام ها توجه به راهنمای خرید آن و اطمینان از درجه یک بودن محصول و میزان خواص مغذی و مزایای استفاده آن در زنجیره غذایی دام الزامی است.

اما در خصوص مهمترین مزیت های خرید و استفاده از تفاله گوجه فرنگی درجه یک و مرغوب می توان به تامین پروتئین مورد نیاز دام های شیرده جهت افزایش تولید شیر، افزایش قدرت تخم گذاری و بالاتر رفتن کیفیت زرده های تخم مرغ اشاره داشت، از دیگر مزیت های استفاده از این تغذیه برای دام و طیور می توان موارد زیر را نام برد:

  1. این تغذیه از هضم و جذب بهتری در بدن دام و طیور برخوردار می باشد.
  2. به دلیل داشتن ویتامین C و آنتی اکسیدان فراوان به افزایش مقاومت دام و طیور در برابر سرما و گرما کمک بسزایی می کند.
  3. قیمت مقرون به صرفه ای داشته که این عامل به نوبه خود در کاهش هزینه های پرورش و تولید محصولات دامی نقش بسیار مهمی دارد.

سفارش انبوه تفاله گوجه فرنگی مرغوب

سفارش انبوه تفاله گوجه فرنگی مرغوب کیفیت و قیمت تفاله گوجه فرنگی مرغوب با توجه به فصل تولید آن، شرایط عرضه و تقاضا، درصد خلوص محصول و شیوه عرضه و سفارشی که دارند با یکدیگر تفاوت هایی دارند، اما اگر از خریداران تفاله گوجه سفارشی به صورت انبوه با مناسب ترین قیمت هستید می توانید محصول مورد نیاز خود را در حجم دلخواه به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق همین وب سایت به صورت آنلاین سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن با کیفیت صددرصد تضمینی تحویل بگیرید.

علاوه بر تفاله گوجه فرنگی از دیگر فراورده های جانبی محصولات کشاورزی که با مراجعه مستقیم به این وب سایت می توانید آنها را سفارش دهید می توان به تفاله جو، تفاله سیب، تفال خرما، تفاله زیتون، تفاله هویج و … اشاره کرد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید