مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه عمده تفاله هویج خشک ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید...

راهنمای تبدیل تفاله هویج به کنجاله هویجبررسی کیفیت تفاله هویج ترصادرات کلی تفاله هویج خشک ارزان

ما در این وب سایت فروشگاهی اقدام به عرضه تفاله هویج ارزان کردیم در این مقاله قصد داریم که در مورد تفاله هویج و کاربردهای آن شرح بدهیم تفاله هویج را می توان در صنایع غذایی و یا در صنایع دارویی و همچنین عنوان غذای دام ها در صنعت دامپروری کشور و همچنین در صنعت طیور و ماکیان و مرغداری ها از آن استفاده نمایید در زیر در مورد این مواد غذایی با ارزش توضیحاتی را به طور کامل شرح می‌دهد

فروشگاه عمده تفاله هویج خشک ارزان

راهنمای تبدیل تفاله هویج به کنجاله هویج

راهنمای تبدیل تفاله هویج به کنجاله هویج در این مبحث قصد داریم به آشنایی با نحوه تولید تفاله هویج خشک بپردازیم. در کارخانجات تولید کننده آب هویج، مربا و دیگر محصولاتی که در تولید آنها از هویج استفاده های فراوان می شود، پسماندهای باقی مانده از تولیدات آنها در حجم زیادی وارد دستگاه های حرارتی می شوند و طی فرایند گرمادهی حجم کلی و انبوه از پسماند به طور کامل خشک می شوند و مورد استفاده در زمینه های مختلف نظیر تولید جیره غذایی برای انواع دام ها، کود و…. قرار می گیرند.

بازار فروش این گروه از پسماندها که دارای موارد کاربردی و استفاده فراوان هستند به علت برخورداری از ارزش واقعی و… از پیشرفت برخوردار شده است و اینروزها روند صعودی را طی می کند. همانطور که در مبحث قبل نیز اشاره کرد، این گروه از محصولات به کشورهای اروپایی و… صادر می شوند و آنها برای تولید فرآورده های متفاوت از آن استفاده می کنند. صادرات تفاله هویج به دیگر کشورها زمینه رونق یافتن اقتصاد کشور را فراهم می آورد و سبب ورود ارز به سرزمینمان می شود.

بررسی کیفیت تفاله هویج تر

بررسی کیفیت تفاله هویج تر تفاله هویج تر منبعی انواع مواد مغذی و املاح معدنی از قبیل آهن، کلسیم، ویتامین، آنتی اکسیدان، کلسیم، پتاسیم، فیبر و… می باشد که مواد مغذی درون آن، جز اصلی ترین مواد نیاز بدن می باشد که با خوردن آن تمام آن جذب بدن می شود و سلامت فرد را حفظ می کند و مانع از بروز بیماری ها می شود. تفاله هویج سرشار از فیبر های رژیمی می باشد که فیبر های رژیمی برای رفع یبوست مفید می باشد زیرا این نوع ماده مغذی، خاصیت مسهل کنندگی به روده می دهد طوری که مدفوع را روان می کند و در نتیجه مشکل یبوست را برطرف می کند و کارایی روده را چند برابر می کند.

تفاله هویج تر از جمله تفاله‌های مرغوب و مغذی می باشد که در خوراک دام و طیور از آن ها استفاده های فراوانی می گردد درون این محصول مواد مغذی فراوانی از جمله کلسیم، آهن روی و پتاسیم وجود دارد که موجب حفظ تقویت سیستم ایمنی بدن دام و طیور می گردد و از مبتلا شدن به بیماری در این حیوانات جلوگیری می کند. این خوراکی ارزش غذایی بالایی داشته و به دلیل دارا بودن فیبر فراوان موجب حفظ سلامتی سیستم گوارشی دام ها می گردد و آنها را برای رشد بهتر یاری می رساند، به همین دلیل هم بیشتر دامداران و مرغداران برای تغذیه حیوانات خود از این محصول استفاده می‌ کنند تا هم بتوانند موجب رشد بهتر دام و طیور گردند و هم این که از بیماری آن ها جلوگیری نمایند.

صادرات کلی تفاله هویج خشک ارزان

صادرات کلی تفاله هویج خشک ارزان صادرات کلی کنجاله هویج جز سود آورترین کسب و کارها محسوب می شود زیرا این نوع تفاله از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و همین طور خاصیت دارویی و درمانی فراوانی دارد که بیشتر افراد از آن خریداری می کند و در نهایت سود قابل توجهی را به ارمغان می آورد.

صادر کنندگان برای این که اعتماد افراد را به خود جلب نمایند و صادرات بیشتری داشته باشند باید محصولات مورد نیاز خود را از شرکت تولید با برند قوی و مشهور برای صادر استفاده کنند که علاوه بر محصولات باکیفیت باید محصولات را به صورت عمده و با قیمت پایین به کشورهای دیگر صادر می کنند که در نهایت سود قابل توجهی را به ارمغان می آورد و بهتر است به صورت بسته بندی های بهداشتی و محکم به کشور صادر کنند که اعتماد افراد را به خود جلب می کنند.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید