مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده عمده تفاله مرغوب دامی

آنچه در این مقاله میخوانید...

آشنایی با مشخصات مهم تفاله مرغوب دامیمزایای استفاده از تفاله مرغوب دامیعرضه کننده انواع تفاله مرغوب دامی

تفاله دامی با ارزش تغذیه ای بالا، در کنار سایر دانه های خوراکی می تواند به عنوان یک وعده غذایی مناسب در دامداری ها مورد استفاده قرار گیرد. خرید این محصول از طریق بازارهای مختلفی امکان‌پذیر است. خریداران عمده تفاله دامی برای خرید بهترین و مرغوب ترین تفاله دامی با قیمت ارزان، بهتر است به عرضه کنندگان مستقیم این محصول در سراسر کشور مراجعه کنند. فروشنده عمده تفاله دامی، این نوع خوراک دامی را با حداقل قیمت در اختیار خریداران عمده قرار می دهد. برخی از فروشندگان این محصول، با فروش شرایطی تفاله مرغوب دامی با تخفیفات ویژه توانسته اند مشتریان زیادی را جذب خرید تولیدات خود کنند.

فروشنده عمده تفاله مرغوب دامی

آشنایی با مشخصات مهم تفاله مرغوب دامی

آشنایی با مشخصات مهم تفاله مرغوب دامی طی تحقیقاتی که در زمینه مواد غذایی مورد نیاز برای تغذیه دامی صورت گرفته است، تفاله گیاهی می تواند به عنوان یک منبع غذایی با فیبر بالا و خواص فراوان در کنار سایر دانه های خوراکی مانند جو، گندم و ذرت برای تغذیه دام ها مورد استفاده قرار گیرد.

تفاله دامی شامل گروهی از تفاله های گیاهی شامل تفاله محصولاتی مانند گوجه، سیب، چغندر قند، زیتون، خرما و مواردی مشابه است که هر کدام دارای ارزش غذایی خاص و سرشار از انواع ویتامین ها می باشد. برخی از این تفاله ها به صورت تر و گروه دیگری مانند تفاله خرما و انگور به صورت تفاله دامی خشک در اختیار دامداری ها قرار می گیرد. علوفه دامی گیاهی معمولا از کارخانه های تولید آب میوه یا کارخانه های روغن گیری تهیه می شود.

مزایای استفاده از تفاله مرغوب دامی

مزایای استفاده از تفاله مرغوب دامی همانطور که می دانید استفاده از دانه هایی مانند گندم، جو و ذرت برای خوراک دام، هزینه بالایی را بر دامداران تحمیل می کند. استفاده از تفاله دامی به دلیل قیمت ارزان و مناسب آن بسیار مقرون به صرفه است. این تفاله ها به دلیل اینکه جزء محصولات جانبی کارخانه ها هستند قیمت ارزانی نیز دارند.

از سویی استفاده از این نمونه خوراک دامی به دلیل فیبر بالایی که دارد، سبب وزن گیری بیشتر دام ها می شود. همچنین تفاله دامی بسیار خوش خوراک و سبب تحریک اشتها در دام ها می شود.‌ به دلیل تنوع بالا تفاله های گیاهی، تمام ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز دام با استفاده از انواع تفاله های گیاهی، تامین می شود.

عرضه کننده انواع تفاله مرغوب دامی

عرضه کننده انواع تفاله مرغوب دامی مراکز مختلفی در زمینه عرضه انواع تفاله دامی خشک و تر فعالیت می کنند. این مراکز به نمایندگی از تولیدکنندگان انواع تفاله کار پخش و توزیع این محصول را به بازارهای سراسر کشور انجام می دهند. به عبارتی عرضه کنندگان مستقیم تفاله دامی شرایط خرید این محصول را برای خریداران عمده فراهم می کنند. فروش تفاله مرغوب توسط این مراکز با حداقل قیمت صورت می گیرد.

خریداران عمده که همواره به دنبال بازارهای ارزان قیمت انواع تفاله هستند، برای خرید این محصول می توانند به عرضه کنندگان مستقیم تفاله دامی مراجعه کنند. با مراجعه به این مراکز و مشاهده نمونه های مختلف تفاله دامی همچنین استعلام قیمت آن ها می توان خریدی مطمئن، آسان و مقرون به صرفه داشت.

عرضه تفاله دامی ارزان و مرغوب توسط این مراکز سبب جذب مشتری بیشتر و در نهایت سوددهی بالاتر برای تولیدکنندگان شده است. به عبارتی تجارت این محصول هم برای تولیدکنندگان و هم برای خریداران تفاله دامی صرفه اقتصادی دارد. به دنبال تلاش برای حذف واسطه ها از بازار خرید و فروش تفاله دامی، برخی از فروشگاه های اینترنتی نیز تجارت خود را بر مبنای خرید و فروش انواع تفاله دامی بنا نهاده اند.

خرید آنلاین این محصول از طریق سایت فروشگاه صورت می گیرد. شما می توانید با سفارش خرید خود به فروشگاه های اینترنتی معتبر، محصول مورد نظر را در اسرع وقت تحویل بگیرید. قابل ذکر است که تفاله دامی تولید شده در ایران به بازار کشورهای مختلف عرضه شده و از کیفیت و قیمت این محصول راضی بودن اند. در همین راستا صادرات انواع تفاله دامی به برخی کشورها صورت می گیرد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید