مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده تفاله چغندر خوراک دام اسب

آنچه در این مقاله میخوانید...

کاربرد تفاله چغندر قند در تغذیه دامخرید عمده تفاله چغندر قند خوراک دام
تفاله چغندر تر

فروشنده تفاله چغندر خوراک دام اسب، یکی از مغذی ترین نمونه های تفاله مخصوص خوراک دام را ارائه می دهد؛ همان گونه که می دانیم؛ از گیاه چغندر قند، مقدار زیادی قند به دست می آید؛ پس از استخراج قند، آب و بقیه مواد موجود در گیاه، آنچه باقی می ماند؛ تفاله چغندر می باشد که ارزش غذایی بالایی داشته و مصرف آن برای دام هایی مثل اسب بسیار مفید است.فروشنده تفاله چغندر خوراک دام اسب

کاربرد تفاله چغندر قند در تغذیه دام

به طور کلی تفاله های گیاهی، نقش مهمی در تغذیه دام ایفا می کنند؛ در این میان تفاله چغندر قند به علت هضم راحت و داشتن مقدار قابل توجهی کلسیم، اهمیت زیادی دارد.

در خصوص کاربرد تفاله چغندر قند در تغذیه دام، قبل از هر چیز باید گفت که این ماده را پس از خشک کردن به صورت پرک شده، مفتولی یا قالبی مورد استفاده قرار می دهند.
در ادامه به برخی از فواید تفاله چغندر برای دام اشاره می کنیم:

  • افزایش سطح انرژی و تقویت بدن دام
  • موجب افزایش وزن مفید دام خواهد شد.
  • حاوی مقدار قابل توجهی پروتئین
  • برای دستگاه گوارش دام مفید است.
  • افزایش میزان شیر دام

لازم به ذکر است که تفاله چغندر قند را می توان به صورت خشک یا آبدار در تغذیه دام مورد استفاده قرار داد؛ این مسئله به عوامل مختلفی مثل نوع دام بستگی دارد؛ به عنوان مثال برای تغذیه اسب معمولا از تفاله خیس خورده چغندر استفاده می کنند؛ ناگفته نماند که تفاله چغندر خشک را باید به صورت مخلوط با سایر مواد دانه ای مخصوص خوراک دام مصرف نمود.

خرید عمده تفاله چغندر قند خوراک دام

خرید عمده تفاله چغندر قند خوراک دام خرید خوراک دام، یکی از مهم ترین کارهایی است که کلیه فعالان حوزه پرورش دام باید به آن توجه کنند؛ چرا که تغذیه مناسب، تاثیر زیادی بر سلامت و میزان رشد دام دارد.
همان طور که پیشتر گفتیم؛ تفاله چغندر قند سرشار از فیبر، پروتئین، کلسیم و سایر مواد معدنی مورد نیاز بدن دام است؛ از این رو همواره شاهد خرید عمده آن توسط دامداران می باشیم.

در هنگام خرید تفاله خوراک دام چغندر، قبل از هر چیز باید به سلامت و کیفیت آن دقت کرد؛ تفاله اصل و مرغوب چغندر قند به هیچ وجه دارای آثار کپک زدگی یا خرابی نبوده و بوی ناخوشایند (مانند بوی سوختگی) نمی دهد؛ شایان ذکر است که بسته به میزان ملاس به کار برده شده در تولید تفاله چغندر، رنگ این ماده خوراکی بین قهوه ای روشن تا قهوه ای تیره خواهد بود.

علاوه بر آنچه در بالا بیان شد؛ در هنگام خرید تفاله چغندر قند به صورت عمده باید به نحوه نگهداری یا بسته بندی آنها دقت نمود؛ به طور کلی این ماده باید به گونه ای بارگیری شود که از نفوذ هر گونه آلودگی در امان باشد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید