مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده تفاله خشک سیب خوراک طیور

آنچه در این مقاله میخوانید...

خواص تفاله سیب در تغذیه طیورپخش تفاله سیب خوراک طیور قیمت مناسب

تفاله سیب خوراک طیور به نوعی خوراک مناسب و با کیفیت برای طیور اطلاق می شود که در مقادیر مورد نیاز و با قیمت روز توسط فروشنده به مشتریان عرضه می شود. صنعت پرورش طیور در سال های اخیر به دلیل نیاز و تقاضای بالا با رونق بسیار بالایی همراه بوده و از این جهت نیازمند خوراک هایی است که تامین کننده نیاز تغذیه ای پرندگان و طیور پرورشی مختلف باشد.

فروشنده تفاله خشک سیب خوراک طیور

خواص تفاله سیب در تغذیه طیور

خواص تفاله سیب در تغذیه طیور پرورش طیور و تامین غذای مورد نیاز از جمله صنایعی است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه پرورش دهندگان قرار گرفته است. بر این اساس از مواد و فرآورده های مختلفی استفاده می شود که تفاله سیب از جمله آنها به شمار می رود.

تفاله سیب همان طور که از عنوان آن پیداست محصولی تهیه شده از سیب است که به مصرف تغذیه طیور می رسد. این محصول دارای درصد رطوبت مناسبی بوده و بر اساس استاندارد های لازم تولید می شود.

این محصول از خواص فوق العاده ای برخوردار بوده و غذایی مناسب برای طیور به شمار می رود. امروزه این خوراک ها توانسته اند در کنار سایر مواد غذایی مورد نیاز جاندار وارد عمل شده و تامین کننده نیاز های تغذیه ای جاندار باشد.

از جمله برخی خواص موجود در تفاله تهیه شده از سیب عبارت است از:

  • سرشار از مواد مغذی و بر آورده کننده نیاز های طیور
  • دارای فیبر مورد نیاز که سلامت طیور را تضمین می کند
  • گوارش و هضم آسان
  • قیمت مناسب و ارزان
  • در دسترس و فراوان
  • جایگزین مناسبی برای مواد غذایی گران قیمت

طیور مختلف می توانند طبق یک برنامه و رژیم غذایی مناسب که از سوی کارشناسان این رشته تعیین می شوند رشدی کامل را طی نموده و با بهره وری بالا از جهت تولید همراه باشند.

به این منظور در زمان استفاده و به کارگیری چنین خوراک هایی توصیه می شود که تولید کنندگان و پرورش دهندگان از نظر کارشناسان با تجربه در این زمینه بهره مند شوند تا با حداکثر سود دهی همراه باشند.

پخش تفاله سیب خوراک طیور قیمت مناسب

پخش تفاله سیب خوراک طیور قیمت مناسب پرورش و تولید طیور مختلف نیازمند استفاده از انواع خوراک های مناسب در هر دوره رشد می باشد که استفاده از تفاله سیب دسته ای از آنها می باشد.

به این منظور پخش خوراک دام با قیمت مناسب و نرخ روز صورت می گیرد که توسط مرکز پخش می توان از قیمت فروش آن به صورت روزانه آگاه شده و مقدار مورد نیاز را تهیه نمود.

در این زمینه کارشناسان فروش می توانند ارائه دهنده اطلاعات مفیدی در مورد نحوه استفاده، قیمت تفاله سیب و مقدار مصرف و همچنین کیفیت آن بر اساس آخرین علم روز باشند.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید