مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده بهترین تفاله گوجه مرغوب

آنچه در این مقاله میخوانید...

نکاتی مهم برای خرید تفاله گوجه مرغوبهمه چیز درباره فواید تفاله گوجه مرغوبعرضه مستقیم تفاله گوجه مرغوب

شرکت پخش تفاله گوجه مرغوب بسته بندی شده فرآورده های متنوع را ارائه می دهد، آنها اصولاً پس از تولید شدن رب و یا سایر محصولات دیگر به دست آمده و از کیفیت بی نظیری برخوردار می باشند

اما انواع تفاله گوجه تر وجود داشته که بدون آلودگی و به صورت استاندارد عرضه می گردند، آنان را تجار گوناگون به شکل عمده می توانند سفارش دهند، همچنین شاهد توزیع تفاله گوجه بسته بندی در وزن های مختلف هستیم.

فروشنده بهترین تفاله گوجه مرغوب

نکاتی مهم برای خرید تفاله گوجه مرغوب

نکاتی مهم برای خرید تفاله گوجه مرغوب نکاتی مهم برای خرید تفاله گوجه فرنگی عمده وجود دارد شما باید این نکات را بدانید تا بتوانید بهترین محصولات را خریداری کنید در واقع این نکات مهم این است که در درجه اول این فوتبال باید کاملاً خشک باشند از خرید محصولات خیس خودداری نمایید در درجه اول نگهداری آن بسیار سخت است و درصد خرابی آن بسیار بالا می باشد.

در هنگام خرید باید توجه کنید این تفاله ها کاملاً خالص باشد و هیچگونه مواد نگهدارنده به آنها اضافه نشده باشد. این نکته بسیار حائز اهمیت میباشد و شما باید به آن توجه بسیار زیادی نمایید در واقع باید توجه کنید که تفاله گوجه همان تفاله گوجه باشد دیگر درون آن هیچ تفاله را مخلوط نکند و به صورت خالص به شما عرضه نماید. این مرکز بهترین تفاله گوجه عمده را دارا می باشد که از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار میباشد.

همه چیز درباره فواید تفاله گوجه مرغوب

همه چیز درباره فواید تفاله گوجه مرغوب تفاله گوجه محصولی است که انرژی آن تقریبا برابر ذرت بوده و می توان از آن به عنوان منبع انرژی استفاده کرد. بهتری ضریب تبدیل غذایی مربوط به 30 درصد غده تفاله گوجه بود. تفاله گوجه خام دارای ارزش غذایی بالایی برای بره های نر پرواری می باشد و آن مربوط به بالا بودن نشاسته و قابلیت هضم مواد مغذی و همچنین خوش خوراکی آن می باشد.

تحقیقات مختلفی در سال های گذشته صورت گرفته است که بیشتر به بحث استفاده از تفاله گوجه درجه 2 به پایی در خصوصیات رشد و عملکرد و لاشه جوجه های گوشتی پرداخته است.

به طور کلی استفاده از پودر گوجه خام در جیره جوجه های گوشتی سبب کاهش وزن و نیز ضریب تبدیل غذایی گردید. این تفاله گوجه دارای الیاف قابل هضم از نوع سلولز می باشد که آن را محصول مناسبی برای نوشخوارکنندگان قرار داده است.تفاله گوجه باعث پایداری و ثبات محیط شکمبه می شود.

این تفاله قند بالایی دارد قابلیت جذب بالایی دارد که این موضوع سبب جذب مایع سیلو می شود و از هدر رفت مواد مغذی موجود در مایع سیلو جلوگیری می کند.این تفاله بسیار خوش خوراک می باشد هزینه تامین این تفاله گوجه برای جیره مقرون به صرفه می باشد. فواید تفاله گوجه بسیار زیاد است.

عرضه مستقیم تفاله گوجه مرغوب

عرضه مستقیم تفاله گوجه مرغوب همواره بسیاری از دامداران سعی دارند تا محصولات مقوی را برای تغذیه دام خود خریداری کرده و استفاده نمایند. از بهترین خوراکی‌هایی که دامداران می‌توانند برای دام تهیه کنند،

تفاله محصولاتی مانند هویج، زیتون و گوجه خشک شده نیز می‌باشد. خرید این محصولات در کنار صرفه اقتصادی می تواند تغذیه مفید و مقوی برای دام و طیور به شمار آید که بر سلامت و پروار شدن آنها نقش مهمی ایفا نماید.

فروش تفاله گوجه در کنار سایر محصولات، می تواند برای تولیدکنندگان این محصول سود چشمگیری نیز داشته باشند. در کشور ما کارخانه‌های زیادی وجود دارد که در شماره صنایع غذایی قرار می گیرند، این مراکز در کنار محصولات مختلفی که تولید می‌‌کنند، تفاله ها و مازاد محصولات گوناگون را بصورت خشک شده در اختیار متقاصیان قرار می‌دهند.

این محصولات نه تنها در بازارهای داخلی بلکه به خارج از کشور نیز صادر می‌گردد. به عنوان مثال تفاله زیتون، تفاله هویج، تفاله خرما، سیب، جو و غیره جزو پرمخاطب‌ترین تفاله‌هایی هستند که به خارج از کشور صادر می‌شوند و تفاله گوجه صادراتی یکی از بهترین آنها نیز می‌باشد.

با مراجعه به فروشگاه مرکزی خیلی راحت قادر بوده تا تفاله گوجه مرغوب بسته بندی را تهیه کرده و آنان را در هر وزنی که می خواهید سفارش دهید، البته این موضوع را هم نادیده نگیرید که نمونه های درجه یک به صورت عمده پخش می شوند

بنابراین خریداران آن یا تولید کننده خوراک دام و طیور هستند و یا این که در حوزه تجارت فعالیت می نمایند، این افراد قادر بوده تا با قیمت های خیلی خوبی اقدام به ارائه دادن درخواست چنین محصولاتی کنند.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید