مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده انواع تفاله گوجه خشک شده مرغوب

آنچه در این مقاله میخوانید...

از صفر تا صد مراحل تولید تفاله گوجه خشک شدهبهترین روش استفاده از تفاله گوجه خشک شدهصادرات بهترین تفاله گوجه خشک شده مرغوب

تفاله گوجه خشک شده از محصولاتی است که بسیاری از دامداران برای تغذیه و خوراک دام خود آنها را تهیه می‌کنند. کارخانه‌هایی که انواع مختلف محصولات مانند رب گوجه‌فرنگی را از گوجه تازه تهیه می‌کنند تفاله و پسماند آن را به عنوان دور ریز هدر نمی‌دهند و این تفاله‌ها را پس از خشک شدن در اختیار دامداران قرار می‌دهند. فروشندگان انواع تفاله‌های خشک شده این محصولات را باکیفیت بسیار بالا تولید کرده و در کنار سایرمحصولات خود به متقاضیان عرضه می‌دارند.

فروشنده انواع تفاله گوجه خشک شده مرغوب

از صفر تا صد مراحل تولید تفاله گوجه خشک شده

از صفر تا صد مراحل تولید تفاله گوجه خشک شده تفاله گوجه خشک شده از محصولات کارخانه هایی است که اختصاصاً انواع مختلف رب گوجه فرنگی را تولید می‌کنند و این کارخانه‌ها و مراکز بهترین و رسیده ترین گوجه‌ها را برای محصولاتی مانند رب انتخاب می‌کنند و نتیجه آن تفاله‌های خواهد بود که ارزش غذایی بالایی دارند. به همین دلیل است که گوجه های مرغوب و با کیفیت هرگز دورریز نداشته و همه قسمت‌های آن به نوعی مصرف خواهد شد. بهترین تفاله گوجه آنهایی هستند که طی اعمال فرآیند مختلف، از ارزش غذایی و پروتئین و ویتامین های موجود در آنها محافظت می شود تا نهایتا این محصول را آنگونه که مفید است در اختیار دامداران قرار دهند.

تفاله گوجه فرنگی همان محصول است که در آخرین مرحله در روند تولید رب گوجه فرنگی از گوجه ها باقی خواهد ماند. این تفاله‌ها برای کارخانه های تولید رب گوجه به منزله دورریز تلقی می‌شوند، اما از آنجا که ارزش غذایی بالایی دارد و قیمت آن مقرون به صرفه تر است، بسیاری از دامداران خریدار این محصول هستند. تفاله های گوجه پس از آن که دیگر قابل استفاده نبودند کامل خشک می شوند و در بسته بندی های مختلف با قیمتی بسیار مناسب در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

بهترین روش استفاده از تفاله گوجه خشک شده

بهترین روش استفاده از تفاله گوجه خشک شده تفاله گوجه جز محصولاتی است که ارزش غذایی بالایی دارد و به دلیل وجود مقادیر زیاد پروتئین در بین دامداران بسیار محبوب است، زیرا می تواند دام را علاوه بر تقویت برای مدت طولانی سیر نگه دارد. معمولاً دامداران علاقه دارند تا انواع تفاله را به صورت خشک شده تهیه کنند تا بتوانند آن را برای مدت طولانی تری نگهداری کنند. بسیاری از افراد پس از آنکه انواع تفاله خشک را خریداری کردند آن را در سوله ها و انبارهای متعددی نگهداری می‌کنند و هنگام استفاده با خیساندن و مرطوب کردن آنها می تواند بهترین خوراک را در اختیار دام خود قرار دهند.

تفاله خشک شده گوجه شامل پوست، تخمه و مقدار بسیار کمی از گوشت گوجه نیز می باشد. به طور کلی همه خواص گوجه به صورت یکجا در این تفاله های خشک شده موجود می‌باشد. تغذیه دام از تفاله ها اصلا کار سختی نخواهد بود و شما می توانید با حداقل زحمت و خیس کردن آنها در ظروف مشخص، خوراک دام خود را آماده نمایید.

صادرات بهترین تفاله گوجه خشک شده مرغوب

صادرات بهترین تفاله گوجه خشک شده مرغوب همواره بسیاری از دامداران سعی دارند تا محصولات مقوی را برای تغذیه دام خود خریداری کرده و استفاده نمایند. از بهترین خوراکی‌هایی که دامداران می‌توانند برای دام تهیه کنند، توفاله محصولاتی مانند هویج، زیتون و گوجه خشک شده نیز می‌باشد. خرید این محصولات در کنار صرفه اقتصادی می تواند تغذیه مفید و مقوی برای دام و طیور به شمار آید که بر سلامت و پروار شدن آنها نقش مهمی ایفا نماید. فروش تفاله گوجه در کنار سایر محصولات، می تواند برای تولیدکنندگان این محصول سود چشمگیری نیز داشته باشند.

در کشور ما کارخانه‌های زیادی وجود دارد که در شماره صنایع غذایی قرار می گیرند، این مراکز در کنار محصولات مختلفی که تولید می‌‌کنند، تفاله ها و مازاد محصولات گوناگون را بصورت خشک شده در اختیار متقاصیان قرار می‌دهند. این محصولات نه تنها در بازارهای داخلی بلکه به خارج از کشور نیز صادر می‌گردد. به عنوان مثال تفاله زیتون، تفاله هویج، تفاله خرما، سیب، جو و غیره جزو پرمخاطب‌ترین تفاله‌هایی هستند که به خارج از کشور صادر می‌شوند و تفاله گوجه صادراتی یکی از بهترین آنها نیز می‌باشد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید