مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده انواع تفاله مخصوص خوراک دام

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع تفاله مصرفی مخصوص خوراک دامنرخ انواع تفاله مخصوص خوراک دام

انواع تفاله خوراک دام به شکل های متفاوت در بازار موجود می باشد تا مشتری حق انتخاب داشته و با توجه به نیاز خود، مناسب ترین مورد را انتخاب نماید.
دوستان ارجمند با تهیه محصولات مورد نظر خود از بهترین فروشنده انواع تفاله مخصوص خوراک دام، با توجه به سابقه درخشانی که در این زمینه دارد، کالایی ایده آل را بدست می آورند تا به خوبی از ویژگی های مثبتی که دارد، در زمینه های گوناگون بهره برداری نموده و از این طریق رویکرد محشری را رقم زده باشد.

فروشنده انواع تفاله مخصوص خوراک دام

انواع تفاله مصرفی مخصوص خوراک دام

انواع تفاله مصرفی مخصوص خوراک دام انواع تفاله مصرفی مخصوص خوراک دام با توجه به مواد اولیه بکارگیری شده در آن، در دسته بندی های گوناگون تر و خشک تقسیم می شود. در واقع عناصر بدست آمده از انگور، آلبالو و خرما به صورت خشک و چغندر قند، هویج، مرکبات و گوجه فرنگی به صورت ترکیب شده تر و خشک بهره برداری می شود تا نیاز های غذایی دام را با توجه به نوع آن، به خوبی برطرف ساخته باشد.

نسبت به نمونه های مشابه خارجی نه تنها از کیفیت برتری برخوردار است، بلکه هزینه های پایانی را نیز کاهش خواهد داد. وجود تنوع در عناصر نظیر پروتئین ها، مواد معدنی مانند آهن، کلسیم، فیبر، منیزیم، روی، فسفر و سایر موارد، کمک می کند تا گوارش دام به سادگی رقم خورده و جیره لذیذی در اختیار او قرار گیرد.

این موضوع کمک می کند تا افزایش حجم ماهیچه در بازه زمانی کوتاه تری شکل گیرد. هم چنین تولید مثل نیز ساده تر شده و قدرت شیردهی در حیوان را ارتقا داده باشد. زمانی که هضم مواد به سادگی انجام می شود، از بروز بیماری های خطر آفرین در آینده پیشگیری صورت گرفته تا از اتلاف در انرژی و سرمایه دام دار ممانعت شود.

نرخ انواع تفاله مخصوص خوراک دام

نرخ انواع تفاله مخصوص خوراک دام برای دستیابی به آخرین قیمت انواع تفاله مخصوص خوراک دام ممتاز، می توانید تلفن همراه هوشمند خود را برداشته و با یکی از چندین شماره قید شده در سایت ارتباط برقرار نمایید. سوال های مطرح شده در ذهن خود را در خصوص نرخ پایانی، نحوه توزیع و ارزش غذایی تفاله ارائه شده پرسیده تا به جزئیات بیشتری از کالا دسترسی داشته باشید.

هم چنین به کمک مطالعه مقاله های علمی درج شده به تمام عناصر موجود در محصول دسترسی پیدا کرده تا خریدی رضایت بخش انجام شده باشد. نرخ پایین خوراک در کنار کیفیت برتری که دارد، منجر می شود تا دوست داران زیادی خواهان بهره برداری از ویژگی های برتر کالا بوده باشند. بسته بندی های ایمنی که محتوا دارد، از وارد شدن جریان هوا و بروز ضایعات احتمالی ممانعت به عمل می آورد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید