مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده انواع تفاله خوراک دام درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید...

بهترین مکان برای نگهداری از تفاله خوراک دام ترتفاوت تفاله خوراک دام با کنجاله دامی چیست؟تولید انبوه تفاله خوراک دام درجه یک

در بسیاری‌از صنایع مواد غذایی، گاهی پیش می‌آید که پس از درست کردن انواع مواد خوراکی از میوه‌جات، صیفی جات، گندم، جو و غیره پسماندی از آنها باقی می‌ماند که بازهم ارزش غذایی بالایی دارد. این صنایع پسماندهای خود را به‌عنوان دوریز هدر نمی‌دهند و آنها را جهت‌استفاده دام‌و‌طیور به سایر بخش‌های متقاضی ارسال می‌نمایند. تفاله خوراک دام درجه یک از همین مواد درست می‌شود و فروشندگان این محصول خوراک دام را بصورت بسته بندی شده در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

فروشنده انواع تفاله خوراک دام درجه یک

بهترین مکان برای نگهداری از تفاله خوراک دام تر

بهترین مکان برای نگهداری از تفاله خوراک دام تر بسیاری از مشاغلی که با دام و طیور سر و کار دارند خوراک آنها را نیز به صورت انبوه و در مقادیر بالا تهیه می‌کنند، به همین دلیل باید فضا و مکانی داشته باشند تا بتوانند از این مواد خوراکی بگونه‌ای مراقبت کنند که هیچ مشکلی برای آنها پیش نیاید. معمولاً خرید خوراک دام در مقادیر بالا انجام می شود تا بتوانند برای مدت زمان طولانی خوراک آنها را در اختیار داشته باشند و هیچ مشکلی برای آنها به وجود نیاید. با این وجود محیطی که تفاله و خوراک دام را در آن نگه می دارند باید متناسب با تر و خشک بودن آن باشد. معمولاً دامداران سعی دارند تا تفاله های خشک شده را برای دام خود خریداری کنند.

خرید تفاله های خشک سبب می شود تا شما بتوانید این محصولات را در هر فضای نگهداری کنید، ولی تفاله‌های تر باید در شرایطی قرار بگیرند که از فاسد شدن و تغییر شکل دادن در امان باشند. معمولاً سوله ها و انبار های سرپوشیده گزینه بسیار مناسبی هستند، البته باید این نکته را در نظر بگیرید که غذای دام و طیور باید از رطوبت و نور مستقیم خورشید نیز در امان باشند اینگونه می‌توانید برای مدت زمان طولانی این تفاله‌های خوراکی را نگهداری کنید.

تفاوت تفاله خوراک دام با کنجاله دامی چیست؟

تفاوت تفاله خوراک دام با کنجاله دامی چیست؟ شاید کلمه کنجاله دامی برایتان آشنا نباشد اما بسیاری از افرادی که در این زمینه فعالیت دارند می‌دانند که کنجاله دامی یکی از مواد خوراکی است که با ارزش غذایی بالایی که دارد می‌تواند در تغذیه دام و طیور بسیار تاثیر گذار باشد. بطور کلی کنجاله هایی که از مواد غذایی روغنی و سرشار از پروتئین تولید می‌شوند گزینه مناسبی برای خوراک دام بشمار می‌آیند. معمولاً دامداران سعی دارد که کنجاله ای را تهیه کنند که ارزش غذایی بالایی داشته باشد که بتواند علاوه بر سیر کردن دام تاثیرات مثبتی بر روند رشد و سلامت آنها داشته باشد.

برخی کنجاله‌ها حاوی پروتئین هستند که می‌توانند برای دام بسیار مفید باشند و آنها را برای مدت زمان بیشتری سیر نگه دارند، معمولاً دانه‌های روغنی مانند زیتون هم کنجاله های خوبی دارند. به طور کلی کنجاله از فشرده شدن و تراکم بالای تفاله محصولاتی مانند هویج، سیب، جو، زیتون و خرما تولید می‌شود که هر کدام از آنها می‌تواند تاثیر خوبی بر روند رشد دام داشته باشند و البته با طعم خوبی که دارند از بهترین و پرمصرف‌ترین خوراک دام بشمار می‌آیند.

تولید انبوه تفاله خوراک دام درجه یک

تولید انبوه تفاله خوراک دام درجه یک از آنجا که دام و طیور نقش مهمی در خوراک که ما انسان‌ها دارند، رشد و پرورش آنها بسیار حائز اهمیت است. رشد انواع دام با استفاده از تغذیه درست آنها اتفاق می‌افتد و آنها نیاز دارند تا محصولات غذایی مختلف را جهت رشد بهتر مصرف ‌کنند تا بتوانند نیاز بشر را برطرف سازند. به همین منظور بسیاری از صنایع غذایی پسماند خود را از تولیدات مختلف در اختیار مراکز دام پروری قرار می‌دهند.

بسیاری از صنایع تفاله دامی تر و خشک را در بسته بندی‌های مختلف در اختیار متقاضیان این محصول قرار می‌دهند. از تفاله‌های خوراکی که ارزش غذایی بالایی دارند می‌توان به تفاله گوجه، تفاله سیب، تفاله جو، تفاله خرما، تفاله زیتون و تفاله هویج اشاره کرد، که هر کدام از آنها در تولید انبوه با کیفیت بسیار بالا تولید می‌شوند. فروش تفاله دامی برای صنایع مختلف سبب دریافت سود خواهد شد و همچنین نیازه بسیاری از دامداران برای تامین خوراک دام هم بر طرف خواهد شد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید