مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده تفاله انگور خوراک دام

آنچه در این مقاله میخوانید...

مشخصات تفاله انگور خوراک داماستعلام قیمت تفاله انگور خوراک دام

یکی از فرآورده‌های کارخانه‌های تولید کنسانتره انگور در کشور تفاله انگور می باشد. این محصول می تواند برای تغذیه دام مورد استفاده قرار بگیرد و بخشی از نیازهای غذایی آن را تامین کند.
عرضه کننده تفاله انگور خوراک دام اقدام به ارائه بهترین این محصول با کیفیت عالی و قیمت ارزان نموده است و خریداران این محصول می ‌توانند به صورت عمده آن را درخواست نمایند تا در کوتاهترین زمان ممکن بعد از تایید سفارش به آدرس آنها ارسال شود.

عرضه کننده تفاله انگور خوراک دام

مشخصات تفاله انگور خوراک دام

مشخصات تفاله انگور خوراک دام تفاله انگور مورد استفاده برای تغذیه دام از ارزش غذایی نسبتاً بالایی برای این حیوانات برخوردار است. این محصول می تواند جایگزین مقادیری از دانه هایی همچون ذرت یا جو در تغذیه دام شود و بدین ترتیب هزینه تمام شده خوراک را کاهش دهد.

از مشخصات تفاله مذکور می توان به میزان انرژی موجود در این تفاله اشاره کرد که از کاه غنی شده نیز بیشتر است و از درصد فیبر قابل توجهی برخوردار است و این مسئله باعث می ‌شود که پدیده نشخوار در حیوان به طور مرتب انجام شود و به این ترتیب به سلامت دستگاه گوارش دام تضمین شود.

این محصول سرشار از انواع آنتی اکسیدان ها می باشد که نقش موثری در سلامت دام ایفا می کند. این محصول در دام باعث افزایش خوراکی آن می ‌شود و به دلیل نوع کربوهیدرات های موجود در آن که اغلب سریع الهضم هستند تولید انرژی نیز بیشتر خواهد بود.
در کل استفاده از تفاله انگور در خوراک دام می ‌تواند باعث کاهش هزینه خوراک و تغذیه شده و سود آوری واحد دامداری را افزایش دهد.

استعلام قیمت تفاله انگور خوراک دام

استعلام قیمت تفاله انگور خوراک دام تفاله انگور از جمله محصولاتی است که در کشور ما به فراوانی تولید می ‌شود و می ‌تواند به راحتی در تهیه خوراک دام مورد استفاده قرار بگیرد. این تفاله کاملاً خشک شده و سپس پودر می ‌شود و به راحتی با بقیه اجزای خوراک دام در کارخانه و واحدهای دامپروری مخلوط می شود.

برای اطلاع و استعلام قیمت تفاله انگور خوراک دام می توان به طور مستقیم با عرضه کننده آن ارتباط برقرار کرد و قیمت روز این محصول را جویا شد علاوه بر آن می توان از همین وب سایت نیز اطلاعات و مشخصات تفاله انگور را مطالعه نموده و ثبت سفارش آن را انجام داد.

برای استعلام قیمت این محصول راه های دیگری نیز وجود دارد که از جمله آنها می توان به تماس با عرضه کننده این محصول از طریق شماره تلفن های موجود در سایت اشاره کرد همچنین می‌توان از شبکه های اجتماعی که لینک آنها در همین سایت قرار دارد نیز برای استعلام قیمت آنلاین و لحظه ای از عرضه کننده این محصول اقدام نمود.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید