مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده بهترین تفاله گوجه ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید...

بررسی ارزاش غذایی تفاله گوجه درجه یکبهترین روش نگهداری از تفاله گوجه ترقیمت عرضه تفاله گوجه ارزان

عرضه کننده بهترین تفاله گوجه ارزان این محصول را با کیفیتی منحصر به فرد و درجه یک به صورت عمده در اختیار خریداران در سرتاسر کشور قرار می دهد، این محصول یکی از اصلی ترین خوراک های دام بوده که به دلیل قیمت مناسب و ارزش غذایی بالا مورد توجه دامداران واقع شده است، برای خرید تفاله گوجه باکیفیت با قیمتی ارزان از این مرکز عرضه کننده می توانید به شیوه غیر حضوری و از طریق این سایت اقدام نمایید.

عرضه کننده بهترین تفاله گوجه ارزان

بررسی ارزاش غذایی تفاله گوجه درجه یک

بررسی ارزاش غذایی تفاله گوجه درجه یک امروزه تفاله گوجه موارد استفاده زیادی در زمینه خوراک دام و طیور به خود اختصاص داده است، این امر به خاطر ارزش غذایی فراوان این محصول می باشد چرا که تفاله گوجه فرنگی درجه یک سرشار از مواد و املاحی است که وجود آنها در رشد بهتر و بیشتر دام و طیور تاثیرگذار خواهد بود، در نتیجه می توان تفاله گوجه فرنگی را به عنوان یک جایگزین مناسب در تغذیه دام مورد استفاده قرار داد.

جالب است بدانید تفاله گوجه درجه یک حاوی مقادیر زیادی پروتئین است بطوری که در این محصول حدود 25 درصد پروتئین خام وجود دارد، پروتئین اصلی ترین ماده برای خوراک دام بوده و برای رشد و سلامت آن بسیار مفید می باشد، تفاله گوجه غنی از ویتامین های آ و ب است که قادرند این مواد ضروری را برای بدن دام تامین کنند، در بسیاری از موارد این محصول به صورت خشک شده مورد استفاده قرار می گیرد.

هرچند که تفاله گوجه از نظر ارزش تغذیه ای و غذایی بسیار بالا و عالی می باشد اما باید توجه داشت که میزان مصرف آن برای دام و طیور با مشخص شده و دقیق باشد زیرا مصرف بی رویه و افراطی آن مشکلاتی را برای دام به وجود می آورد و ممکن است منجر به مرگ دام شود.

بهترین روش نگهداری از تفاله گوجه تر

بهترین روش نگهداری از تفاله گوجه تر با توجه به ارزش غذایی فراوان تفاله گوجه فرنگی استفاده از آن رواج گسترده ای یافته است و اکثر دامداران و پرورش دهندگان طیور از این ماده در خوراک دام و پرندگان بهره می برند، این محصول هم به صورت خشک و هم به شکل تر کاربرد دارد و در هر دو شکل در تغذیه دام و طیور بکار می رود، تفاله خشک گوجه فرنگی نیاز به شرایط نگهداری خیلی خاص ندارد اما تفاله تر گوجه به دلیل مرطوب بودن نیاز به دقت و رعایت اصول ویژه ای برای نگهداری آن دارد.

بهترین روش نگهداری از تفاله گوجه تر این است که آن را در مکانی کاملا سرد و خنک نگهداری کرد، برای این منظور نیاز به انبارهایی با دمای پایین و یا یخچال های مخصوصی است که بتوان از خراب شدن این محصول جلوگیری کرد، تفاله گوجه اگر مدتی در دمای محیط قرار بگیرد به سرعت کپک زده و فاسد می شود بطوری که دیگر برای استفاده دام مناسب نمی باشد.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که نگهداری تفاله گوجه تر نیاز به داشتن امکانات لازم و سردخانه های بزرگ و استاندارد دارد اما از آنجایی که فراهم کردن این شرایط غالبا بسیار سخت می باشد اکثر خریداران ترجیح می دهند تفاله گوجه را به صورت خشک شده خریداری کنند زیرا حمل و نقل راحت تری دارد و هم به آسانی می توان آن را انبار کرد.

قیمت عرضه تفاله گوجه ارزان

قیمت عرضه تفاله گوجه ارزان قیمت عرضه تفاله گوجه ارزان را می توانید از طریق این مرکز معتبر و شناخته شده شده استعلام کنید، در سایت تخصصی این مرکز لیست قیمت به روز این محصول قرار داده شده و بنابراین خریداران می توانند با اطلاع کامل از نرخ های روزانه تفاله گوجه نسبت به خرید عمده و کلی این محصول اقدام کنند.

قیمت تفاله گوجه در فصول گرم که گوجه فرنگی فراوان است ارزانتر و کمتر بوده ولی در سایر زمان ها کمی با افزایش قیمت همراه خواهد بود، از آنجا که مشتریان این محصول همواره در جستجوی تفاله گوجه با قیمت پایین تر هستند می توانند این محصول را به صورت انبوه در تابستان تهیه نمایند و بهترین قیمت را از این مرکز دریافت کنند.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید