مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه بهترین تفاله مخصوص خوراک طیور

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع تفاله مصرفی خوراک طیورقیمت انواع تفاله مخصوص خوراک طیور
عرضه بهترین تفاله مخصوص خوراک طیور

معمولا برای خوراک دام و طیور از دانه های ذرت و گندم استفاده می شود ولی امروزه با توجه به افزایش هزینه ها برای تغذیه طیور از تفاله بسیاری از محصولات کشاورزی مانند سیب و چغندر و غیره استفاده می شود که علاوه بر هزینه بسیار مناسب، بازدهی بالاتری نیز دارد. تفاله خوراک طیور به صورت کمپوست در بازار تمامی کشور ها وجود داشته و همگان می توانند به آن ها دسترسی داشته باشند.

عرضه بهترین تفاله مخصوص خوراک طیور

انواع تفاله مصرفی خوراک طیور

انواع تفاله مصرفی خوراک طیور تفاله مصرفی خوراک طیور می تواند از آبگیری انواع محصولات کشاورزی تهیه شود که در بین آن ها می توان از تفاله گوجه فرنگی، تفاله هویج، تفاله چقندر، تفاله شیرین بیان و تفاله سیب به عنوان بهترین تفاله خوراک طیور نام برد.

انواع تفاله های خوراک طیور در دو حالت خشک و تر در دسترس می باشد که در صورت استفاده از تفاله تر می بایست آن را به صورت روزانه تهیه و مصرف کرد ولی یکی از ویژگی های تفاله خشک امکان خرید آن به صورت عمده و مصرف در بازه های زمانی طولانی می باشد. محصولاتی که دارای تفاله خشک می باشند شامل خرما، انگور و آلبالو می باشد. برخی دیگر از محصولات مانند گوجه فرنگی هستند که می توان تفاله های آن را هم به صورت خشک و هم به صورت تر تهیه نمود.

در بین تفاله های مصرفی خوراک طیور، تفاله سیب بسیار مورد استفاده قرار می گیرد چرا که سیب دارای فیبر زیادی بوده و حجم سبکی دارد و به گوارش دام نیز کمک می کند. تهیه تفاله سیب توسط کارخانه جات آبگیری سیب انجام می شود و به صورت تفاله تر در دسترس می باشد.

البته تفاله های دیگر مانند تفاله گوجه فرنگی نیز به علت داشتن پروتئین علاوه بر فیبر مورد استفاده قرار می گیرد و همتنگونه که گفته شد می توان از آن به دو صورت تفاله تر و تفاله خشک استفاده کرد.

قیمت انواع تفاله مخصوص خوراک طیور

قیمت انواع تفاله مخصوص خوراک طیور برای خرید انواع تفاله های خوراک دام که معمولا از طریق آبگیری انواع محصولات کشاورزی به دست می آیند تنها کافیست تا به عمده فروشی های موجود در سراسر کشور مراجعه کنید. قیمت انواع تفاله معمولا توسط اتهادیه ها قیمت گذاری می شود ولی با این حال با خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه از مراکز تولید و پخش تفاله دام و طیور می توانید با مناسب ترین قیمت، بهترین کیفیت تفاله را خریداری نمایید.

امروزه به علت داشتن قیمت مناسب تفاله ها دیگر به ندرت از دانه هایی مانند دانه ذرت و گندم استفاده می شود و از این رو در هر جایی شما به راحتی می توانید به عمده فروشان این خوراک دسترسی پیدا کنید.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید