مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادر کننده تفاله گوجه مرغوب خشک شده

آنچه در این مقاله میخوانید...

ویژگی بارز تفاله گوجه خشک شده مرغوببررسی میزان مرغوبیت تفاله گوجه ترفروش انبوه تفاله گوجه مرغوب خشک شده

فروش تفاله گوجه مرغوب فرنگی امروزه ارزش اقتصادی زیادی پیدا کرده است و توانسته در انواع خوراک های دام و طیور استفاده شود. این محصول دارای انواع مواد مغذی،و معدنی،پروتئین ها،کربوهیدارت ،فیبر ها و مواد مورد نیاز بدن موجودات و…است.مزایا و ویژگی های آن عبارتند از: کیفیت بالا طعم ماندگار مواد لازم بدن مواد معدنی طبیعی و ارگانیک بودن بهداشتی بودن قیمت مناسب بسته بندی مختلف بسته‌بندی آسان حمل و نقل سریع و …. از این محصول میتوان به صورت پودر شده در انواع غذا ها و خورشت ها به عنوان لعاب دهنده غذا و خوشرنگ کننده غذا ها استفاده کرد.همچنین در انواع ترشی ها و مواد غذایی مخلوط استفاده می شود.

صادر کننده تفاله گوجه مرغوب خشک شده

ویژگی بارز تفاله گوجه خشک شده مرغوب

ویژگی بارز تفاله گوجه خشک شده مرغوب در تهیه انواع دسر ها ومیکس ها نیز استفاده شده و باعث افزایش جلوه و رنگ این محصولات میشود. علاوه بر این به همراه سبوس گندم،تفاله جو،تفاله زیتون، تفاله سیب،تفاله ذرت و… در انواع خوراک های دام خوراک های گوسفند،خوراک گاو،خوراک پرنده ها و حیوانات اهلی استفاده کرد.امروزه شرکت های تولیدی و بسته بندی زیادی در حال تولید و عرضه انواع خوراک های دام هستند که توانسته اند بخش زیادی از مصرف داخلی کشور را تامین کنند و علاوه بر این توانسته اند این محصول را با کیفیت بالا و مرغوبیت زیاد به سایر کشورهای جهان صادر کرده و فروش گسترده ای را به خود اختصاص دهند.

اگر شما هم به دنبال خرید خوراک مقوی و سرشار از انرژی و مواد معدنی هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از خوراک هایی است که در تهیه آنها از انواع تفاله های میوه ها و محصولات کشاورزی استفاده شده است.زیرا این محصولات نسبت به دیگر نمونه های خوراک ها دارای مواد معدنی بیشتر و کامل ترین هستند.

تفاله گوجه خشک مدل زیادی دارد صادرات تفاله گوجه بسیار رونق دارد تفاله گوجه تر بسیار لذیذ است

بررسی میزان مرغوبیت تفاله گوجه تر

بررسی میزان مرغوبیت تفاله گوجه تر تفاله گوجه فرنگی یکی از محصولات جانبی تولید “رب ها” است که بسته به روش “پردازش و ویژگی های گوجه فرنگی خام” شامل: نسبت های مختلف پوست دانه ها و مقدار کمی گوشت گوجه فرنگی است.

از نظر ترکیب شیمیایی ، به دلیل داشتن پروتئین خام بالا ، که حاوی 22-25 درصد پروتئین لیزین بالا است ، می توان از آن به عنوان منبع ارزان پروتئین در خوراک دام استفاده کرد. ترکیب شیمیایی خمیر گوجه فرنگی از نظر میزان رطوبت پروتئین خام چربی خام عصاره بدون نیتروژن فیبر خام خاکستر به ترتیب 4.28 است. محدودیت اصلی استفاده از این ضایعات در خوراک طیور ، میزان نسبتاً بالای فیبر موجود در این تفاله است.

البته بیشتر این الیاف در محفظه هستند که دسترسی به انرژی را کاهش می دهد. در یک آزمایش ، گوجه فرنگی به عنوان منبع غنی ویتامین E در غذاهای گوشتی استفاده شد. مشاهده شده است که استفاده از تفاله گوجه فرنگی در مقایسه با گروه کنترل (بدون تفاله) باعث افزایش ماندگاری گوشت پس از ذبح و کاهش فساد ناشی از لیپولیز در گوشت می شود. مطالعات اخیر نشان می دهد که تولید شیر با جایگزینی 15 درصد تفاله گوجه فرنگی در رژیم غذایی گاوهای شیری افزایش می یابد.

فروش انبوه تفاله گوجه مرغوب خشک شده

فروش انبوه تفاله گوجه مرغوب خشک شده تفاله گوجه به دلیل مصارف زیادی که برای دام دارد از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار است و به صورت عمده خرید و فروش می گردد و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

فروش عمده تفاله گوجه راهی برای دست یافتن خریدار و دامدار به حجم زیادی از این ماده غذایی می باشد به نحوی که می تواند نیاز دام خود را به خوبی برطرف نماید. فروش عمده این محصول به اشکال مختلف و مانند فروش حضوری و غیرحضوری انجام می شود و و فرد با در نظر گرفتن شرایط فروش این محصول می تواند آن را در بالاترین سطح کیفی و نازلترین قیمت خریداری کرده و از خرید آن به حاشیه سود بالایی دست پیدا نماید.

فروش این محصول به صورت آنلاین از طریق این سایت اینترنتی انجام می‌ شود و متقاضی در هر نقطه از کشور که باشد نیازی به مراجعه حضوری نداشته و می تواند در سریع‌ ترین زمان ممکن به حجم بالایی از این محصول دست پیدا نماید و کافی است که سفارشات خود را عرضه کرده تا بتواند آن را در بازه زمانی کوتاه درب منزل یا محل مورد نظر خود دریافت نماید.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید