مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادر کننده تفاله خشک گوجه فرنگی عمده

آنچه در این مقاله میخوانید...

راهنمای تولید تفاله خشک گوجه فرنگیپخش بهترین تفاله خشک گوجه فرنگی عمده

به عنوان یک واحد معتبر در زمینه صادرات انواع محصولات غذایی مشغول به فعالیت هستیم‌. همچنین به عنوان یک واحد صادرکننده تفاله خشک گوجه فرنگی عمده نیز مشغول به فعالیت می باشند و این محصول را در تناژهای بالا به بازارهای خارجی کشور عرضه نموده ایم. تولید تفاله خشک و عرضه آن در بهداشتی ترین شرایط ممکن از طریق مرکز ما انجام می‌شود و قیمت های ارائه شده ما نیز بسیار عالی و مناسب برای خرید عمده می باشند.

صادر کننده تفاله خشک گوجه فرنگی عمده

راهنمای تولید تفاله خشک گوجه فرنگی

راهنمای تولید تفاله خشک گوجه فرنگی انواع مختلف دستگاه‌های آبگیری صنعتی که آب گوجه فرنگی را به منظور تولید رب می‌‌گیرند تفاله های آن را به صورت جداگانه جمع‌ آوری می‌ کنند. این تفاله ها به صورت کاملاً خشک هستند و تمامی آب آنها به صورت کامل گرفته شده است به همین جهت نیز به آن ها تفاله خشک گفته می شود.

دستگاه های آبگیری که برای گرفتن آب گوجه مورد استفاده قرار می‌گیرند در دو نوع تسمه ای و گیربکسی موجود می باشند که هر کدام از آن ها کار کرد خود را دارند ولی وظیفه اصلی و مشترک آنها گرفتن آب گوجه و تولید رب می باشد. وقتی که رب به صورت کامل تولید شد تفاله‌های گوجه که شامل پوسته و دانه های گوجه هستند بدون هیچ گونه رطوبت و با کمترین درصد رطوبت انباشته می شوند.

این تفاله ها باید به صورت کاملاً بهداشتی جمع‌آوری شوند و تهویه در آنها وجود داشته باشد تا دچار کپک زدگی نشوند. این محصولات چه به صورت خوراکی و چه به صورت خوراک دام مورد استفاده قرار بگیرند باید دارای حداقل رطوبت باشند و در یک فضای کاملاً استاندارد خشک شوند. البته لازم به ذکر است که اگر قرار باشد تا تفاله های گوجه مورد مصرف خوراکی قرار گرفته باشند باید میزان رطوبت آنها نیز به حداقل خود رسیده باشد و کاملاً خشک باشند.

انواع این تفاله ها که به منظور خوراک دام مورد استفاده قرار می گیرند برای دام های پرواری و دام های شیرده کاملاً مناسب هستند به خصوص که برای انواع دام‌های پرواری از این تفاله ها به عنوان مکمل غذایی استفاده می کنند. انواع تفاله خشک دامی به منظور استفاده برای دام های شیرده نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

بهتر است بدانید بسیاری از مواقع اگر تفاله های گوجه فرنگی خشک شوند می توان از آن ها برای انواع مصارف مختلف از جمله طعم دادن به خورشت، طعم دادن به مایه جوجه کباب و همچنین به منظور رنگ دادن به انواع مختلف خوراکی های دیگر استفاده کرد. بسیاری از اوقات این تفاله ها را به منظور تولید انواع رنگهای خوراکی نیز مورد استفاده قرار می‌دهند.

پخش بهترین تفاله خشک گوجه فرنگی عمده

پخش بهترین تفاله خشک گوجه فرنگی عمده ما به عنوان یک واحد پخش تفاله خوراک دام اقدام به توزیع انواع تفاله های گوجه فرنگی به صورت عمده نموده‌ایم. این محصول دارای ویژگی های کیفی بسیار عالی می باشند و سرشار از انواع مواد معدنی همچون پتاسیم هستند به همین جهت کاملاً مناسب برای انواع مختلف دام های صنعتی و سبک و سنگین می باشند.

در صورتی که نیاز به داشتن تفاله های دامی برای تغذیه دام های خود دارید می توانید به سهولت از طریق برقرار کردن ارتباط با مرکز فروشگاهی ما این محصول را به صورت عمده و مستقیم خریداری نمایید. خرید عمده این نوع تفاله برای مدت زمان طولانی ممکن است برای شما هزینه بر باشد و نگهداری آن کار آسانی نباشد.

لذا می توانید به صورت غیر حضوری به راحتی این محصول را به صورت روزانه خریداری کنید و آن را در مکان مورد نظر خود تحویل بگیرید این تفاله ها به گونه‌ای بسته بندی و برای شما ارسال شده اند که هیچ گونه مشکلی اعم از کپک زدگی و یا مشکلات بهداشتی برای آنها پیش نخواهد آمد و در سلامت ترین حالت ممکن خود خواهند بود. و بهترین بازدهی را برای انواع دام های سبک و سنگین و شیرده و پرواری برای شما خواهند داشت.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید