مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادر کننده تفاله جو بسته بندی ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید...

تفاله جو بسته بندی مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟بهترین روش برای بسته بندی کردن تفاله جو خشکخرید مستقیم تفاله جو بسته بندی ارزان

صادر کننده تفاله جو بسته بندی ارزان بهترین کیفیت را به کشورهای خارجی صادر می کند. این محصول صادراتی از طریق این سایت نیز به تمامی مردم عزیز ارسال می گردد.صادرات تفاله جو به کشور عراق از بیشترین تقاضا برخوردار است. قیمت جو دامی باکیفیت در بوکان که از طریق فروشگاه مجازی و قانونی اینترنتی این سایت معتبر عرصه نی گردد بسیار مناسب تر و ارزان تر می باشد. مرکز فروش و توزیع جو دام با کیفیت عالی از طریق این سایت معتبر فروش با تمامی مشتریان عزیز ارتباط برقرار می نماید. این نمایندگی تولید کننده جو دامی مرغوب در مصارف خوراک دام جهت افزایش شیردهی دام و خوراک مکمل و مخلوط با کاه توانسته جایگزین مغذی و ارزان بجای یونجه باشد.تفاله جو دامی کیفیت گوشتی را بالا میبرد.

صادر کننده تفاله جو بسته بندی ارزان

تفاله جو بسته بندی مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

تفاله جو بسته بندی مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟ تفاله جو بسته بندی مرغوب علاوه بر اعتبار برند و دارا بودن شناسنامه معتبر محصول و کیفیت و تازگی دارای ویژگی های دیگری هم هست.مواد مغذی موجود در جو دامی را موارد زیر تشکیل می دهد:

  • سرشار از آهن است
  • سرشار از کلسیم و منیزیم است
  • سرشار از اسید فولیک است
  • غنی از پروتئین های تقویت کننده و رشد دهنده های گوشتی است
  • حاوی بیست و یک اسیدآمینه است
  • ید و روی دارد
  • سرشار از فیبر است

دامپروران و پرورش دهندگان چهارپایان و طیور این گونه از محصولات را جهت تغذیه دام ها و طعم دهی به غذاهای حیوانات نگهداری شونده خود با حجم بالا در یک مدت زمان خریداری نموده و آن را در مکان خشک و خنک در انبار برای سالیان متمادی ذخیره می کنند. جو دامی با داشتن درصد فیبر به عنوان مهم ترین منبع تامین فیبر شناخته می شود. از آنجا که این محصولات پروتئین، فیبر و انرژی تأمین می کنند، می توانند در انواع رژیم های غذایی مفید باشند.

پروتئین موجود در دانه های جو می تواند بخش قابل توجهی از پروتئین های اضافی را تأمین کند. علاوه بر این، آنها فیبر و فله مورد نیاز را در رژیم های نشخوارکنندگان و اسب ها تأمین می کنند. تفاله و دانه های جو کنجاله زیتون و سایر محصولات نیز به گوسفندان و طیور خورانده می شود.

کیفیت عالی جو دامی و طعم بی نظیر آن در مخلوط غذاهای دامی موجب شده تا کیفیت رشدی و کیفیت گوشتی دام ها افزایش پیدا کند و دام هایی سالم همراه با تغذیه عالی و گوشتی سالم را تحویل دهد. کارخانه تولید بهترین نوع جوها را که تصفیه شده می باشد در بهترین شرایط ممکن با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا تهیه نموده و روانه بازارهای فروش می نماید‌ جو دامی یکی از ارزان ترین خوراک برای دام به شمار می آید که سرشار از منابع معدنی می باشد، یکی از انواع تغذیه های مغذی که به عنوان خوراک دام امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، جو می باشد زیرا این خوراک مصرفی دام علاوه بر این که از قیمت بسیار ارزانی برخوردار می باشد دارای درصد بالایی فیبر و پروتئین بوده و به همین دلیل نیز در حال حاضر به عنوان یکی از مهم ترین جایگزین های انواع غلات به شمار می آید و با این تفاوت که از قیمت بسیار کمتری برخوردار می باشد. ک

بهترین روش برای بسته بندی کردن تفاله جو خشک

بهترین روش برای بسته بندی کردن تفاله جو خشک بهترین روش برای بسته بندی کردن تفاله جو خشک را در موارد زیر می توان نام برد:

  1. درون پلاستیک های سفید که درب آن کاملا پلمپ شده باشد و راهی برای ترکیب شدن با اکسیژن نداشته باشد
  2. درون کیسه های سر بسته

مراحل بسته بندی تفاله جو خشک حتما بهتر است از طریق دستگاه هایی صورت بگیرد که سر پلاستیک یا کیسه های حاوی جو را به هم وصل کند ولی اگر دستگاه وجود نداشت می شود با دست گره زد تا هیچ میکروارگانیسمی از بیرون وارد بسته ها نشود.کارشناسان بازار جو در این شرکت فروش مفتخرند که به عنوان یکی از مهم ترین منابع اصلی عرضه مستقیم تفاله جو دامی با بهداشتی ترین نوع بسته بندی و با قیمت کاملا رقابتی در حال تامین نیاز بسیاری از مراکز پرورش دام می باشند و آماده ی ارائه ی راهنمایی و مشاوره برای خرید جو دامی به متقاضیان و مشتریان می باشند.

خرید مستقیم تفاله جو بسته بندی ارزان

خرید مستقیم تفاله جو بسته بندی ارزان عرضه مستقیم تفاله جو دامی بدون واسطه از طریق این سایت معتبر هم اکنون به کلیه نقاط کشورمان در حال انجام است. فروشنده بهترین جو دامی محصولی بی نظیر و کاملا بهداشتی و سالن و مغذی را برای پرورش دام های شما در حجم های مختلف و به صورت کمترین قیمت ممکن و خریدی از نوع اینترنتی با سایتی قانونی در اختیار شما عزیزان حتی در دورافتاده ترین مناطق کشور قرار می دهد.

انواع تفاله جو مرغوب دامی در این مرکز فروش وجود داشته و مشتریان عزیز می توانند هر نوع از آن را با مشورت کارشناسان خبره ما سفارش دهند. سفارش جو دامی، با کیفیت سفارش خوراک دام به علت پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات امروزه به آسانی صورت می گیرد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید