مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات بهترین تفاله زیتون دامی ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید...

همه چیز درباره مزایای تفاله زیتون دامیبررسی مشخصات مهم تفاله زیتون دامیپخش کنندگان بهترین تفاله زیتون دامی ارزان

صادرات بهترین تفاله زیتون دامی ارزان از طریق چه مراکزی در کشور صورت می گیرد؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید دلایل افزایش مصرف تفاله زیتون در سال های اخیر چیست؟ به طور یقین می توان پاسخ این سوال را تامین مواد غذایی ارزشمند و صرف هزینه کمتر برای دامپروری ها معرفی نمود که در ادامه قصد داریم به توضیح مفصل این محصول ارزشمند بپردازیم.

صادرات بهترین تفاله زیتون دامی ارزان

همه چیز درباره مزایای تفاله زیتون دامی

همه چیز درباره مزایای تفاله زیتون دامی در ابتدا لازم است به اطلاعتان برسانیم که کمبود جیره غذایی برای دام ها یکی از معضلات اصلی دامداری می باشد و یکی از دلایل مهم این امر شرایط آب و هوایی کشور و عدم توانایی در تولید علوفه کافی متناسب با جمعیت دام ها می باشد.
کمبود جیره غذایی و قیمت های گزاف علوفه در سال های اخیر باعث از بین رفتن بسیاری از دامداری ها شده است و به همین دلیل صنعت دامپروری به دنبال پیدا نمودن علوفه های جایگزین برای گندم، جو، ذرت و … می باشد که از این میان می توان به تفاله میوه هایی همچون زیتون، انگور، سیب و … اشاره نمود.

هریک از این تفاله ها دارای ویژگی های منحصربفرد خود هستند که در ادامه قصد داریم به بررسی اجمالی تفاله زیتون بپردازیم:

تفاله زیتون از گوشت و هسته این دانه روغنی که از پسماند کارخانجات روغنگیری بدست می آید، تشکیل شده است و خمیری شکل می باشد
مصرف تفاله زیتون برای پرورش دام ها مزایای بسیاری دارد که از جمله مهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خوش خوراک بودن و در نتیجه پروار شدن سریع دام ها
  • افزایش شیر در دام های شیرده
  • بهبود دهنده عملکرد دشتگاه گوارش دام ها
  • قیمت مناسب و مقرون بصرفه

پس اگر شما جزو دامداران کشور هستید و به دنبال راهی برای افزایش کیفیت محصولات دامپروری خود و در عین حال کاهش هزینه ها می باشید، پیشنهاد می کنیم، مصرف این محصولات غنی را در جیره غذایی دام های خود قرار دهید و از نتایج مصرف آن شگفت زده شوید.

بررسی مشخصات مهم تفاله زیتون دامی

بررسی مشخصات مهم تفاله زیتون دامی با توجه به مزایایی که درباره تفاله زیتون درجه یک برای دام ها در بالا اشاره نمودیم، خوب است در ادامه به معرفی مواد غذایی ارزشمند موجود در این تفاله دامی بپردازیم تا شما بتوانید با اطلاعات کافی و علمی انتخاب کنید:

  • داشتن فیبر که باعث تنظیم گوارش دام ها می شود.
  • داشتن امگا 3
  • چربی
  • پروتئین
  • پتاسیم
  • آهن
  • روی
  • و …

همه این مواد وقتی در جیره غذایی دام ها قرار می گیرند، طبیعتا باعث بالا رفتن کیفیت محصولات دامی همچون شیر و گوشت آن ها می شوند و به همین دلیل در دامپروری مدرن، مصرف این محصولات بسیار پرطرفدار است چرا که علاوه بر صرفه اقتصادی، بازخوردهای بسیار خوبی بر روی دام ها داشته که می تواند برای هر دامداری، ارزشمند باشد.

البته پیشنهاد می کنیم که این محصول را به طور خشک خریداری کنید تا بتوانید مدت زمان بیشتری آن را نگهداری نمایید چرا که تفاله زیتون مرطوب بوده و ممکن است در زمان کوتاه دچار فساد شود و همین امر دامداری ها را با ضرر و زیان مالی مواجه می سازد.

پخش کنندگان بهترین تفاله زیتون دامی ارزان

پخش کنندگان بهترین تفاله زیتون دامی ارزان آیا مراکز پخش تفاله زیتون صادراتی را می شناسید و با راه های ارتباطی آن ها آشنایی دارید؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این مراکز به صورت گسترده ای در سراسر کشور به صورت حضوری و آنلاین فعالیت دارند و برای سهولت دسترسی مشتریان خود، امکان خرید آنلاین را از طریق سایت های معتبر فراهم نموده اند.

تفاله زیتون ارزان در این مراکز با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان داخلی و خارجی قرار می گیرد و شما می توانید بدون صرف وقت زیاد در هرکجا که هستید، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار نموده و بعد از مشاوره رایگان و مشاهده لیست قیمت، خرید خود را با اطمینان هرچه بیشتر انجام دهید.

پس وقت را تلف نکنید و همین حالا با مراجعه به سایت فروش ما، سفارش خود را ثبت نموده و محصول باکیفیت را در زمان کوتاه تحویل بگیرید.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید