مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت پخش تفاله خوراک دام عمده

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع تفاله مصرفی در خوراک دامسفارش عمده تفاله سیب خوراک دام

امروزه استفاده از تفاله در خوراک دام ها، یکی از روش های عالی برای کاهش هزینه های خوراک دامی می باشد. تفاله ها تمام مواد مورد نیاز دام ها را تامین می کنند از این رو بازار پسندی عالی دارند.

این شرکت پخش، تفاله خوراک دام عمده را در کیفیت بالا و قیمت های مقرون به صرفه روانه بازار فروش در سراسر کشور می کند تا دامداران در تامین خوراک دام با توجه به قیمت های زیاد آن دچار مشکل نشوند.

شرکت پخش تفاله خوراک دام عمده

انواع تفاله مصرفی در خوراک دام

انواع تفاله مصرفی در خوراک دام همان طور که می دانیم از مهم ترین روش ها برای افزایش بهره وری واحد های دامی، مدیریت تغذیه آن ها می باشد. از این رو یافتن منابع ارزان قیمت مواد خوراکی یک راهکار اساسی در کاهش هزینه های پرورش دام ها محسوب می شود. هزینه های مربوط به دام که شامل علوفه، یونجه و غیره می باشد، بیشترین سهم را در بین هزینه های تمام شده پرورش دام ها دارد.

امروزه استفاده از درصد مشخص تفاله ها همراه علوفه اصلی، در کاهش هزینه های خوراک دام بسیار تاثیر گذار هستند. درصد عمده از محصولات کشاورزی که اصطلاحا به آن ها محصولات فرعی صنایع کشاورزی نیز گفته می شود، برای تغذیه انسان ها مناسب نمی باشند و پس از فرایند هایی که روی آن ها انجام می گیرد مناسب برای تغذیه دام ها می شوند به این محصولات تفاله گفته می شود.

تفاله ها را می توان از بسیاری مواد غذایی و کشاورزی همچون سیب، بادام درختی، زیتون، چغندرقند، جو، هویج، گوجه فرنگی و غیره تهیه کرد که تفاله های هر کدام از این محصولات دارای ویژگی های خاص خود می باشند.

تفاله شیرین بیان جزو خوش خوراک ترین تفاله ها برای دام ها می باشد که سرشار از پروتئین است. با توجه به قیمت پایین این محصول بسیار مناسب برای کاهش هزینه جیره غذایی دام ها و افزایش تولید این نشخوار کنندگان می باشد. این تفاله در ابتدا باید به میزان 10 درصد با علوفه اصلی مخلوط گردد و پس از چند روز می توان بالای 40 درصد نیز در جیره غذایی دام ها، استفاده شود.

یکی دیگر از تفاله ها، تفاله سیب دام می باشد که معمولا توسط کارخانه های فرآوری این محصول به بازار عرضه می گردد. معمولا از سیب هایی که برای مصارف آبمیوه، کمپوت و طعم دهنده و غیره استفاده می کنند، پسماند هایی به جا می ماند که قابلیت مصرف برای انسان را ندارند. این محصولات به دلیل سرشار بودن از ویتامین و پروتئین و برای جلوگیری از اتلاف آن ها، پس از فرآیند خشک شدن که روی پسماند ها صورت می گیرد، مناسب برای مصرف دام ها می شوند.

سفارش عمده تفاله سیب خوراک دام

سفارش عمده تفاله سیب خوراک دام تفاله سیب بیشترین میزان تقاضا را بین دامداران برای افزایش شیردهی و پروار بندی دام ها دارد. انواع مختلفی از تفاله ها در این مرکز فروش موجود می باشند که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی هستند و دامداران یا مشتریان این محصول می توانند آن را بر حسب نیاز خود خریداری کنند. سفارش خوراک دام به صورت عمده توسط این سایت انجام می گیرد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید