مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت فروش تفاله سیب درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید...

بررسی میزان مصرف مجاز تفاله سیب درجه یکعوامل موثر بر کیفیت تفاله سیب درجه یکتولید کننده بهترین تفاله سیب درجه یک

در حال حاضر تفاله سیب یکی از انواع جیره های غذایی محسوب می شود که در برنامه غذایی دام و طیور از خواص و کاربرد زیادی برخوردار بوده و نیز تفاله سیب به دلیل ارزش غذایی فراوانی که دارد به وزن گیری دام و طیور کمک بزرگی می کند که امروزه شرکت فروش تفاله سیب درجه یک توانسته آن را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار دامداران و مشتریان خود قرار دهد تا آن ها بتوانند از طریق مراکز مختلف در سراسر کشور بسته به نیاز و سرمایه خود آن را خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

شرکت فروش تفاله سیب درجه یک

بررسی میزان مصرف مجاز تفاله سیب درجه یک

بررسی میزان مصرف مجاز تفاله سیب درجه یک

همان طور که گفته شد تفاله سیب تازه و درجه یک، از مرغوب ترین و خوش خوراک ترین تفاله های تولید داخل کشور است که امروزه با تولیدات گسترده ای که در این زمینه انجام می شود توانسته علاوه بر نیاز بازار داخلی نیاز اکثر بازارهای خارجی را فراهم آورد و نیز به اقتصاد کشور کمک بسیاری نماید.شایان ذکر است این محصول عمده با وجود مواد مغذی و مقوی که در خود نهفته دارد می تواند به سلامت دام و طیور و همچنین وزن گیری آن ها کمک نماید زیرا تفاله سیب دارای ارزش غذایی فراوان می باشد و باعث شده مشتریان زیادی از آن سوی مرزها را متوجه خود سازد.

تفاله سیب یکی از تفاله های پرخاصیت و پرمصرف در صنعت دامداری می باشد که با توجه به خواص و ارزش غذایی فراوانی که برای دام ها دارد علاوه بر وزن گیری سبب افزایش میزان شیر دامها می شود در صورتی که بهتر است هنگام استفاده از آن برای دام های کوچک با ترکیبات دیگری مانند تفاله چغندر و سایر علوفه ها استفاده شود زیرا تفاله سیب دیر هضم می شود در صورتی که برای دام های بزرگ احتیاجی به ترکیبات ندارد.

عوامل موثر بر کیفیت تفاله سیب درجه یک

عوامل موثر بر کیفیت تفاله سیب درجه یک

همواره قرار دادن تفاله سیب در جیره غذایی دام ها از فواید و مزیت های زیادی برخوردار می باشد که عوامل موثر و مفیدی بر کیفیت تفاله سیب درجه یک دخالت دارند که عبارتند از: استفاده از انواع سیب های سالم و طبیعی، بسته بندی تفاله ها، تنوع طعم و مزه و رنگ آن می باشد که از اهمیت ویژه ای در سلامت دام و طیور برخوردار بوده و مشتریان زیادی را در بر گرفته است.

باید خاطر نشان کرد که تفاله سیب مرغوب از خصوصیات و مزایای خاصی برخوردار می باشد که به مواردی چند در مورد ان اشاره می کنیم:

  1. تفاله سیب مرغوب بر گرفته از انواع سیب های درختی سالمو طبیعی می باشد.
  2. دارای طعم فوق العاده عالی و بوی بد نمی دهد و نیز رنگ تفاله خیلی تیره نیست.
  3. این محصول عمده مطابق با استانداردهای روز دنیا به طور کاملا بهداشتی تولید می شود.
  4. به دلیل کیفیت بالا از میزان تقاضای زیادی با حجم بالا توسط کشورهای بیگانه برخوردار می باشد.
  5. این تفاله دارای خواص آنتی اکسیدانی و غنی از انواع ویتامین، پروتئین و مواد معدنی مغذی است که در صنعت دام و طیور از خواص و کاربرد زیادی برخوردار بوده و مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است.

تولید کننده بهترین تفاله سیب درجه یک

تولید کننده بهترین تفاله سیب درجه یک

همواره شرکت تولید تفاله سیب درجه یک، برای تهیه و تولید این محصول غذایی با ارزش برای دام و طیور را با گرفتن آب سیب از طریق دستگاه های صنعتی مدرن و دانش روز و همچنین نیروی متخصص و نیروی انسانی ماهر و با تجربه در این زمینه با کیفیت بالا تولید و نیز به سورت بسته بندی های حجیم و فشرده روانه بازارهای جهانی می نمایند که از لحاظ اقتصادی برای کشور بسیار حائز اهمیت می باشد.

باید خاطر نشان کرد که انواع تفاله سیب درختی جهت کاربرد در صنعت دامپروری امروزه از استقبال چشمگیری در بازارهای جهانی برخوردار بوده که باعث شده با بالاترین درجه کیفیت و نازل ترین قیمت در حجم و تناژ بالا به اکثر کشورهای دنیا صادر گردد که صادرات نقش عظیمی در روند تولیدات و اقتصاد کشور داشته و باعث شده مشتریان زیادی را به خود اختصاص دهد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید