مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت عرضه تفاله گوجه دامی مرغوب

آنچه در این مقاله میخوانید...

ویژگی بارز تفاله گوجه دامی مرغوبراهنمای استفاده از تفاله گوجه دامی مرغوبپخش کننده انواع تفاله گوجه دامی مرغوب

قطعا شما نیز می‌ دانید که بسیاری از پرندگان، خزندگان، ماهی‌ ها و از این قبیل حیوانات می‌ توانند باید از حشرات تغذیه کنند. اما پستانداران اکثر از گیاه ها و علوفه استفاده می کنند . تفاله گوجه دامی مرغوب نیز تغذیه ای مناسب برای این گونه جانوران و حیوانات است . قصد داریم در ادامه ی مطلب با ویژگی های تفاله گوجه دامی بیش تر آشنا شویم . هم چنین خواهیم گفت که مزیت های تفاله گوجه دامی چیست؟ چگونه تهیه می شوند و چه مزایایی دارند ؟ پس تا ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

شرکت عرضه تفاله گوجه دامی مرغوب

ویژگی بارز تفاله گوجه دامی مرغوب

ویژگی بارز تفاله گوجه دامی مرغوب همان‌ طور که می‌ دانید خوراک دام صادراتی ویژگی ‌ها و هم چنین خصوصیت ‌های مربوط به خود را دارد که در ادامه ی مطلب به انواع مختلف آن بیش تر خواهیم پرداخت . کشور ما ایران تاریخچه ی زیادی در خصوص پرورش انواع دام و پرورش چهار پایان دارد که این ‌موضوع باعث وجود بسیاری از تغذیه ها متناسب با نوع خواستار جانوران مختلف شده‌ است.

کالری تفاله دامی به گونه ای ست که نیاز بدن دام را بر طرف کرده و به خوبی پرورش می یابد . در ادامه ی مطلب قصد داریم به مزایا ی تفاله دامی بپردازیم : تفاله گوجه دامی در مزارع تهیه می شود بنا بر این بهداشتی تر است . جو به خوبی آسیاب می شوند. اندازه ی تفاله ها مناسب با میزان نیاز دام است.جا به جایی و انبار کردن آن آسان تر است . تفاله گوجه خشک می باشد در نتیجه رطوبت تفاله دامی پایین است که باعث ماندگاری شده و به نسبت دیر تر خراب می شود . پس به همین دلیل دو الی سه ماه ماندگاری دارد . در بخش مقدمه گفتیم که تفاله گوجه به‌ عنوان غذا و خوراکی غنی برای جانوران استفاده می‌ شود.

راهنمای استفاده از تفاله گوجه دامی مرغوب

راهنمای استفاده از تفاله گوجه دامی مرغوب به طور کلی تفاله خوراک دام و طیور انواع زیادی دارد که تفاله گوجه دامی یکی از انواع آن است . تفاله جو ، تفاله سیب ، تفاله خرما ، تفاله زیتون ، تفاله هویج و از این قبیل خوراک ها برای تغذیه بسیاری از دام ها مناسب بوده و سالانه میزان زیادی از این نوع خوراک تهیه و توسط دام داران خریداری می شود.

امید است که با همت مسئولین کشور به مشکلات و مانع های صادر کنندگان و بازرگانان کشور رسیدگی شود تا موانع تولید ملی کشور برداشته شود . بی شک می توانیم به چرخه اقتصاد کشور و اشتغال زایی برای جوانان این مرز و بوم کمک های شایانی کنیم . تفاله گوجه به دلیل این‌ که می‌ تواند حجم زیادی از مواد آلی را به خود جذب کند تغذیه‌ ای مناسب برای انواع جانوران گیاه خوار و دامی ست . ادامه ی مطلب به طریقه های خرید و فروش انواع تفاله دامی ، صادرات این کالا ها و موانع صادراتی سد راه آن خواهیم پرداخت . پس تا ادامه ی مطلب همراه ما باشید.

پخش کننده انواع تفاله گوجه دامی مرغوب

پخش کننده انواع تفاله گوجه دامی مرغوب همان طور که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم ، تولید و توزیع تفاله گوجه دامی مرغوب علاوه بر بر طرف سازی نیاز در داخل کشور ، به کشور های همسایه و اقصا نقاط دنیا نیز صادر می گردد . این امر شرکت های بزرگ بازرگانی زیادی را به صادرات تفاله گوجه باکیفیت تشویق کرده است . تفاله گوجه دامی به نسب دیگر غذا هایی که برای دام ها در نطر گرفته می شود از سلامت بیش تری برخوردار می باشد.

برای خرید انواع تفاله گوجه دامی مرغوب و درجه یک به صورت اینترنتی می توانید با مراجعه به وب سایت های داخلی مربوطه این محصول مرغوب را سفارش دهید . هم چنین برای خرید حضوری می توانید از نشانی های درج شده در سایت های اینترنتی از نشانی مراکز فروش و هم چنین قیمت تفاله ی گوجه دامی مطلع شوید . ما ایرانیان می بایست با خرید محصولات داخلی به کسب و کار های ملی توسعه ببخشیم .

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید