مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت عرضه تفاله سیب درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید...

بررسی ترکیبات شیمیایی تفاله سیب درجه یکعوامل موثر بر کیفیت تفاله سیب درجه یکپخش کننده بهترین تفاله سیب درجه یک

شرکت عرضه تفاله سیب درجه یک این محصول را با قیمتی مناسب در اختیار دامداران و مرغداران قرار می دهد. تفاله سیب یکی از بهترین تفاله ها برای خوراک دام محسوب می شود. از آنجا که تهیه دانه ها و علوفه های خوراک دام پر هزینه می باشند، دامداران می توانند از این محصول در کنار علوفه و دانه های دیگر برای کاهش هزینه ها استفاده کنند.

شرکت عرضه تفاله سیب درجه یک

بررسی ترکیبات شیمیایی تفاله سیب درجه یک

بررسی ترکیبات شیمیایی تفاله سیب درجه یک همان طور که می دانید خواص پوست سیب از خود سیب بیشتر است و از آنجا که تفاله سیب بیشتر، شامل پوست سیب می شود، تفاله سیب با داشتن ترکیبات شیمیایی مناسب خواص زیادی برای دام و طیور دارد، از جمله این که تفاله سیب فیبر فراوانی دارد و این باعث بهبود گوارش دام می گردد. پکتین یکی دیگر از مواد موجود در تفاله سیب می باشد که این ماده برای دام های بزرگسال مفید است اما باید دقت شود دام های کوچک که معده آن ها حساس تر است از این تفاله تا زمان بزرگسالی استفاده نکنند ، البته دام ها هنگامی که کوچک هستند از بسیاری از علوفه ها هم نمی توانند استفاده کنند چون هضم این مواد برای دام های کوچک دشوار می باشد.

در ضمن ماده شیرین موجود در سیب باعث می شود دام رغبت بیشتری برای خوردن این تفاله ها پیدا کند و این باعث وزن گیری دام می شود. همچنین وجود ویتامین ها و مواد معدنی موجود در ترکیبات تفاله سیب باعث رشد بهتر دام می شود. یاد آوری می شود تفاله سیب پروتئین قابل توجهی ندارد برای همین باید این محصول را در کنار علوفه و سایر دانه ها به دام خوراند.

عوامل موثر بر کیفیت تفاله سیب درجه یک

عوامل موثر بر کیفیت تفاله سیب درجه یک از تفاله سیب هم به صورت تازه و هم به صورت خشک برای خوراک دام استفاده می شود.

تفاله سیب تازه کالری بیشتری دارد برای همین قیمت تفاله تر نسبت به تفاله خشک بیشتر است. البته تفاله تازه باید به صورت روزانه تهیه شود تا از خراب شدن آن جلوگیری شود. همان طور که فهمیدید تهیه خوراک دام به صورت روزانه دشوار به نظر می رسد، مخصوصا اگر تعداد دام ها کم باشد هزینه هایی را برای خریداران در بر دارد.

در عوض استفاده از تفاله سیب خشک مزیت هایی برای خریدار دارد از جمله این که نگه داری تفاله سیب خشک از تفاله تازه راحت تر می باشد. امکان کپک زدن این تفاله ها به مراتب کمتر است.همچنین هنگام تهیه این تفاله ها می توانیم مقدار بیشتری خرید کنیم که این موضوع باعث کاهش هزینه ها می شود. در ضمن تفاله های خشک جای کمتری می گیرند.

پخش کننده بهترین تفاله سیب درجه یک

پخش کننده بهترین تفاله سیب درجه یک پخش کننده بهترین تفاله سیب درجه یک این محصول را از کارخانه های آبمیوه گیری تهیه می کند و در اختیار خریداران قرار می دهد. از آنجا که این تفاله ها ضایعات کارخانه محسوب می شوند ، توزیع کننده تفاله سیب این محصول را با قیمت مناسبی در اختیار خریداران قرار می دهد.

تفاله سیب با داشتن مواد مغذی جایگزین مناسبی به جای سایر علوفه می باشد البته چون پروتئین قابل توجهی ندارد بهتر است یک سوم خوراک دام را تفاله سیب تشکیل دهد و دو سوم خوراک دام را علوفه و دانه هایی مثل جو و ذرت و سایر خوراک های دیگر مخصوص دام تشکیل دهند.

دام هایی مثل گاو به خاطر داشتن معده بزرگ به خوراک بیشتری برای تغذیه احتیاج دارند ، در این صورت دامداران اگر بخواهند فقط از علوفه و دانه ها برای سیر کردن این دام ها استفاده کنند هزینه های زیادی برای آن ها در بر دارد و در نتیجه نگه داری دام مقرون به صرفه نیست. پس توزیع تفاله سیب منفعت زیادی برای دامداران دارد.

علاوه بر این هزینه علوفه و سایر خوراک های دامی گران می باشد اما تفاله سیب قیمت ارزان و مناسبی دارد . بنابراین استفاده از این تفاله ها در کاهش هزینه های دام موثر می باشد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید