مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش دهنده تفاله گوجه دامی عمده

آنچه در این مقاله میخوانید...

نکاتی مهم برای تولید تفاله گوجه تغذیه دامفواید استفاده از تفاله گوجه ترفروش مستقیم تفاله گوجه دامی عمده

تفاله گوجه دامی یکی از فرآودده های صنعت رب گوجه فرنگی است که از پوست، تخمه و گاها کمی گوشت گوجه تشکیل شده است که پروتئین خام بسیار زیادی دارد که موجب خوش طعمی و خوشمزه شده گوشت دام و همچنین شیر می شود و خواص و فواید آن را دو چندان می نماید. تفاله گوجه دامی ارزانترین غذای دامی شناخته می شود. سفارش دهنده تفاله گوجه عمده به روش های مختلف تجاری این فرآورده را ارائه می دهد که قیمت بسیار باور نکردنی دارد.

سفارش دهنده  تفاله گوجه دامی عمده

نکاتی مهم برای تولید تفاله گوجه تغذیه دام

نکاتی مهم برای تولید تفاله گوجه تغذیه دام همانطور که می دانید تفاله گوجه یکی از مغذی ترین غذای دامی است که با ذرت مخلوط می شود و یا با گندم مخلوط شده و به دام های مختلفی داده می شود. برای اینکه بخواهید تفاله گوجه تغذیه دام تهیه کنید باید نکات زیادی را بدانید در ادامه نکات مهم برای تولید تفاله گوجه تغذیه دام را بیان می کنیم که شامل موارد زیر می باشد.

  • اولین و مهمترین نکته ای که باید برای تولید تفاله گوجه بدانید این است که این تفاله نباید الودگی داشته باشد و کاملا تمیز و پاکیزه باشد که تاثیر شگرفی در سلامتی دارد.
  • از دیگر نکاتی که باید رعایت کنید محل نگهداری این تفاله گوجه می باشد که باید در جای خشک باشد و هیچ رطوبتی نداشته باشد که این تفاله بو نگیرد و طعم و مزه ان تغییر کند.
  • سعی کنید در تولید این گوجه دامی ان را در محل باز قرار دهید تا هوا در جریان باشد تا تلخ نشود و همچنین کپک نزند.
  • برای تولید باید به سرعت اقدام کنند و آبگیری را انجتم دهند که گوجه دامی ترش نشود و مزه خود را از دست ندهد و چون ترش نمی شود هرگز خراب نمی شود.
  • کیفیت گوجه در تولید تفاله بسیار مهم می باشد و در رنگ و مزه آن تاثیر می گذارد هر چقدر گوجه سالم تر و رسیده تر باشد میزان پروتیین و دیگر املاح معدنی آن بیشتر می شود.

فواید استفاده از تفاله گوجه تر

فواید استفاده از تفاله گوجه تر امروزه بیشتر دامداران برای اینکه فروش بهتری داشته باشند و افراد از شیر و گوشت در تغذیه خود بیشتر استفاده کنند. از تفاله گوجه تر استفاده می کنند و از فواید آن بهره لازم را می برند در ادامه به این فواید می پردازیم که شامل موارد زیر است.

  • اولین و مهمترین فایده ای که این تفاله در شیر دام ایجاد می کند این است که موجب غلیظ تر شدن شیر می شود و همچنین در طعم آن نیز تاثیر شگرفی می گذارد
  • این تفاله موجب افزایش ارزش غذایی گوشت دام نیز می شود و دارای ویتامین E فراوان می شود که برای سلامتی و تندرستی افراد می گردد.
  • این تفاله باعث افزایش ویتامین A نیز می گردد و باعث می شود شیر کیفیت بسیار بالایی بدست آورد و از لحاظ خاصیت سطح قابل قبولی را بدست آورد.
  • از فایده ای که این تفاله دارد این است غذای دام خوشمزه تر می شود و دام هایی که باید پروار شوند با خوردن این گوجه دامی پروار و قویی می شوند و از لحاظ مرغوبیت سطح قابل قبولی را بدست می آورد.
  • این تفاله گوجه تر موجب می شود آب بدن دام افزایش یابد و گوشتی که از این دام بدست می آید بسیار آبدار و قرمز باشد و آهن و پروتئین بالایی دارد.

فروش مستقیم تفاله گوجه دامی عمده

فروش مستقیم تفاله گوجه دامی عمده فروش تفاله گوجه دامی به صورت عمده به روش های مختلفی امکان پذیر می باشد افراد زیادی هستند که می‌خواهند این تفاله گوجه را با قیمت بسیار استثنائی و مقطوع تهیه و خریداری نمایند و همواره در پی این هستند که آن را به صورت مستقیم به دست بیاورند ما به این افراد پیشنهاد می کنیم از این مرکز خریداری کنند و با سفارش تفاله دامی به صورت عمده آن را با قیمت مناسبی تهیه نمایند.

افراد زیادی هستند که دارای دامداری هستند به همین خاطر همواره در پی تفاله هستند تا بتوانند شیر و گوشت به دست آمده از دام های خود را با قیمت بسیار مناسبی به فروش برسانند از آنجایی که با خوراندن تفاله گوجه علاوه بر اینکه در خوراک دام صرفه‌جویی می‌شود همچنین گوشت و شیر آن ها خوشمزه‌تر می‌شود موجب می‌شود که دیرتر گوشت این دام فاسد شود و همچنین شیر آن نیز دیرتر خراب گردد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید